/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK! P~
Fra : Chrisjoy


Dato : 06-01-09 14:18

Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK!

Når skal den patetiske prinsippløse pragmatiske politiske verden reise
seg opp og vise seg voksne nok til å uttrykke dette?

Når skal de si at hjelpen vil vente på seg inntil palestinerpakket
slutter å angripe jødene i Israel? Når skal drittunga som kaller seg
politikere bli tilstrekkelig voksne til å tyde forholdet mellom årsak
og virkning?

Når skal verdens befolkning klare å lære seg å forstå at den
jødedommen, fyllt til randen av realisme, er fullstendig inkompatibel
med det psykotiske rælet en finner i islamismen? Når skal den
politiske elite begripe at to så til de grader ulike kulturer kan
aldri komme til fred med hverandre? Når skal naivismen overtas av litt
realisme!?

Når vil verden reise seg, benytte fornuften, innse at jødene for det
første har desidert størst og historisk lengst tilknytning til Israel
av alle levende slekter i verden idag? Når skal de klare å komme til
konklusjonen at palestinerpakket skal ut? Har ikke islamismen
tilstrekkelig areal i midtøsten allerede? Hvilken konklusjon kan
verdens politiske pragmatiske elite konkludere fra dette? Har de
tilstrekkelig intellekt for å se det innlysende?


Chris Joyce
Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
berme.


 
 
Shapescare (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Shapescare


Dato : 06-01-09 15:18

On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:


> Chris Joyce
> Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> berme.

Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
på ditt nivå.

Herr-Mann (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Herr-Mann


Dato : 07-01-09 10:18


"Shapescare" <farentilmaren@gmail.com> skrev i melding news:3d17642b-48c0-4302-9fb4-92c373383649@r15g2000prd.googlegroups.com...
On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:


> Chris Joyce
> Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> berme.

Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
på ditt nivå.

Er det ikke bedere å bare tie ihjel slike naturens misfostre som Chrisjoy og Sigvald?

C Lund (07-01-2009)
Kommentar
Fra : C Lund


Dato : 07-01-09 12:42

In article <6sjaavF68f82U1@mid.individual.net>,
"Herr-Mann" <hm@invalid.com> wrote:

>
>
> Er det ikke bedere å bare tie ihjel slike naturens misfostre som Chrisjoy og
> Sigvald?

De er jo morsomme da. Tross alt. .;)

--
C Lund

Chrisjoy (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 06-01-09 16:10

On Jan 6, 11:18 pm, Shapescare <farentilma...@gmail.com> wrote:
> On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
> > Chris Joyce
> > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > berme.
>
> Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
> på ditt nivå.

Mens du stadig er meningsbærer av det undermål å konsentrere deg om
alt bortsett ifra sak.

Brumle Måseegg (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Brumle Måseegg


Dato : 07-01-09 02:42

On 7 Jan, 10:18, "Herr-Mann" <h...@invalid.com> wrote:
> "Shapescare" <farentilma...@gmail.com> skrev i meldingnews:3d17642b-48c0-4302-9fb4-92c373383649@r15g2000prd.googlegroups.com...
> On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
> > Chris Joyce
> > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > berme.
>
> Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
> på ditt nivå.
>
> Er det ikke bedere å bare tie ihjel slike naturens misfostre som Chrisjoy og Sigvald?

Sigvald sier i grunnen ikke annet en det somFrP går inn for, men ikke
ønsker sette på trykk.

Chrisjoys ideer om et skattefritt samfunn kan derimot virke
forlokkende på svake sjeler, til de oppdager at han ønsker privatisere
politi og rettsvesen, og overlate disse tjenester til
motorsykkelbander o.l. noe som medfører at man må ut med adskillig
større beløp. Hans planer om å myrde 99,5% av befolkningen samt
hyllest til pedofilien er faktorer som får de aller fleste fornuftige
mennesker på andre tanker. Det er derfor viktig at nye lesere stadig
blir informert om hva klovnen egentlig står for

Herr-Mann (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Herr-Mann


Dato : 07-01-09 11:13


"Brumle Måseegg" <herman.brumle@gmail.com> skrev i melding news:32bdb65b-87a4-4955-8711-3a2f33514d88@a29g2000pra.googlegroups.com...
On 7 Jan, 10:18, "Herr-Mann" <h...@invalid.com> wrote:
> "Shapescare" <farentilma...@gmail.com> skrev i meldingnews:3d17642b-48c0-4302-9fb4-92c373383649@r15g2000prd.googlegroups..com...
> On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
> > Chris Joyce
> > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > berme.
>
> Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
> på ditt nivå.
>
> Er det ikke bedere å bare tie ihjel slike naturens misfostre som Chrisjoy og Sigvald?

