/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Israelsk spædbarn såret af raket
Fra : Petse


Dato : 06-01-09 20:43

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html

ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.

 
 
Poul Nielsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 06-01-09 20:47


"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
news:gk0c8p$q3k$1@news.datemas.de...
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>
> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.

Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
kalder folkemord.



Poul Nielsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 06-01-09 20:49


"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse
news:4963b544$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:gk0c8p$q3k$1@news.datemas.de...
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>
>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>
> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må være det
> man kalder folkemord.
>

Der bliver dræbt flere Jøder af Israelere end af palæstinænsere.



Martin Larsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 06-01-09 21:58

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i meddelelsen
news:4963b5ac$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse
> news:4963b544$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:gk0c8p$q3k$1@news.datemas.de...
>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>>
>>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>>
>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må være det
>> man kalder folkemord.
>>
>
> Der bliver dræbt flere Jøder af Israelere end af palæstinænsere.

Hvor pisser du egentlig ikke af sted og hjælper gazanerne, Nielsen?

Mvh
Martin




Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 21:11

On Tue, 6 Jan 2009 20:47:06 +0100, Poul Nielsen wrote:

>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>
>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>
> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
> kalder folkemord.

HVOR har du tallet 100 fra ?

Poul Nielsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 06-01-09 21:16


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ipzv9rtmhd2t.zmvzpbyatz9m.dlg@40tude.net...
> On Tue, 6 Jan 2009 20:47:06 +0100, Poul Nielsen wrote:
>
>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>>
>>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>>
>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
>> kalder folkemord.
>
> HVOR har du tallet 100 fra ?

I tv avisen kl 21 fortalte en Norsk kirurg der i de 2 døgn var blevet dræbt
og såret 900 børn og unge.



Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 21:50

On Tue, 6 Jan 2009 21:16:22 +0100, Poul Nielsen wrote:

>>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>>>
>>>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>>>
>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
>>> kalder folkemord.
>>
>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>
> I tv avisen kl 21 fortalte en Norsk kirurg der i de 2 døgn var blevet dræbt
> og såret 900 børn og unge.

Hmmm. Alle de andre medier melder da ellers om 600 - 800 dræbte IALT (både
Hamas-folk og civile). Så påstanden om 900 dræbte børn og unge på 2 dage,
kan jeg overvovedet ikke tage seriøst.

Kim2000 (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 06-01-09 22:53


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:19vtuxvnj6d8w$.1iqi0uqfjf5cy.dlg@40tude.net...
> On Tue, 6 Jan 2009 21:16:22 +0100, Poul Nielsen wrote:
>
>>>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>>>>
>>>>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>>>>
>>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>>>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
>>>> kalder folkemord.
>>>
>>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>>
>> I tv avisen kl 21 fortalte en Norsk kirurg der i de 2 døgn var blevet
>> dræbt
>> og såret 900 børn og unge.
>
> Hmmm. Alle de andre medier melder da ellers om 600 - 800 dræbte IALT (både
> Hamas-folk og civile). Så påstanden om 900 dræbte børn og unge på 2 dage,
> kan jeg overvovedet ikke tage seriøst.

Du må ikke forstyrre med den slags fakta....



Joakim (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Joakim


Dato : 07-01-09 08:16


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:19vtuxvnj6d8w$.1iqi0uqfjf5cy.dlg@40tude.net...

Prøv at se her, hvem denne "upartiske" læge er:

http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580

En flinker fyr...


N_B_DK (07-01-2009)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 07-01-09 09:10

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
news:496456ba$0$90263$14726298@news.sunsite.dk

> http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580
>
> En flinker fyr...


Føj for satan.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.
Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html


@ (07-01-2009)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-01-09 09:26

On Wed, 7 Jan 2009 09:09:39 +0100, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> wrote in message
>news:496456ba$0$90263$14726298@news.sunsite.dk
>
>> http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580
>>
>> En flinker fyr...
>
>
>Føj for satan.



som altid


sandheden er krigens første offer



--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Poul Nielsen (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 07-01-09 09:54


"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:496456ba$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> news:19vtuxvnj6d8w$.1iqi0uqfjf5cy.dlg@40tude.net...
>
> Prøv at se her, hvem denne "upartiske" læge er:
>
> http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580
>
> En flinker fyr...
>

Jamen jeg overvejer faktisk at skrive til Wilstrup for at bede om tilgivelse
for min kritik. For derefter at ansøge om et medlemskab i revolutionære
socialister eller hvad Arne nu vil anbefale.



Steen Thomsen (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 07-01-09 10:12

On Wed, 7 Jan 2009 08:15:59 +0100, Joakim wrote:

> Prøv at se her, hvem denne "upartiske" læge er:
>
> http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580
>
> En flinker fyr...

Det overrasker mig overhovedet ikke og heller ikke at de røde tåber, sluger
hans løgne råt.

Hans Joergensen (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Hans Joergensen


Dato : 07-01-09 09:07

Steen Thomsen wrote:
> Hmmm. Alle de andre medier melder da ellers om 600 - 800 dræbte IALT (både
> Hamas-folk og civile). Så påstanden om 900 dræbte børn og unge på 2 dage,
> kan jeg overvovedet ikke tage seriøst.

Hovedparten af medierne bliver jo også nægtet adgang til Gaza
ikke... hvorimod at de naturligvis gerne må se sårede og dræbte i
Israel.

// Hans
--
....

Steen Thomsen (07-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 07-01-09 10:14

On 07 Jan 2009 08:06:42 GMT, Hans Joergensen wrote:

>> Hmmm. Alle de andre medier melder da ellers om 600 - 800 dræbte IALT (både
>> Hamas-folk og civile). Så påstanden om 900 dræbte børn og unge på 2 dage,
>> kan jeg overvovedet ikke tage seriøst.
>
> Hovedparten af medierne bliver jo også nægtet adgang til Gaza
> ikke... hvorimod at de naturligvis gerne må se sårede og dræbte i
> Israel.

Hvor er du naiv.

