Flere brugere?
Fra : Slasko

Dato : 27-07-01 06:31

Hej alle.

Jeg kunne godt tænke mig at give en anden person tilladelse til at redigere
på mit website, så derfor prøver jeg at gå ind i:
Funtioner>Sikkerhed>Tilladelser.

MEN! Jeg kan slet ikke vælge Sikkerhed i menuen Funktioner?......Den er hele
tiden nedtonet?
Jeg bruger Frontpage2000 og har World AccessFree hos worldonline.

Nogle der har et godt forslag?

Mvh.
Jens

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 27-07-01 18:15

Slasko wrote in dk.edb.internet.webdesign.frontpage:
> Nogle der har et godt forslag?

Du har sikkert ikke rettigheder til den slags - lad din udbyder klare ærterne

Mvh
Jonas

- Pædagoiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jokeren

Dato : 28-07-01 16:33

"Slasko" <slasko_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
hele
> tiden nedtonet?
> Jeg bruger Frontpage2000 og har World AccessFree hos worldonline.

Du skal først ind på wol`s hjemmeside og slå frontpage extention til
derefter når der er uploadet kan du åbne webstedet direkte i frontpage (åbn
websted) og skrive url adresse eks. http://www.xxx.dk

Hilsen

Johnny

Fra : Slasko

Dato : 29-07-01 02:09

Alletiders!

Tak skal du have Johnny det var lige det jeg manglede!

Hilsen.
Jens