Sigvald sier i grunnen ikke annet en det somFrP går inn for, men ikke
ønsker sette på trykk.

Nei, han gjør vel ikke det.

Chrisjoys ideer om et skattefritt samfunn kan derimot virke
forlokkende på svake sjeler, til de oppdager at han ønsker privatisere
politi og rettsvesen, og overlate disse tjenester til
motorsykkelbander o.l. noe som medfører at man må ut med adskillig
større beløp. Hans planer om å myrde 99,5% av befolkningen samt
hyllest til pedofilien er faktorer som får de aller fleste fornuftige
mennesker på andre tanker. Det er derfor viktig at nye lesere stadig
blir informert om hva klovnen egentlig står for

Jeg ser poenget ditt. Samtidig har jeg dessverre lagt merke til at det er flere enn Chrisjoy og Sigvald som forfekter denne totalt meningsløse ideologien her :(

Shapescare (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Shapescare


Dato : 07-01-09 03:50

On 7 Jan, 00:09, Chrisjoy <ultralibertarian...@gmail.com> wrote:
> On Jan 6, 11:18 pm, Shapescare <farentilma...@gmail.com> wrote:
>
> > On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
> > > Chris Joyce
> > > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > > berme.
>
> > Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
> > på ditt nivå.
>
> Mens du stadig er meningsbærer av det undermål å konsentrere deg om
> alt bortsett ifra sak.


Dette var din "sak": "Chris Joyce
Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
berme."

C Lund (07-01-2009)
Kommentar
Fra : C Lund


Dato : 07-01-09 12:41

In article
<1a85d69f-6c90-42dc-b8df-abd6be216ef2@p2g2000prf.googlegroups.com>,
Chrisjoy <ultralibertarianer@gmail.com> wrote:

> Chris Joyce
> Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> berme.

Du er søppel, chrisjoy. Ikke noe annet.

(nå kommer vel sigvald og sutrer om netikette eller injuriesøksmål
eller noe slikt)

--
C Lund

Chrisjoy (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 07-01-09 14:42

On Jan 7, 11:50 am, Shapescare <farentilma...@gmail.com> wrote:
> On 7 Jan, 00:09, Chrisjoy <ultralibertarian...@gmail.com> wrote:
>
> > On Jan 6, 11:18 pm, Shapescare <farentilma...@gmail.com> wrote:
>
> > > On 6 Jan, 22:18, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
> > > > Chris Joyce
> > > > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > > > berme.
>
> > > Du tror du kaster perler for svin, men slapp av. Sigvald er der oppe
> > > på ditt nivå.
>
> > Mens du stadig er meningsbærer av det undermål å konsentrere deg om
> > alt bortsett ifra sak.
>
> Dette var din "sak": "Chris Joyce
> Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> berme."

Nei idioten, det var min signatur.

Chrisjoy (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 07-01-09 14:52

On Jan 7, 12:41 pm, C Lund <christopher.l...@getmailSPAMBLOCK.no>
wrote:
> In article
> <1a85d69f-6c90-42dc-b8df-abd6be216...@p2g2000prf.googlegroups.com>,
>
>  Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
> > Chris Joyce
> > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > berme.
>
> Du er søppel, chrisjoy. Ikke noe annet.

Nei, C. Lund. Det er jeg ikke. Jeg er personen, den eneste, som taler
på vegne av sunne prinsipper. Du derimot er søppel, som hyller stjel
og del- mentalitet, og manglende rett til å forsvare seg imot søppel
som hyller stjel og del- mentalitet, være seg den foregår i Israel
eller andre steder i verden.

C Lund (08-01-2009)
Kommentar
Fra : C Lund


Dato : 08-01-09 11:02

In article
<f5a37088-d28e-44a2-b6b4-d4ccf36d50ac@r41g2000prr.googlegroups.com>,
Chrisjoy <ultralibertarianer@gmail.com> wrote:
> On Jan 7, 12:41 pm, C Lund <christopher.l...@getmailSPAMBLOCK.no>
> wrote:
> > > Chris Joyce
> > > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > > berme.
> > Du er søppel, chrisjoy. Ikke noe annet.
> Nei, C. Lund. Det er jeg ikke.

Jo, det er du.

(megalomanisk raving klippet bort)

--
C Lund

Arne Henriksen (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Arne Henriksen


Dato : 08-01-09 02:08

"Chrisjoy" skrev:

> Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK!
>
> Når skal den patetiske prinsippløse pragmatiske politiske verden reise
> seg opp og vise seg voksne nok til å uttrykke dette?
>
> Når skal de si at hjelpen vil vente på seg inntil palestinerpakket
> slutter å angripe jødene i Israel? Når skal drittunga som kaller seg
> politikere bli tilstrekkelig voksne til å tyde forholdet mellom årsak
> og virkning?
>
> Når skal verdens befolkning klare å lære seg å forstå at den
> jødedommen, fyllt til randen av realisme, er fullstendig inkompatibel
> med det psykotiske rælet en finner i islamismen? Når skal den
> politiske elite begripe at to så til de grader ulike kulturer kan
> aldri komme til fred med hverandre? Når skal naivismen overtas av litt
> realisme!?
>
> Når vil verden reise seg, benytte fornuften, innse at jødene for det
> første har desidert størst og historisk lengst tilknytning til Israel
> av alle levende slekter i verden idag? Når skal de klare å komme til
> konklusjonen at palestinerpakket skal ut? Har ikke islamismen
> tilstrekkelig areal i midtøsten allerede? Hvilken konklusjon kan
> verdens politiske pragmatiske elite konkludere fra dette? Har de
> tilstrekkelig intellekt for å se det innlysende?
>
>
> Chris Joyce
> Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> berme.

Du heter vel ikke det? Du heter vel Kjell Christer Flor? :

http://groups.google.no/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thread/thread/443af1b4d32dd7d1?hl=no&ie=UTF-8&q=kjell+christer+flor#27abbccbf0b9917a

og en til:

http://groups.google.no/group/no.samfunn.naturvern/browse_thread/thread/edc4d76649cfcef0?hl=no&ie=UTF-8&q=kjell+christer+flor#1b728155586f5d23

--
Arne Henriksen


Chrisjoy (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 07-01-09 17:27

On Jan 8, 2:08 am, "Arne Henriksen" <nos...@mail.com> wrote:
> "Chrisjoy" skrev:
>
>
>
>
>
> > Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK!
>
> > Når skal den patetiske prinsippløse pragmatiske politiske verden reise
> > seg opp og vise seg voksne nok til å uttrykke dette?
>
> > Når skal de si at hjelpen vil vente på seg inntil palestinerpakket
> > slutter å angripe jødene i Israel? Når skal drittunga som kaller seg
> > politikere bli tilstrekkelig voksne til å tyde forholdet mellom årsak
> > og virkning?
>
> > Når skal verdens befolkning klare å lære seg å forstå at den
> > jødedommen, fyllt til randen av realisme, er fullstendig inkompatibel
> > med det psykotiske rælet en finner i islamismen? Når skal den
> > politiske elite begripe at to så til de grader ulike kulturer kan
> > aldri komme til fred med hverandre? Når skal naivismen overtas av litt
> > realisme!?
>
> > Når vil verden reise seg, benytte fornuften, innse at jødene for det
> > første har desidert størst og historisk lengst tilknytning til Israel
> > av alle levende slekter i verden idag? Når skal de klare å komme til
> > konklusjonen at palestinerpakket skal ut? Har ikke islamismen
> > tilstrekkelig areal i midtøsten allerede? Hvilken konklusjon kan
> > verdens politiske pragmatiske elite konkludere fra dette? Har de
> > tilstrekkelig intellekt for å se det innlysende?
>
> > Chris Joyce
> > Høyintellektuell tenker høyt hevet over den antifilosofiske, politiske
> > berme.
>
> Du heter vel ikke det? Du heter vel Kjell Christer Flor? :
>
> http://groups.google.no/group/no.samfunn.politikk.diverse/browse_thre...
>
> og en til:
>
> http://groups.google.no/group/no.samfunn.naturvern/browse_thread/thre...

Det kan du slett ikke se bort ifra. Jeg har benyttet et titalls ulike
aliaser hvis navn er bekjente av meg i Norge. Kanskje er et av disse
mitt folkeregistrerte navn!?


h runderheim (08-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 08-01-09 09:33

Chrisjoy skreiv:

> Det kan du slett ikke se bort ifra. Jeg har benyttet et titalls ulike
> aliaser hvis navn er bekjente av meg i Norge. Kanskje er et av disse
> mitt folkeregistrerte navn!?

Tampen brenner. Forfengeligheten vant over klokskapen. Thats life.

mvh
hr

h runderheim (08-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 08-01-09 09:53

Chrisjoy skreiv:

>>> Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK!
>>> Når skal den patetiske prinsippløse pragmatiske politiske verden reise
>>> seg opp og vise seg voksne nok til å uttrykke dette?
>>> Når skal de si at hjelpen vil vente på seg inntil palestinerpakket
>>> slutter å angripe jødene i Israel? Når skal drittunga som kaller seg
>>> politikere bli tilstrekkelig voksne til å tyde forholdet mellom årsak
>>> og virkning?

Du er kanskje bare en fordomsfull liten satan, ikke mer verd enn det
pakk du angriper. Det er ikke like lett for alle å ha bastante
holdninger. Jeg var veeeldig god venn med en palestiner med doktorgrad i
sosoiologi som var tatt der nede. Hun hadde jobbet en periode på
hovedkvarteret til Arafat. I Oslo var hun mye nede på kontoret til J
Galtung. Jeg var også god venn med to israelske soldater. De var veldig
kvikke og kjekke gutter. De sitter for alt jeg vet nå og deltar i
krigføringen der nede.

mvh
hr

h runderheim (09-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 09-01-09 00:54

h runderheim skreiv:

> Du er kanskje bare en fordomsfull liten satan, ikke mer verd enn det
> pakk du angriper.

Ja, jeg fortsetter å snakke med meg selv. Denne krigen med dens
nærgående nyhetsdekning ser ut til å sette noen hver litt ut av
ballanse. Dette var en glipp. Etter nærmere ettertanke griper jeg den
returmuligheten som ligger i "kanskje". Jeg får det ikke til å stemme
at fordomsfullhet henger sammen med høy intelligens. Dessuten var det
stygt sagt.

mvh
hr

N/A (11-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 11-01-09 02:22



N/A (11-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 11-01-09 02:25



N/A (08-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 08-01-09 09:33



Sigvald (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Sigvald


Dato : 08-01-09 10:36

On 7 Jan, 22:52, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:

>> On Jan 7, 12:41 pm, C Lund <christopher.l...@getmailSPAMBLOCK.no>
>>
>> Du er søppel, chrisjoy. Ikke noe annet.
>
> Nei, C. Lund. Det er jeg ikke. Jeg er personen, den eneste, som taler
> på vegne av sunne prinsipper. Du derimot er søppel, som hyller stjel
> og del- mentalitet, og manglende rett til å forsvare seg imot søppel
> som hyller stjel og del- mentalitet, være seg den foregår i Israel
> eller andre steder i verden.

Her har vi en glimrende analogi til den pågående Gaza-konflikten med
C. Lund i rollen som den primitive (les: personangripende) agressive
part (Hamas), og Chrisjoy som den siviliserte (les: argumenterende)
selvforsvarende part (Israel).

Sigvald

pelle thomsen (08-01-2009)
Kommentar
Fra : pelle thomsen


Dato : 08-01-09 23:31

Sigvald skrev:
> On 7 Jan, 22:52, Chrisjoy <ultralibertaria...@gmail.com> wrote:
>
>>> On Jan 7, 12:41 pm, C Lund <christopher.l...@getmailSPAMBLOCK.no>
>>>
>>> Du er søppel, chrisjoy. Ikke noe annet.
>> Nei, C. Lund. Det er jeg ikke. Jeg er personen, den eneste, som taler
>> på vegne av sunne prinsipper. Du derimot er søppel, som hyller stjel
>> og del- mentalitet, og manglende rett til å forsvare seg imot søppel
>> som hyller stjel og del- mentalitet, være seg den foregår i Israel
>> eller andre steder i verden.
>
> Her har vi en glimrende analogi til den pågående Gaza-konflikten med
> C. Lund i rollen som den primitive (les: personangripende) agressive
> part (Hamas), og Chrisjoy som den siviliserte (les: argumenterende)
> selvforsvarende part (Israel).

Det er jo litt søtt med den lallende idiot Ziggwalt som
lar seg imponere av radbrekking av fremmedord og stottrende
setningskonstruksjoner.

I Ziggwalt regjering ville chrisjoy vært utenriksminister,
finansminister og kunnskapsminister. Trond s ville ha vært
integrerings og transportminister, eli hagen ville vært
kulturminister, og tauler ville ha vært pave av norge.
Ziggwalt ville etter dette utvilsomt ha ligget ann til
en fast jobb som rengjørings-assistent i stortingsgarasjen.



Trond Svendsen (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Trond Svendsen


Dato : 08-01-09 23:45


"pelle thomsen" <noen@domain.invalid> skrev:

> I Ziggwalt regjering ville chrisjoy vært utenriksminister,
> finansminister og kunnskapsminister. Trond s ville ha vært
> integrerings og transportminister, eli hagen ville vært
> kulturminister, og tauler ville ha vært pave av norge.

En god begynnelse, men jeg kunne nok ha tenkt meg i tillegg både justis- og
forsvarsdepartementet.
I løpet av 100 dager ville nasjonen Norge ha blitt endret 100%, slik at alle
gode nordmenn igjen kunne være stolt av sin nasjon, og vi alle kunne ha
beveget oss i alle byer og bydeler uten å frykte ran og voldtekter fra
søppelmennesker.

--
Trond



N/A (08-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 08-01-09 23:31



N/A (08-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 08-01-09 23:31



Chrisjoy (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 10-01-09 17:40

On 8 Jan, 09:32, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:
>
> > Det kan du slett ikke se bort ifra. Jeg har benyttet et titalls ulike
> > aliaser hvis navn er bekjente av meg i Norge. Kanskje er et av disse
> > mitt folkeregistrerte navn!?
>
> Tampen brenner. Forfengeligheten vant over klokskapen.

Jeg er ikke så sikker. Hva er mest forfengelig, skrive i sitt eget
navn, eller i et alias?


h runderheim (11-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 11-01-09 02:22

Chrisjoy skreiv:

> Jeg er ikke så sikker. Hva er mest forfengelig, skrive i sitt eget
> navn, eller i et alias?


Vet ikke. Har det noe med forfengelighet å gjøre ?

mvh
hr

N/A (11-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 11-01-09 02:43



Chrisjoy (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 10-01-09 17:41

On 8 Jan, 09:53, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:
>
> >>> Vi vil ikke hjelpe dere, PALESTINERPAKK!
> >>> Når skal den patetiske prinsippløse pragmatiske politiske verden reise
> >>> seg opp og vise seg voksne nok til å uttrykke dette?
> >>> Når skal de si at hjelpen vil vente på seg inntil palestinerpakket
> >>> slutter å angripe jødene i Israel? Når skal drittunga som kaller seg
> >>> politikere bli tilstrekkelig voksne til å tyde forholdet mellom årsak
> >>> og virkning?
>
> Du er kanskje bare en fordomsfull liten satan,

Hvorfor benytter du "fordomsfull" som et trylleord i mangel av holdbar
argumentasjons til fordel for eget standpunkt? Er det fordi du er
idiot?

h runderheim (11-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 11-01-09 02:39

Chrisjoy skreiv:

> Hvorfor benytter du "fordomsfull" som et trylleord i mangel av holdbar
> argumentasjons til fordel for eget standpunkt?

Her er det et veiskille. Du analyserer samfunnsspørsmål som om det var
et sjakkspill. Der er det i alle fall ikke rom for slike begreper.
Begrepet er mye brukt og kan være formålstjenlig.

Standpunkt ? Hvem kan komme med noe klart standpunkt i det som denne
tråden dreier seg om annet enn at det er fælt og trist med slikt og at
man blir lei seg. DET kan du ikke putte inn i noe logisk resonnement om
du prøver aldri så lenge.

> Er det fordi du er idiot?

Ja, si det. Det kommer vel an på definisjonen. Du har sikkert en
spesialdefinisjon på det.

mvh
hr

N/A (11-01-2009)
Kommentar
Fra : N/A


Dato : 11-01-09 11:21



Chrisjoy (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 10-01-09 17:44

On 9 Jan, 00:54, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> h runderheim skreiv:
>
> > Du er kanskje bare en fordomsfull liten satan, ikke mer verd enn det
> > pakk du angriper.
>
> Jeg får det ikke til å stemme at fordomsfullhet henger sammen med høy
> intelligens.