Har du checket Joalim's link ?

http://www.camera.org/index.asp?x_context=2&x_outlet=35&x_article=1580

Bo Warming (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Bo Warming


Dato : 08-01-09 15:56

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen
news:slrngm8s6g.ur0.haj@pluto.bananas.dk...
> Steen Thomsen wrote:
>> Hmmm. Alle de andre medier melder da ellers om 600 - 800 dræbte IALT
>> (både
>> Hamas-folk og civile). Så påstanden om 900 dræbte børn og unge på 2 dage,
>> kan jeg overvovedet ikke tage seriøst.
>
> Hovedparten af medierne bliver jo også nægtet adgang til Gaza
> ikke... hvorimod at de naturligvis gerne må se sårede og dræbte i
> Israel.

Gaza-folk er ikke interessantte nok till at vi behøver se dem i TV
De er selvdestruktive dvs sindsyge - selvmorderiske og altså ligegyldige

Hvis TV-seere er sultne nok må de købe parabol og se Al Jazeera TV


DADK (06-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 06-01-09 21:25

Steen Thomsen wrote:
> On Tue, 6 Jan 2009 20:47:06 +0100, Poul Nielsen wrote:
>
>>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>>
>>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>>
>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det
>> man kalder folkemord.
>
> HVOR har du tallet 100 fra ?

Jeg fik ret. Omskrivningen af Stalins værdiopfattelse holdt stik. Ét enkelt
israelsk barn er en tragedie, 100 palæstinensiske børn statistik.

Om det er 100 eller 150, er vel underordnet. En norsk læge siger at 40% af
de sårede der kommer ind er børn, og 60% af befolkningen som helhed er
faktuelt under 16 - det er jo ikke ligefrem usandsynligt.

Utroligt du stædigt fastholder din modvilje imod, at der dræbes civile -
uskyldige kvinder og børn. Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza,
ét af verdens mest befolkede områder - hvad gør man så, helt naturligt?
Søger tilflugt i FN-bygninger, skoler, der tydeligt er markeret med blåt
tag, flag osv. Men man bombes alligevel.

Man skal være på Søren Espersen niveau, for at kunne se noget som helst
positivt i situationen, for Israel såvel som palæstinenserne.



John (06-01-2009)
Kommentar
Fra : John


Dato : 06-01-09 21:45

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza, ét af verdens mest
> befolkede områder - hvad gør man så, helt naturligt? Søger tilflugt i
> FN-bygninger, skoler, der tydeligt er markeret med blåt tag, flag osv. Men
> man bombes alligevel.

Desværre ja. Hamas rykker nemlig også ind på FN-områderne, hvorfra de så
affyrer deres fyrværkeri.

Israel besvarer naturligvis ilden, det véd Hamas, og herlige billeder til
propaganda opstår, til stor glæde for muhammedanerne og deres 'nyttige
idioter'.

Dette vanvid ville høre op, hvis Hamas stoppede deres raketbeskydning af
Israel.

Simpelt, ikke?

John



DADK (06-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 06-01-09 21:59

John wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
>> Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza, ét af verdens mest
>> befolkede områder - hvad gør man så, helt naturligt? Søger tilflugt i
>> FN-bygninger, skoler, der tydeligt er markeret med blåt tag, flag
>> osv. Men man bombes alligevel.
>
> Desværre ja. Hamas rykker nemlig også ind på FN-områderne, hvorfra de
> så affyrer deres fyrværkeri.

Det kan du vel dokumentere fra en FN-kilde, eller en form for eksempel?
"FN-installationer bruges som terror-reder" ville være en fed historie.

> Israel besvarer naturligvis ilden, det véd Hamas, og herlige billeder
> til propaganda opstår, til stor glæde for muhammedanerne og deres
> 'nyttige idioter'.

Det KUNNE ikke være et fejlskud? Det er jo akkurat som med Hamas ikke
ligefrem altid, IDF taler sandt.

> Dette vanvid ville høre op, hvis Hamas stoppede deres raketbeskydning
> af Israel.
>
> Simpelt, ikke?

Ja, palæstinenserne skal blot lade sig massakrere, passivt - det HAR jeg
forstået man mener er en slags løsning. Ja, det er jo blot et bevis på den
samlede befolknings ondskab, at nogle terrrorister hævner sig ved at skyde
raketter ind over grænsen - et klart argument for, at man bør lægge hele
Gaza øde. Den israelske gengældelse er retfærdig, den palæstinensiske
modgengældelse ikke retfærdig - det beviser bare deres onde hensigter, og
selv danske mobile skadestuer er dermed oplagte mål for de altid træfsikre
israeleres fair bombekampagne.




@ (07-01-2009)
Kommentar
Fra : @


Dato : 07-01-09 07:04

On Tue, 6 Jan 2009 21:59:11 +0100, "DADK" <dadk@webspeed.dk> wrote:


>Det KUNNE ikke være et fejlskud? Det er jo akkurat som med Hamas ikke
>ligefrem altid, IDF taler sandt.

selvfølgelig rammer alt hvad IDF affyrer ikke det tiltænkte mål, og
selvfølgelig vil der være store "civile" tab når Hamas fuldt bevidst
har valgt at operere i tæt bebyggelse



>> Dette vanvid ville høre op, hvis Hamas stoppede deres raketbeskydning
>> af Israel.
>>
>> Simpelt, ikke?
>
>Ja, palæstinenserne skal blot lade sig massakrere, passivt


nej

araberne skal blot anerkende staten israel og anerkende den grønne
linie som grænse samt afholde sig fra yderligere krigshandlinger mod
Israel så er der fred




--
If you want to make peace, you don't talk to your friends.
You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Michael Meidahl Jens~ (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-01-09 22:09


"John" skrev i en meddelelse

> Israel besvarer naturligvis ilden, det véd Hamas, og herlige >billeder til
> propaganda opstår, til stor glæde for muhammedanerne og >deres 'nyttige
> idioter'.
>

Hvis man ser på billedet her er der så noget at sige til at jeg holder med
Israel

http://incredimazing.com/static/media/2007/12/09/643ed7583d0e5f8/jewishrobot9de9ya.jpg

Men seriøst , mon ikke det den Arabiske verden hader mest ved Israel er
netop friheden i Israel.
Misundelse er som bekendt en grim ting.


> Dette vanvid ville høre op, hvis Hamas stoppede deres >raketbeskydning af
> Israel.


Nemlig !


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



DADK (06-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 06-01-09 22:13

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "John" skrev i en meddelelse
>
>> Israel besvarer naturligvis ilden, det véd Hamas, og herlige
>> >billeder til propaganda opstår, til stor glæde for muhammedanerne
>> og >deres 'nyttige idioter'.
>>
>
> Hvis man ser på billedet her er der så noget at sige til at jeg
> holder med Israel

Problemet er jo netop dette med, at "holde med" den ene eller den anden. Er
du imod krig og civile dør, ja eller nej?

Fordi du "holder med Israel" accepterer du ting, du med garanti ellers
aldrig ville acceptere - det gælder også dem, f.eks herboende danske
palæstinensere, der nu holder med Gaza, eller Hamas.

DET er jeres store problem.



Michael Meidahl Jens~ (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Michael Meidahl Jens~


Dato : 06-01-09 22:33


"DADK" skrev i en meddelelse


> Problemet er jo netop dette med, at "holde med" den ene >eller den anden.
> Er du imod krig og civile dør, ja eller nej?

Jeg holder med friheden ! , jeg er tilhænger af friheden punktum.


Og hvis kampen for friheden betyder at når den engang er vundet , at vi så
også danser frihedens dans på grave , så må det være sådan.


--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen



DADK (08-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 08-01-09 19:15

Michael Meidahl Jensen wrote:
> "DADK" skrev i en meddelelse
>
>
>> Problemet er jo netop dette med, at "holde med" den ene >eller den
>> anden. Er du imod krig og civile dør, ja eller nej?
>
> Jeg holder med friheden ! , jeg er tilhænger af friheden punktum.
>
>
> Og hvis kampen for friheden betyder at når den engang er vundet , at
> vi så også danser frihedens dans på grave , så må det være sådan.

Det har givet mig store kvaler at svare på dette indlæg. Vi kender begge til
Hamas osv. Men hvis man bor på Gaza-striben har man end ikke friheden til at
rejse ud af Gaza-striben. Er det frihed? Jeg mener ikke det er frihed, at
man ikke kan flygte fra en krig, og det er altså Israel der bestemmer, at
man ikke må rejse ud, og det er dem der kaster bomber. Også dem der
bestemmer hvem der må rejse ind. Israel tager sig af skatteopkrævningen, og
de har ofte undladt at udbetale løn. Omvendt hører vi meget om de raketter
Hamas har sendt afsted, men de har ikke skabt større frygt, end at man
afslappet driver den af af i "Israels Cafe-hovedstad" Tel-Aviv, hvor man
også surfer på kysten. Hamas raketterne har altså hverken psykologisk eller
praktisk betydning. Som én israeler sagde : "Det er surrealistisk det
foregår 6 km herfra, men jeg støtter regeringen". Det er så ikke 6, men nok
40 km. Det var på TV2 hende Dahlerup, så jeg tror ikke det har været
specielt anti-israelsk.




Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 21:58

On Tue, 6 Jan 2009 21:25:15 +0100, DADK wrote:

>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det
>>> man kalder folkemord.
>>
>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>
<snip>

> Utroligt du stædigt fastholder din modvilje imod, at der dræbes civile -
> uskyldige kvinder og børn.

Hvorfor bliver du ved med at digte stråmænd. ?

Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.

>Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza,
> ét af verdens mest befolkede områder - hvad gør man så, helt naturligt?
> Søger tilflugt i FN-bygninger, skoler, der tydeligt er markeret med blåt
> tag, flag osv. Men man bombes alligevel.

Ifølge Israel besvarede de et morter-angreb.

> Man skal være på Søren Espersen niveau, for at kunne se noget som helst
> positivt i situationen, for Israel såvel som palæstinenserne.

Jeg kan da heller ikke se noget positivt i situationen, men et beklageligt
onde, der er fremprovokeret af Hamas-terroristerne.

DADK (06-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 06-01-09 22:07

Steen Thomsen wrote:
> On Tue, 6 Jan 2009 21:25:15 +0100, DADK wrote:
>
>>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer
>>>> du gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må
>>>> det man kalder folkemord.
>>>
>>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>>
> <snip>
>
>> Utroligt du stædigt fastholder din modvilje imod, at der dræbes
>> civile - uskyldige kvinder og børn.
>
> Hvorfor bliver du ved med at digte stråmænd. ?

Stråmænd? Du er altså begyndt at acceptere, at der er blevet dræbt civile?

> Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.

LOL - du er fantastisk. Lad os gå 8 dage tilbage, da benægtede du det
hårdnakket. Nu er der dræbt mange, mange flere end du dengang ville mene var
acceptabelt - som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
Nu er danske ambulancer og FN-skoler, udover almindelige skoler, skadestuer,
børnehaver, medier, hospitaler osv, åbenbart helt legetime mål. Bare IDF
siger, at de er.

>> Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza,
>> ét af verdens mest befolkede områder - hvad gør man så, helt
>> naturligt? Søger tilflugt i FN-bygninger, skoler, der tydeligt er
>> markeret med blåt tag, flag osv. Men man bombes alligevel.
>
> Ifølge Israel besvarede de et morter-angreb.

Og så er det sandt?

>> Man skal være på Søren Espersen niveau, for at kunne se noget som
>> helst positivt i situationen, for Israel såvel som palæstinenserne.
>
> Jeg kan da heller ikke se noget positivt i situationen, men et
> beklageligt onde, der er fremprovokeret af Hamas-terroristerne.

Det er Israel der kaster bomberne, og dem der dræber de civile lige nu. Du
kender min holdning til Hamas, men den er sgu da evig ligegyldig. At jeg er
imod Hamas, gør da ikke Israels kollektive afstraffelse og systematiske
myrderier retfærdige - så er de blot som Hamas, forskellen er 0. Én uret gør
ikke en anden uret ret. Det MÅ du da kunne forstå? Hvis Israel skal være de
gode, må de opføre sig som de gode. Det ville også være uacceptabelt, hvis
danske soldater begyndte at dræbe civile i flæng - bare fordi Taleban også
gør det.




Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 22:20

On Tue, 6 Jan 2009 22:07:15 +0100, DADK wrote:

>>> Utroligt du stædigt fastholder din modvilje imod, at der dræbes
>>> civile - uskyldige kvinder og børn.
>>
>> Hvorfor bliver du ved med at digte stråmænd. ?
>
> Stråmænd? Du er altså begyndt at acceptere, at der er blevet dræbt civile?
>
>> Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.
>
> LOL - du er fantastisk. Lad os gå 8 dage tilbage, da benægtede du det
> hårdnakket.

Så link lige til et indlæg hvor jeg benægter det.

>Nu er der dræbt mange, mange flere end du dengang ville mene var
> acceptabelt -

Suk. Du digter IGEN.

Jeg har ALDRIG udtalt mig om at et antal dræbte var "acceptabelt", men hvis
du mener noget andet, så kom lige med et link til det.

>som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.

Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.

> Nu er danske ambulancer og FN-skoler, udover almindelige skoler, skadestuer,
> børnehaver, medier, hospitaler osv, åbenbart helt legetime mål. Bare IDF
> siger, at de er.

Hvis du bare et øjeblik ville stoppe dine vanvittige digterier, så kunne vi
diskutere (relativt) fornuftigt, men når du fremkommer med løgne i hver
eneste sætning, så er det sgu håbløst.

>>> Som tidligere nævnt er flugt jo umulig fra Gaza,
>>> ét af verdens mest befolkede områder - hvad gør man så, helt
>>> naturligt? Søger tilflugt i FN-bygninger, skoler, der tydeligt er
>>> markeret med blåt tag, flag osv. Men man bombes alligevel.
>>
>> Ifølge Israel besvarede de et morter-angreb.
>
> Og så er det sandt?

Har jeg da sagt det. ?

>>> Man skal være på Søren Espersen niveau, for at kunne se noget som
>>> helst positivt i situationen, for Israel såvel som palæstinenserne.
>>
>> Jeg kan da heller ikke se noget positivt i situationen, men et
>> beklageligt onde, der er fremprovokeret af Hamas-terroristerne.
>
> Det er Israel der kaster bomberne........... <snip resten af klynkeriet>

Hvad er der ved ordet "fremprovokeret", som du ikke forstår. ?

DADK (08-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 08-01-09 18:28

Steen Thomsen wrote:
> On Tue, 6 Jan 2009 22:07:15 +0100, DADK wrote:
>
>>>> Utroligt du stædigt fastholder din modvilje imod, at der dræbes
>>>> civile - uskyldige kvinder og børn.
>>>
>>> Hvorfor bliver du ved med at digte stråmænd. ?
>>
>> Stråmænd? Du er altså begyndt at acceptere, at der er blevet dræbt
>> civile?
>>
>>> Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.
>>
>> LOL - du er fantastisk. Lad os gå 8 dage tilbage, da benægtede du det
>> hårdnakket.
>
> Så link lige til et indlæg hvor jeg benægter det.

Det er så nyt at jeg da ikke burde behøve at linke til det :

"Tja, indtil videre har jeg ikke set et eneste dokumenteret dræbt barn
(bortset fra de 2 som hamas selv slog ihjel ved et uheld)."
<1a4y8gjbusls7.bqcza45in0t0.dlg@40tude.net>
Fra tråden "Så kan de smage deres egen medicin".

>> Nu er der dræbt mange, mange flere end du dengang ville mene var
>> acceptabelt -
>
> Suk. Du digter IGEN.

Ihja - du svarede på spørgsmålet "Hvor mange mener du der skal slåes ihjel,
før du vil anerkende der er slået
> mange børn ihjel?" :

>>10 - 20 vil jeg kalde "mange".<<

http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c?dmode=source

Så jeg digter ikke, du har blot udvidet 10-20 til 200-300, i øvrigt som jeg
forudså.

> Jeg har ALDRIG udtalt mig om at et antal dræbte var "acceptabelt",
> men hvis du mener noget andet, så kom lige med et link til det.

Nå ,men din korttidshukommelse har her spillet dig et puds, som jeg kan
dokumentere.

>> som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
>
> Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.

Næh, blot dig der ikke står ved dine egne udtalelser. Du siger >>10 - 20 vil
jeg kalde "mange".<<

>> Nu er danske ambulancer og FN-skoler, udover almindelige skoler,
>> skadestuer, børnehaver, medier, hospitaler osv, åbenbart helt
>> legetime mål. Bare IDF siger, at de er.
>
> Hvis du bare et øjeblik ville stoppe dine vanvittige digterier, så
> kunne vi diskutere (relativt) fornuftigt, men når du fremkommer med
> løgne i hver eneste sætning, så er det sgu håbløst.

LOL. Du er vel ikke på et skizofrent løgneniveau som Wilstrup? Du ville
skuffe mig så, og jeg må erklære at jeg er blevet narret - havde aldrig
troet dette om lige dig. Erkend hellere, at du har skrevet som du har
skrevet, og så er den ikke længere. Det er ikke mig der "opfinder" noget som
helst, med mindre jeg kan opfinde ting der er katalogiseret i google for
dagevis siden, skrevet under dit navn med din IP og jargon med
tilbagevirkende kraft.




Steen Thomsen (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 08-01-09 19:30

On Thu, 8 Jan 2009 18:27:40 +0100, DADK wrote:

>>>> Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.
>>>
>>> LOL - du er fantastisk. Lad os gå 8 dage tilbage, da benægtede du det
>>> hårdnakket.
>>
>> Så link lige til et indlæg hvor jeg benægter det.
>
> Det er så nyt at jeg da ikke burde behøve at linke til det :
>
> "Tja, indtil videre har jeg ikke set et eneste dokumenteret dræbt barn
> (bortset fra de 2 som hamas selv slog ihjel ved et uheld)."
> <1a4y8gjbusls7.bqcza45in0t0.dlg@40tude.net>
> Fra tråden "Så kan de smage deres egen medicin".

DER benægter jeg sgu da ikke at børn er blevet dræbt. Jeg siger bare at jeg
ikke har set dokumentation på et eneste dræbt barn.

Hvis du ikke kan se forskel på de to ting, så har du brug for hjælp.

>>> Nu er der dræbt mange, mange flere end du dengang ville mene var
>>> acceptabelt -
>>
>> Suk. Du digter IGEN.
>
> Ihja - du svarede på spørgsmålet "Hvor mange mener du der skal slåes ihjel,
> før du vil anerkende der er slået
>> mange børn ihjel?" :
>
>>>10 - 20 vil jeg kalde "mange".<<
>
> http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c?dmode=source
>
> Så jeg digter ikke, du har blot udvidet 10-20 til 200-300, i øvrigt som jeg
> forudså.

Jo du digter. Når jeg mener at 10-20 dræbte børn er "mange", betyder sgu da
ikke at jeg mener at alt under dette antal er "acceptabelt".

Du burde virkelig tage et dansk-kursus, for din evne til at læse,selv
simple danske sætninger, er yderst mangelfuld.

>> Jeg har ALDRIG udtalt mig om at et antal dræbte var "acceptabelt",
>> men hvis du mener noget andet, så kom lige med et link til det.
>
> Nå ,men din korttidshukommelse har her spillet dig et puds, som jeg kan
> dokumentere.

Nej, det kan du IKKE. Med din "dokumentation" ovenover, skød du dig selv i
foden.

>>> som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
>>
>> Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.
>
> Næh, blot dig der ikke står ved dine egne udtalelser. Du siger >>10 - 20 vil
> jeg kalde "mange".<<

Ja, men det betyder da ikke at mindre, er "acceptabelt".

At 20 skudhuller i en boligblok er "mange", betyder sgu da heller ikke at 5
skudhuller er "acceptabelt" vel. ?

>>> Nu er danske ambulancer og FN-skoler, udover almindelige skoler,
>>> skadestuer, børnehaver, medier, hospitaler osv, åbenbart helt
>>> legetime mål. Bare IDF siger, at de er.
>>
>> Hvis du bare et øjeblik ville stoppe dine vanvittige digterier, så
>> kunne vi diskutere (relativt) fornuftigt, men når du fremkommer med
>> løgne i hver eneste sætning, så er det sgu håbløst.
>
> LOL. Du er vel ikke på et skizofrent løgneniveau som Wilstrup?

Nix. De "eksempler du er kommet med højere oppe, dokumenterer kun dine
manglende evner til at læse simple danske sætninger, samt dine veludviklede
digter-evner, hvilket er tydeligt for enhver.

>Du ville
> skuffe mig så, og jeg må erklære at jeg er blevet narret - havde aldrig
> troet dette om lige dig. Erkend hellere, at du har skrevet som du har
> skrevet, og så er den ikke længere.

Jeg har skrevet som jeg har skrevet, men det er jo IKKE det som DU påstår.

>Det er ikke mig der "opfinder" noget som
> helst, med mindre jeg kan opfinde ting der er katalogiseret i google for
> dagevis siden, skrevet under dit navn med din IP og jargon med
> tilbagevirkende kraft.

Det DU digter har jeg jo ikke skrevet, hvilket dine links bekræfter.

Jeg har haft 3 "nicks".

http://news.frostbyte.dk/author/2214 : Alucard (i gamle dage med Forte)

http://news.frostbyte.dk/author/100311 : S.A.Thomsen (Mit rigtige navn)

http://news.frostbyte.dk/author/116005 : Steen Thomsen (Skiftet til 40tude)

DADK (08-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 08-01-09 19:51

Steen Thomsen wrote:
> On Thu, 8 Jan 2009 18:27:40 +0100, DADK wrote:
>
>>>>> Har har ALDRIG benægtet at der er dræbt uskyldige kvinder og børn.
>>>>
>>>> LOL - du er fantastisk. Lad os gå 8 dage tilbage, da benægtede du
>>>> det hårdnakket.
>>>
>>> Så link lige til et indlæg hvor jeg benægter det.
>>
>> Det er så nyt at jeg da ikke burde behøve at linke til det :
>>
>> "Tja, indtil videre har jeg ikke set et eneste dokumenteret dræbt
>> barn (bortset fra de 2 som hamas selv slog ihjel ved et uheld)."
>> <1a4y8gjbusls7.bqcza45in0t0.dlg@40tude.net>
>> Fra tråden "Så kan de smage deres egen medicin".
>
> DER benægter jeg sgu da ikke at børn er blevet dræbt. Jeg siger bare
> at jeg ikke har set dokumentation på et eneste dræbt barn.

Du benægter ikke at børn er dræbt, blot at der er blevet dræbt børn?

> Hvis du ikke kan se forskel på de to ting, så har du brug for hjælp.

Det er er nok snarerere dig der bør tage et markedsføringskursus evt et
kursus i retorik.

>>>> Nu er der dræbt mange, mange flere end du dengang ville mene var
>>>> acceptabelt -
>>>
>>> Suk. Du digter IGEN.
>>
>> Ihja - du svarede på spørgsmålet "Hvor mange mener du der skal slåes
>> ihjel, før du vil anerkende der er slået
>>> mange børn ihjel?" :
>>
>>>> 10 - 20 vil jeg kalde "mange".<<
>>
>> http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c?dmode=source
>>
>> Så jeg digter ikke, du har blot udvidet 10-20 til 200-300, i øvrigt
>> som jeg forudså.
>
> Jo du digter. Når jeg mener at 10-20 dræbte børn er "mange", betyder
> sgu da ikke at jeg mener at alt under dette antal er "acceptabelt".
>
> Du burde virkelig tage et dansk-kursus, for din evne til at læse,selv
> simple danske sætninger, er yderst mangelfuld.

Nej, du har skrevet PRÆCIST og NØJAGTIG det jeg skrev du skrev. At det er
pinagtigt for dig nu, er jo ikke mit problem, og pinligheden afviskes altså
ikke i graden af afvisning af, at du dokumenterbart har skrevet det, du
skrev.

>>> Jeg har ALDRIG udtalt mig om at et antal dræbte var "acceptabelt",
>>> men hvis du mener noget andet, så kom lige med et link til det.
>>
>> Nå ,men din korttidshukommelse har her spillet dig et puds, som jeg
>> kan dokumentere.
>
> Nej, det kan du IKKE. Med din "dokumentation" ovenover, skød du dig
> selv i foden.

Er du dum? ALLE kan gå ind og se, at jeg har ret. Jeg har intet at bevise,
jeg SKAL ikke bevise hvad du har gjort. Du har blot skrevet det, som du har
skrevet, som alle kan slå op i google.

>>>> som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
>>>
>>> Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.
>>
>> Næh, blot dig der ikke står ved dine egne udtalelser. Du siger >>10
>> - 20 vil jeg kalde "mange".<<
>
> Ja, men det betyder da ikke at mindre, er "acceptabelt".

Og hvad så? Hvilken lære mener du jeg skal kunne uddrage af dette fuldkommen
almene synspunkt?

> At 20 skudhuller i en boligblok er "mange", betyder sgu da heller
> ikke at 5 skudhuller er "acceptabelt" vel. ?
>
>>>> Nu er danske ambulancer og FN-skoler, udover almindelige skoler,
>>>> skadestuer, børnehaver, medier, hospitaler osv, åbenbart helt
>>>> legetime mål. Bare IDF siger, at de er.
>>>
>>> Hvis du bare et øjeblik ville stoppe dine vanvittige digterier, så
>>> kunne vi diskutere (relativt) fornuftigt, men når du fremkommer med
>>> løgne i hver eneste sætning, så er det sgu håbløst.
>>
>> LOL. Du er vel ikke på et skizofrent løgneniveau som Wilstrup?
>
> Nix. De "eksempler du er kommet med højere oppe, dokumenterer kun dine
> manglende evner til at læse simple danske sætninger, samt dine
> veludviklede digter-evner, hvilket er tydeligt for enhver.
>
>> Du ville
>> skuffe mig så, og jeg må erklære at jeg er blevet narret - havde
>> aldrig troet dette om lige dig. Erkend hellere, at du har skrevet
>> som du har skrevet, og så er den ikke længere.
>
> Jeg har skrevet som jeg har skrevet, men det er jo IKKE det som DU
> påstår.
>
>> Det er ikke mig der "opfinder" noget som
>> helst, med mindre jeg kan opfinde ting der er katalogiseret i google
>> for dagevis siden, skrevet under dit navn med din IP og jargon med
>> tilbagevirkende kraft.
>
> Det DU digter har jeg jo ikke skrevet, hvilket dine links bekræfter.
>
> Jeg har haft 3 "nicks".
>
> http://news.frostbyte.dk/author/2214 : Alucard (i gamle dage med
> Forte)
>
> http://news.frostbyte.dk/author/100311 : S.A.Thomsen (Mit rigtige
> navn)
>
> http://news.frostbyte.dk/author/116005 : Steen Thomsen (Skiftet til
> 40tude)

Fortsæt bare



Steen Thomsen (08-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 08-01-09 21:32

On Thu, 8 Jan 2009 19:51:24 +0100, DADK wrote:

>> DER benægter jeg sgu da ikke at børn er blevet dræbt. Jeg siger bare
>> at jeg ikke har set dokumentation på et eneste dræbt barn.
>
> Du benægter ikke at børn er dræbt, blot at der er blevet dræbt børn?

Suk. Det står sgu dårligere til med dine læseevner, end jeg troede.

>> Hvis du ikke kan se forskel på de to ting, så har du brug for hjælp.
>
> Det er er nok snarerere dig der bør tage et markedsføringskursus evt et
> kursus i retorik.

Manglende bevis på noget er da ikke bevis på at det ikke er sket, vel. ?

>>> http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c?dmode=source
>>>
>>> Så jeg digter ikke, du har blot udvidet 10-20 til 200-300, i øvrigt
>>> som jeg forudså.
>>
>> Jo du digter. Når jeg mener at 10-20 dræbte børn er "mange", betyder
>> sgu da ikke at jeg mener at alt under dette antal er "acceptabelt".
>>
>> Du burde virkelig tage et dansk-kursus, for din evne til at læse,selv
>> simple danske sætninger, er yderst mangelfuld.
>
> Nej, du har skrevet PRÆCIST og NØJAGTIG det jeg skrev du skrev.

Ja, og der står INTET om at jeg skulle mene et bestemt antal skulle være
"acceptabelt".

>At det er
> pinagtigt for dig nu, er jo ikke mit problem, og pinligheden afviskes altså
> ikke i graden af afvisning af, at du dokumenterbart har skrevet det, du
> skrev.

Ja, jeg har skrevet det JEG skrev, IKKE hvad DU påstår jeg skrev, hvilket
du selv har dokumenteret.

>>>> Jeg har ALDRIG udtalt mig om at et antal dræbte var "acceptabelt",
>>>> men hvis du mener noget andet, så kom lige med et link til det.
>>>
>>> Nå ,men din korttidshukommelse har her spillet dig et puds, som jeg
>>> kan dokumentere.
>>
>> Nej, det kan du IKKE. Med din "dokumentation" ovenover, skød du dig
>> selv i foden.
>
> Er du dum?

Næh.

>ALLE kan gå ind og se, at jeg har ret.

Nej, alle kan se at du DIGTER. Du har jo selv lige dokumenteret det.

>Jeg har intet at bevise,
> jeg SKAL ikke bevise hvad du har gjort. Du har blot skrevet det, som du har
> skrevet, som alle kan slå op i google.

Ja, men IKKE det DU påstår.

>>>>> som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
>>>>
>>>> Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.
>>>
>>> Næh, blot dig der ikke står ved dine egne udtalelser. Du siger >>10
>>> - 20 vil jeg kalde "mange".<<
>>
>> Ja, men det betyder da ikke at mindre, er "acceptabelt".
>
> Og hvad så?

Så lad være med at pådutte mig det. !

>Hvilken lære mener du jeg skal kunne uddrage af dette fuldkommen
> almene synspunkt?

Hvad f..... vrøvler du om ?

DADK (10-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 10-01-09 19:04

Steen Thomsen wrote:
> On Thu, 8 Jan 2009 19:51:24 +0100, DADK wrote:
>
>>> DER benægter jeg sgu da ikke at børn er blevet dræbt. Jeg siger bare
>>> at jeg ikke har set dokumentation på et eneste dræbt barn.
>>
>> Du benægter ikke at børn er dræbt, blot at der er blevet dræbt børn?
>
> Suk. Det står sgu dårligere til med dine læseevner, end jeg troede.
>

Suk selv

>>> Hvis du ikke kan se forskel på de to ting, så har du brug for hjælp.
>>
>> Det er er nok snarerere dig der bør tage et markedsføringskursus evt
>> et kursus i retorik.
>
> Manglende bevis på noget er da ikke bevis på at det ikke er sket,
> vel. ?

Hvad er det som mangler bevis?
http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c

* at du benægter børn er blevet dræbt, tjek
* at du satte en grænse for hvor mange børn der må dræbes, tjek

> Ja, og der står INTET om at jeg skulle mene et bestemt antal skulle
> være "acceptabelt".

Kun 10-20.

<citat>
> Hvor mange mener du der skal slåes ihjel, før du vil anerkende der er
> slået
> mange børn ihjel? 5? 10? 30?

10 - 20 vil jeg kalde "mange".
</citat>

>> At det er
>> pinagtigt for dig nu, er jo ikke mit problem, og pinligheden
>> afviskes altså ikke i graden af afvisning af, at du dokumenterbart
>> har skrevet det, du skrev.
>
> Ja, jeg har skrevet det JEG skrev, IKKE hvad DU påstår jeg skrev,
> hvilket du selv har dokumenteret.

Kør du bare i cirkler. Jeg synes faktisk menneskeliv er vigtigere end at man
kan gøre sig bekostelig på vegne af deres død. Hvad du har skrevet er 100%
dokumenterbart, at du flygter fra det, er faktisk det mest pinlige.

>> ALLE kan gå ind og se, at jeg har ret.
>
> Nej, alle kan se at du DIGTER. Du har jo selv lige dokumenteret det.
>

ALLE kan gå ind og se at jeg har ret!

>> Jeg har intet at bevise,
>> jeg SKAL ikke bevise hvad du har gjort. Du har blot skrevet det, som
>> du har skrevet, som alle kan slå op i google.
>
> Ja, men IKKE det DU påstår.

Korrekt, jeg påstår det ikke, jeg konstaterer det.

>>>>>> som forudsagt udvider du så blot grænsen for det acceptable.
>>>>>
>>>>> Nej, det er DIG der udvider dit fantasiunivers.
>>>>
>>>> Næh, blot dig der ikke står ved dine egne udtalelser. Du siger >>10
>>>> - 20 vil jeg kalde "mange".<<
>>>
>>> Ja, men det betyder da ikke at mindre, er "acceptabelt".
>>
>> Og hvad så?
>
> Så lad være med at pådutte mig det. !

Hvor forfærdeligt at pådutte dig de ting, du selv har skrevet - ja, kan godt
se det er væmmeligt, at blive mindet om.




Steen Thomsen (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 10-01-09 22:23

On Sat, 10 Jan 2009 19:03:54 +0100, DADK wrote:

>> Manglende bevis på noget er da ikke bevis på at det ikke er sket,
>> vel. ?
>
> Hvad er det som mangler bevis?
> http://groups.google.com/group/dk.politik/msg/a55331390ffdd18c
>
> * at du benægter børn er blevet dræbt, tjek

Jeg benægter sgu da IKKE at børn er blevet træbt, KUN at jeg (på det
tidspunkt) ikke har set dokumentation på det.

> * at du satte en grænse for hvor mange børn der må dræbes, tjek

Sikke dog noget vrøvl. Jeg skriver et 10-20 er "mange", men det er sgu da
IKKE det samme som at alt under det bare er ok.

>> Ja, og der står INTET om at jeg skulle mene et bestemt antal skulle
>> være "acceptabelt".
>
> Kun 10-20.

Sikke dog du digter.

Jeg skriver et 10-20 er MANGE.

> <citat>
>> Hvor mange mener du der skal slåes ihjel, før du vil anerkende der er
>> slået
>> mange børn ihjel? 5? 10? 30?
>
> 10 - 20 vil jeg kalde "mange".
> </citat>

Ja, 10-20 er MANGE. Det betyder da IKKE at færre er acceptabelt.

>>> At det er
>>> pinagtigt for dig nu, er jo ikke mit problem, og pinligheden
>>> afviskes altså ikke i graden af afvisning af, at du dokumenterbart
>>> har skrevet det, du skrev.
>>
>> Ja, jeg har skrevet det JEG skrev, IKKE hvad DU påstår jeg skrev,
>> hvilket du selv har dokumenteret.
>
> Kør du bare i cirkler. Jeg synes faktisk menneskeliv er vigtigere end at man
> kan gøre sig bekostelig på vegne af deres død. Hvad du har skrevet er 100%
> dokumenterbart, at du flygter fra det, er faktisk det mest pinlige.

Hvad JEG har skrevet er dokumenterbart, men hvad DU PÅSTÅR at jeg skulle
have skrevet, har du selv modbevist.

>>> ALLE kan gå ind og se, at jeg har ret.
>>
>> Nej, alle kan se at du DIGTER. Du har jo selv lige dokumenteret det.
>>
>
> ALLE kan gå ind og se at jeg har ret!

Suk. Dine læseevner er yderes mangelfulde.

>>> Jeg har intet at bevise,
>>> jeg SKAL ikke bevise hvad du har gjort. Du har blot skrevet det, som
>>> du har skrevet, som alle kan slå op i google.
>>
>> Ja, men IKKE det DU påstår.
>
> Korrekt, jeg påstår det ikke, jeg konstaterer det.

Nej, du PÅSTÅR at jeg har skrevet noget, som jeg IKKE har skrevet.

ALLE kan jo checke alle mine indlæg og konstatere at du digter.

>>>> Ja, men det betyder da ikke at mindre, er "acceptabelt".
>>>
>>> Og hvad så?
>>
>> Så lad være med at pådutte mig det. !
>
> Hvor forfærdeligt at pådutte dig de ting, du selv har skrevet

Gaaaaaaaab. Jeg har IKKE sagt at et bestemt antal dræbte børn var
"acceptabelt". Det er en stråmand DU har digtet.

DADK (10-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 10-01-09 23:27

Hvor mange menneskeliv mener du der skal gå tabt, før Israel taber krigen?

Jeg siger 1500



Steen Thomsen (10-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 10-01-09 23:45

On Sat, 10 Jan 2009 23:26:37 +0100, DADK wrote:

> Hvor mange menneskeliv mener du der skal gå tabt, før Israel taber krigen?
>
> Jeg siger 1500

Det kommer vel an på, hvilken side tabene kommer på.

MEN, hvis du mener dræbte palæstinensere, så taber Israel ikke krigen. På
et tidspunkt stopper de bare bombningerne, trækker sig tilbage, erklærer at
de har udslettet tilpas mange hamas-terrorister og erklærer sig som
sejrherrer.

Martin Larsen (11-01-2009)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 11-01-09 00:48

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:j0y3kqank6sm.5q8z6rgy8ysd$.dlg@40tude.net...
> On Sat, 10 Jan 2009 23:26:37 +0100, DADK wrote:
>
>> Hvor mange menneskeliv mener du der skal gå tabt, før Israel taber
>> krigen?
>>
>> Jeg siger 1500
>
> Det kommer vel an på, hvilken side tabene kommer på.
>
> MEN, hvis du mener dræbte palæstinensere, så taber Israel ikke krigen. På
> et tidspunkt stopper de bare bombningerne, trækker sig tilbage, erklærer
> at
> de har udslettet tilpas mange hamas-terrorister og erklærer sig som
> sejrherrer.


De opererer med noget de kalder fase 4 som er genbesættelse af området. Men
lad os nu se.

Mvh
Martin


Poul Nielsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 06-01-09 22:29


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:j039zimzpumr$.5d06glw0kgqz.dlg@40tude.net...
> On Tue, 6 Jan 2009 21:25:15 +0100, DADK wrote:
>
>>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>>>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det
>>>> man kalder folkemord.
>>>
>>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>>
> <snip>

Dont feed teh Trolls!!!



Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 22:35

On Tue, 6 Jan 2009 22:28:30 +0100, Poul Nielsen wrote:

>>>>> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
>>>>> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det
>>>>> man kalder folkemord.
>>>>
>>>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>>>
>> <snip>
>
> Dont feed teh Trolls!!!

Ok, det var ud af den blå luft (som forventet).

   ab© (06-01-2009)
Kommentar
Fra :    ab©


Dato : 06-01-09 22:25


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:ipzv9rtmhd2t.zmvzpbyatz9m.dlg@40tude.net...
>
> HVOR har du tallet 100 fra ?

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide, for når der nu i alt er myrdet
mere end 600 personer er der da sikkert langt over 100 af dem, der er børn.

- Og nu er det fjols til Shimon Peres været fremme med, at årsagen er, at
israelerne passer på deres egne børn (og mener så åbenbart at det er på
grund af manglende "pasning" at mange palæstinensiske børn bliver myrdet).

ab©



Steen Thomsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Steen Thomsen


Dato : 06-01-09 22:38

On Tue, 6 Jan 2009 22:24:44 +0100,    ab© wrote:

>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>
> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide, for når der nu i alt er myrdet
> mere end 600 personer er der da sikkert langt over 100 af dem, der er børn.

Husk lige på at Poul Nielsen i et andet indlæg påstår, at Israel har dræbt
900 børn i løbet af de sidste 2 dage.

Poul Nielsen (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Poul Nielsen


Dato : 06-01-09 22:47


"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:1k02fohwlox3t.13h4x4dl8lhpr$.dlg@40tude.net...
> On Tue, 6 Jan 2009 22:24:44 +0100, ab© wrote:
>
>>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>>
>> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide, for når der nu i alt er myrdet
>> mere end 600 personer er der da sikkert langt over 100 af dem, der er
>> børn.
>
> Husk lige på at Poul Nielsen i et andet indlæg påstår, at Israel har dræbt
> 900 børn i løbet af de sidste 2 dage.

Nej jeg citerede en norsk læge der oplyste tallet på de 900 ofre.



DADK (06-01-2009)
Kommentar
Fra : DADK


Dato : 06-01-09 22:47

ab© wrote:
> "Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:ipzv9rtmhd2t.zmvzpbyatz9m.dlg@40tude.net...
>>
>> HVOR har du tallet 100 fra ?
>
> Det kunne jeg også godt tænke mig at vide, for når der nu i alt er
> myrdet mere end 600 personer er der da sikkert langt over 100 af dem,
> der er børn.
> - Og nu er det fjols til Shimon Peres været fremme med, at årsagen
> er, at israelerne passer på deres egne børn (og mener så åbenbart at
> det er på grund af manglende "pasning" at mange palæstinensiske børn
> bliver myrdet).

Ja, den var rigtig god. I Gaza må de ikke have luftsirener og
beskyttelsesrum, det har Israel bestemt, det er jo en krigshandling, så det
er jo ikke underligt hvis de i stedet søger tilflugt på steder hvor
FN-flaget vejrer. Palæstinenserne må og kan jo heller ikke flygte flygte ud
af Gaza. Så man er fuldkommen fanget, og alle mål er åbenbart mulige - selv
FN-bygninger, hospitaler eller hvis man står i nærheden af en ambulance er
man åbenbart ikke sikker. Intet sted er "helle".

Jeg husker fordømmelserne da terrorister sprængte FN's repræsentation i Irak
i luften.



N E i L -+- D A N E ~ (06-01-2009)
Kommentar
Fra : N E i L -+- D A N E ~


Dato : 06-01-09 20:51

"Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message
news:gk0c8p$q3k$1@news.datemas.de...
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>
> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.

Det er jo derfor at Israel må slå til nu.


Frank E. N. Stein (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Frank E. N. Stein


Dato : 06-01-09 22:45

Petse skrev:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>
> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.

Selvom det er nok så forfærdeligt, er der så ikke en vis forskel på
såret og dræbt?

http://www.mfa.gov.il/mfa/
Jan 6: A 3-month-old baby girl was injured by shrapnel when a Grad
rocket fired from north Gaza exploded in the city of Gedera, between
Ashdod and Rehovot.
Twelve-year-old Shir was in a ground floor room in her home when the
siren sounded. She ran to the shelter and was saved when the rocket
struck the room she had just left. The family's dog Sili was killed by
shrapnel in the yard.

Kan nu godt forstå at Israel er nødt til at gøre noget ved raketangrebene.

Petse (06-01-2009)
Kommentar
Fra : Petse


Dato : 06-01-09 23:17

Den Tue, 06 Jan 2009 20:47:06 +0100 skrev Poul Nielsen:

> "Petse" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse
> news:gk0c8p$q3k$1@news.datemas.de...
>> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19644215.html
>>
>> ja, palæstinenserne kan også det der med at dræbe børn.
>
> Jamen efter at 100 børn er døde i de sidste 48 timer og så kommer du
> gudhjælpe mig med ét skriver 1 jamen vi er dybt rystede det må det man
> kalder folkemord.

Okay, du syntes altså det er i orden, at Palæstinenserne dræber spædbørn.
Bare Israelerne ikke gør det.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177555
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408860
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste