Israelsk lebensraum?
Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 08:58

http://blixx.files.wordpress.com/2007/02/landloss.jpg

Ifølge kortet her, hvem er så blevet fordrevet fra deres land, siden 1946?

--
/ Thomas

Fra : Joakim

Dato : 04-01-09 09:49

Nej. "Anti-zionistisk" propaganda.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 10:52

"Thomas M" <wtf> skrev i en meddelelse
> http://blixx.files.wordpress.com/2007/02/landloss.jpg
>
> Ifølge kortet her, hvem er så blevet fordrevet fra deres land, siden 1946?
>
> --
> / Thomas

Med undtagelse af gruppens notoriske araberhadere og muslimhadere er det vel
et fastslået faktum at apartheidstaten Israels massive anstrengelser for at
gøre livet så ydmygende og elendigt for de arabiske indbyggere skyldes den
enkle kendsgerning at de vil ha dem til at forlade deres forfædres land og
flytte til vesteuropa. Jamen jeg syntes at de skulle flytte til danmark.
Hvem ved med tiden ku de opnå flertal så de også kan diskriminere
mindretallet.

Fra : N E i L -+- D A N E ~

Dato : 04-01-09 11:25

"Thomas M" <wtf> wrote in message
> http://blixx.files.wordpress.com/2007/02/landloss.jpg
>
> Ifølge kortet her, hvem er så blevet fordrevet fra deres land, siden 1946?

Hvorfor skal der ikke fokuseres på tiden før diasporaen?

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-01-09 11:37

On Sun, 4 Jan 2009 08:57:54 +0100, Thomas M wrote:

> http://blixx.files.wordpress.com/2007/02/landloss.jpg
>
> Ifølge kortet her, hvem er så blevet fordrevet fra deres land, siden 1946?

Hvorfor tror du at verdenshistorien først startede i 1946 ?

Hvad med f.eks:

http://da.wikipedia.org/wiki/Antikkens_Israels_og_Jud%C3%A6as_historie

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 11:49

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor tror du at verdenshistorien først startede i 1946 ?
>
> Hvad med f.eks:
>
> http://da.wikipedia.org/wiki/Antikkens_Israels_og_Jud%C3%A6as_historie

Men hvorfor mon står der <citat> "Eftersyn Denne artikel bør gennemlæses af
en person med fagkendskab for at sikre den faglige korrekthed."<citat/slut>
kunne det tænkes at sandhedsværdien af indholdet kan diskuteres?.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-01-09 12:08

On Sun, 4 Jan 2009 11:48:58 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Men hvorfor mon står der <citat> "Eftersyn Denne artikel bør gennemlæses af
> en person med fagkendskab for at sikre den faglige korrekthed."<citat/slut>
> kunne det tænkes at sandhedsværdien af indholdet kan diskuteres?.

HVIS der var store direkte fejl i artiklen, så havde der ikke stået "bør
gennemlæses", men at artiklen var "omstridt".

Mon ikke hovedtrækkene rent faktisk er korrekte, og der kun er tvivl om små
detaljer ?

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 12:16

> http://blixx.files.wordpress.com/2007/02/landloss.jpg
>
> Ifølge kortet her, hvem er så blevet fordrevet fra deres land, siden
> 1946?

Hvorfor er det vigtigt?

Ifølge kort fra før Roskildefreden i 1658 hvem blev så fordrevet fra
skånelandene?

Israel er en realitet, du og andre jødehadere bare må lære at leve med.
Længere er den ikke. Israel kæmper med ryggen mod muren og er omgivet af
barbarer på alle sider. Israel har min fulde støtte til at gøre lige
nøjagtig dét, man anser som nødvendigt for at sikre staten og indbyggerne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 12:26

Jens Bruun wrote:

> du og andre jødehadere

Spielberg er ellers en af mine favorit instruktørere og jeg holder meget af
Jeff Goldblum.

--
/ Thomas

Fra : Joakim

Dato : 04-01-09 12:44

"Thomas M" <wtf> skrev i meddelelsen

> Spielberg er ellers en af mine favorit instruktørere og jeg holder meget
> af Jeff Goldblum.

Jeg ville ellers have gættet på Woody Allen. Han er åh så intellektuel.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 04-01-09 12:31

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> barbarer på alle sider. Israel har min fulde støtte til at gøre lige
> nøjagtig dét, man anser som nødvendigt for at sikre staten og indbyggerne.

Amen. Alle burde støtte Israel i den hårde kamp med de mange fjender der vil
dem til livs.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 12:42

> [...]
> barbarer på alle sider. Israel har min fulde støtte til at gøre lige
> nøjagtig dét, man anser som nødvendigt for at sikre staten og indbyggerne.

Jamen Jens, så er det da helt klart hvad du skal med dit liv, du skal melde
dig til IDF (Israel defence force).

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 13:31

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen Jens, så er det da helt klart hvad du skal med dit liv, du skal
> melde dig til IDF (Israel defence force).

Det gjorde jeg gerne, hvis de ville have mig dernede. Jeg tvivler dog på, at
man kan bruge en 47-årig dansker til særligt meget i dén sammenhæng. Var jeg
20 år yngre, tog jeg til Afghanistan som dansk soldat. Dét løb er desværre
også kørt for mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.