Såpass klarer du å forstå, men det slo deg ikke inn et øyeblikk at jeg
slett ikke oppfyller kravet til å være fordomsfull.

h runderheim (11-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 11-01-09 02:25

Chrisjoy skreiv:

> Såpass klarer du å forstå, men det slo deg ikke inn et øyeblikk at jeg
> slett ikke oppfyller kravet til å være fordomsfull.

Jo, det kan nok være mulig dersom man ser skikkelig etter.Det er fort
gjort å bli lurt.

mvh
hr

Chrisjoy (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 10-01-09 18:25

On 11 Jan, 02:22, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:
>
> > Jeg er ikke så sikker. Hva er mest forfengelig, skrive i sitt eget
> > navn, eller i et alias?
>
> Vet ikke. Har det noe med forfengelighet å gjøre ?

Ja. Var det noe annet du siktet til?

h runderheim (11-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 11-01-09 02:43

Chrisjoy skreiv:

>>> Jeg er ikke så sikker. Hva er mest forfengelig, skrive i sitt eget
>>> navn, eller i et alias?
>> Vet ikke. Har det noe med forfengelighet å gjøre ?
>
> Ja. Var det noe annet du siktet til?

Ja, årsaken til at du skvatt ut av nicket for en stakket stund.

mvh
hr

Chrisjoy (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 10-01-09 18:53

On 11 Jan, 02:39, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:
>> Hvorfor benytter du "fordomsfull" som et trylleord i mangel av holdbar
>> argumentasjons til fordel for eget standpunkt?
>
> Her er det et veiskille. Du analyserer samfunnsspørsmål som om det var
> et sjakkspill. Der er det i alle fall ikke rom for slike begreper.
> Begrepet er mye brukt og kan være formålstjenlig.

Du forstod altså ikke spørsmålet.

> Standpunkt ? Hvem kan komme med noe klart standpunkt i det som denne
> tråden dreier seg om annet enn at det er fælt og trist med slikt og at
> man blir lei seg. DET kan du ikke putte inn i noe logisk resonnement om
> du prøver aldri så lenge.

Joda. Det er dessuten EKSTREMT enkelt, om en har en hjerne inni hodet
som fungerer sånn nogelunde efter hensikten. Du mangler en slik, og
dette er årsaken til at du finner en slik øvelse uoverkommelig.

p1) Det er ikke ønskelig at uskyldige mennesker blir drept av
banditter.
p2) Hva som ikke er uønskelig er det ikke moralsk uholdbart å benytte
alle nødvendige midler for å stoppe, og når noen påtar seg den
påkjenning og risiko det er å hamle opp med banditter, så skal vi
glede oss og anse det å være noe moralsk høyverdig som har skjedd. Vi
skal ikke være triste.
p3) Det sputer blod blandt et pakk til folk på vestbredden som følge
av å benytte nødvendige midler for å stoppe drap på uskyldige.
K) Det er grunn til å glede seg og anerkjenne angrepene på pakket i
Gaza som noe moralsk høyverdig.

Så enkelt er det for mennesker som har en hjerne inni hodene sine som
fungerer nogelunde efter hensikten.

> > Er det fordi du er idiot?
>
> Ja, si det. Det kommer vel an på definisjonen. Du har sikkert en
> spesialdefinisjon på det.

Ja, det er et individ hvis hjerne svikter når de enkleste deduksjoner
skal utledes.


h runderheim (11-01-2009)
Kommentar
Fra : h runderheim


Dato : 11-01-09 11:21

Chrisjoy skreiv:

> Ja, det er et individ hvis hjerne svikter når de enkleste deduksjoner
> skal utledes.

Intet spesielt nytt her. Men moro er det lell.

mvh
hr

Chrisjoy (11-01-2009)
Kommentar
Fra : Chrisjoy


Dato : 11-01-09 05:21

On 11 Jan, 11:20, h runderheim <s-l...@online.no> wrote:
> Chrisjoy skreiv:
>
> > Ja, det er et individ hvis hjerne svikter når de enkleste deduksjoner
> > skal utledes.
>
> Intet spesielt nytt her. Men moro er det lell.

Det har vist seg å være en sterk korrelasjon mellom det å gjøre krav
på noe nytt uten å ha forsått det nuværende og det å ha lett for å
kjede seg.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177554
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408857
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste