Århus-demonstration mod Israel
Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 15:13

http://borsen.dk/?treeid=889&id=JJLE-7MWK5Y113000

Demonstrationen var arrangeret af Dansk-Palæstinensisk Venskabsforening,
Århus mod Krig og Terror og Den Arabiske kulturforening i Århus. Der var
ifølge politiets skøn mellem 300 og 400 demonstranter.

Fra : Krumme

Dato : 03-01-09 15:21

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Århus mod Krig og Terror og Den Arabiske kulturforening i Århus. Der var
> ifølge politiets skøn mellem 300 og 400 demonstranter.

Det er sgu til at brække sig over, hvem fanden er det der daglig
terrorsirere den civile israelske befolkning med deres raketter de ikke
engang kan styre?!?
Det er sgu de samme spa.... der demonstrere hver gang, de kunne jo tage ned
og hjælpe deres familier i arabien istedet for at sidde på deres flade her.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-01-09 10:08

Krumme wrote:
> [...]
> og hjælpe deres familier i arabien istedet for at sidde på deres flade her.

Hvis man tvang alle fynboer til at bo på langeland og gav Fyn til
nogle andre, så ville fynboerne nok også blive pænt vrede.

// Hans

Fra : Ukendt

Dato : 05-01-09 11:59

Hans Joergensen wrote:

> Hvis man tvang alle fynboer til at bo på langeland og gav Fyn til
> nogle andre, så ville fynboerne nok også blive pænt vrede.

Dårlig analogi. Der var masser af plads i det arabiske område, men brødrene
ville ikke have palæstinenserne ind, - og det er stadig sådan i Libanon, at
60 forskellige erhverv er forbudt for palæstinensere.

Masser af folkeslag blev flyttet efter 2. verdenskrig, de har fået sig et
liv, kun muslimerne KAN ikke tåle, at de jøder de har forfulgt i 1400 år,
skulle kunne overtage en lille bitte stump land. Tænk at "efterkommere efter
aber og svin" vinder over guds udvalgte folk muslimerne, dét er bare for
meget.

Kristen og jøder bliver smidt ud af land efter land, og ikke et piv hører
man, - Tyrkiet lavede langt større bosættelser på Cypern (120.000)
mennesker, og man hører ikke et pip fra muslimer eller velmenere.

Sudanerne dræber 300.000 sorte og stjæler deres land, og man hører ikke en
lyd fra muslimer.

Proportionerne er helt ude i hampen.

Fra : Martin Larsen

Dato : 05-01-09 12:16

"Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis man tvang alle fynboer til at bo på langeland og gav Fyn til
> nogle andre, så ville fynboerne nok også blive pænt vrede.

Er gaza-terroristerne blevet flyttet siden de kom ud af røven på
terror-mutter?

Mvh
Martin

Fra : ruwaldo

Dato : 03-01-09 15:33

"Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Demonstrationen var arrangeret af Dansk-Palæstinensisk Venskabsforening,
> Århus mod Krig og Terror og Den Arabiske kulturforening i Århus. Der var
> ifølge politiets skøn mellem 300 og 400 demonstranter.

Hvor var de "300 til 400" henne, efter 2 børnehaver + diverse blev brændt
ned i Brabrand???

ruwaldo

Fra : hanzen

Dato : 03-01-09 20:23

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse

> "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor var de "300 til 400" henne, efter 2 børnehaver + diverse blev brændt
> ned i Brabrand???
>
> ruwaldo

De sad hjemme og ventede på at deres yngel kom hjem med tændstikkerne så de
kunne få fyret op i vandpiben.
--
hilzen
hanzen

Fra : @

Dato : 03-01-09 16:20

On Sat, 3 Jan 2009 15:12:58 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

> [...]
>Århus mod Krig og Terror og Den Arabiske kulturforening i Århus. Der var
>ifølge politiets skøn mellem 300 og 400 demonstranter.

det lyder da beroligende at tåbernes antal i århus ikke er større

men der er da noget selvmodsigende i at være venner med
palæstina-arabere og samtidig være mod krig og terror

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Peter Madsen

Dato : 03-01-09 17:24

> On Sat, 3 Jan 2009 15:12:58 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:
>
> men der er da noget selvmodsigende i at være venner med
> palæstina-arabere og samtidig være mod krig og terror

Overhovedet ikke man skal bare lade være med at slå deres mindreårige poder
ihjel og lade være med at stjæle deres land og så er de tro mig ganske
venlige og fredelige mennesker.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 03-01-09 17:39

Peter Madsen wrote:
> [...]
> ihjel og lade være med at stjæle deres land og så er de tro mig ganske

Det er vel det som Israel vil forhindre lige nu.

Ole Mogensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 03-01-09 17:55

"Peter Madsen" <peterm@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Overhovedet ikke man skal bare lade være med at slå deres mindreårige
> poder ihjel og lade være med at stjæle deres land og så er de tro mig

Det kan da ikke være deres kriminalitet i DK, du mener er fredelig etc??????

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-01-09 18:02

"Peter Madsen" <peterm@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Overhovedet ikke man skal bare lade være med at slå deres mindreårige
> poder ihjel og lade være med at stjæle deres land og så er de tro mig
> ganske venlige og fredelige mennesker.

Du har startet tråden som "Poul Nielsen". Hvorfor skifte nick til "Peter
Madsen"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 03-01-09 18:20

On Sat, 3 Jan 2009 18:02:15 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Peter Madsen" <peterm@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Du har startet tråden som "Poul Nielsen". Hvorfor skifte nick til "Peter
>Madsen"?

Det giver jo flere støtter til hans synspunkter.

Måske nogle af hans andre nicks også kommer i anvendelse?

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.everlove.dk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-01-09 18:28

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Måske nogle af hans andre nicks også kommer i anvendelse?

Du mener "Peter", "PN", "Mohammad Islam", "Ole Larsen", "Christian Jensen",
"Jens Winther", "Pastor", "Per Nielsen", "Master of faul smell and
odeur", "Ærlige Bent", "Jens", "Poul Nilson", "Abdul Hassan", "Jakob
Andersen", "Peter Nielsen", "Hermann von Krauftsmeier", "Bent", "Flemming
Lynge", "Jessup Johnson", "Lynge radio og tv", "berg", "Huge Hugos 32cm",
"Jens Bruun", "Aaron Berg", "Marianne Larsen", "Marianne Andersen",
"pip160", "Hans Bentsen", "Christian Aioe", "John Carson", "The Democrat",
"Bruno Jørgensen", "Lars Jensen", "Jens Erik Lortebruun", "Johnny Andersen",
"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen" elller et af de andre?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-09 19:22

On Sat, 3 Jan 2009 18:27:34 +0100, Jens Bruun wrote:

> [...]
> "Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
> Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen" elller et af de andre?

Hvad kan du begrunde denne sammenstillen af navne med?

--
MVH
Bruno

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-01-09 19:52

On Sat, 3 Jan 2009 19:21:32 +0100, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Hvad kan du begrunde denne sammenstillen af navne med?

Jens Erik Bruun kan ikke begrunde en skid - Heller ikke hans trusler
på livet og anden "underlig adfærd", som de siger i Las Vegas.

Volger
- Mage til klaphat....

Fra : @

Dato : 03-01-09 20:52

Peder Madsen
Poul Nielsen

samme IP
samme Newsreader
samme news-server
og samme holdninger

det ligner fisk
det lugter som fisk
det smager som fisk

så du skal se

det er 99% sikkert fisk

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-09 21:07

On Sat, 03 Jan 2009 20:51:48 +0100, @ wrote:

> Peder Madsen
> Poul Nielsen
>
> samme IP
> samme Newsreader
> samme news-server
> og samme holdninger

Fint, 2 ud af hvormange? (jeg gider ikke tælle).

Bo M. Mogensen kender jeg fra andre NG (ikke altid for noget positivt), så
ham vil jeg påstå er frifundet....

--
MVH
Bruno

Fra : @

Dato : 03-01-09 21:17

nej

fire ud af fire

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 00:42

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Bo M. Mogensen kender jeg fra andre NG (ikke altid for noget
> positivt), så ham vil jeg påstå er frifundet....

Du mener ikke, vor personlighedsforstyrrede "ven" kan finde på at
underskrive indlæg med andres navne?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 04-01-09 08:16

On Sun, 4 Jan 2009 00:41:56 +0100, Jens Bruun wrote:

> "Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener ikke, vor personlighedsforstyrrede "ven" kan finde på at
> underskrive indlæg med andres navne?

Joda, garanteret. Dog er der nogle skrivefejl der gør ham let genkendelig.

--
MVH
Bruno

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-01-09 21:25

On Sat, 03 Jan 2009 20:51:48 +0100, "@" <123@invalid.net> wrote:

>Peder Madsen
>Poul Nielsen
>
>samme IP
>samme Newsreader
>samme news-server
>og samme holdninger
>

>det ligner fisk
>det lugter som fisk
>det smager som fisk
>
>så du skal se
>
>det er 99% sikkert fisk

Det var 2 navne... Næste...
Men bevares, jeg var måske lidt hurtig. Jeg ved kun at jeg bestemt
ikke er "bemeldte person".

Volger

Fra : @

Dato : 03-01-09 21:31

On Sat, 03 Jan 2009 21:24:53 +0100, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Det var 2 navne... Næste...
>Men bevares, jeg var måske lidt hurtig. Jeg ved kun at jeg bestemt
>ikke er "bemeldte person".

næ,
der er jo heller ingen match på hverken news-pusher eller programmel

<<<<
Volger Garfield:
<<<<

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-01-09 20:24

"Bruno Christensen" skrev i en meddelelse

> Hvad kan du begrunde denne sammenstillen af navne med?

Se det kunne jeg faktisk også godt lide at vide ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jens G

Dato : 03-01-09 19:53

> [...]

>"Mr.Larsen", "Frank Leegaard", "Volger Garfield", "Eivind Kruise", "Ejvind
>Kruse", "nud", "Bo M. Mogensen" elller et af de andre?

Jeg tror nu ikke alle disse navne er hans nicks.
Men nogle af dem har han brugt.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 19:56

> Jeg tror nu ikke alle disse navne er hans nicks.
> Men nogle af dem har han brugt.

Men hvad er så grunde til at han gemmer sig bag Giganews hvor hans Ip nummer
er væk?. Jeg mener hvorfor betale for noget der er gratis "med IP nummer".

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-09 21:11

On Sat, 3 Jan 2009 19:55:54 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Men hvad er så grunde til at han gemmer sig bag Giganews hvor hans Ip nummer
> er væk?. Jeg mener hvorfor betale for noget der er gratis "med IP nummer".

Jeg har også en konto ved Giganews, det er ikke alle danske ISP'ere der har
"Newsgrupper" og endnu færre nogle der er anvendelige.

--
MVH
Bruno

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 00:14

> [...]
> har
> "Newsgrupper" og endnu færre nogle der er anvendelige.

Ja den mulighed er til stede, men den mulighed at Jens Bruun bruger Giganews
for at skifte nicks og hvis han truer nogen på livet så er han sikker på at
de ikke lukker hans konto.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 00:47

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja den mulighed er til stede, men den mulighed at Jens Bruun bruger
> Giganews for at skifte nicks og hvis han truer nogen på livet så er
> han sikker på at de ikke lukker hans konto.

Nej. Det er ikke forklaringen. Du ved udmærket, at jeg bor Hvidovrevej 500,
3. tv., 2650 Hvidovre, selvom du også har været forbi min gamle adresse et
par gange og endda efterladt dit "visitkort" på stedet.

Jeg har tilbudt dig, at du bare kan ringe på hos mig. Så skal jeg nok komme
ned og hilse på dig. Men det kan din personlighedsforstyrrelse vist ikke
lige kapere - vel?

Du mangler stadig at forklare, hvorfor du finder det nødvendigt at skrive
under utallige nicks i utallige grupper og typisk under forskellige nicks i
samme tråde, hvor du ofte selv starter dem.

Vil du svare nu, eller skal du have forstærkning tilkaldt fra
dk.snak.mudderkastning?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Joakim

Dato : 04-01-09 09:33

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> 500, 3. tv., 2650 Hvidovre, selvom du også har været forbi min gamle
> adresse et par gange og endda efterladt dit "visitkort" på stedet.

Nu har du vakt min nysgerrighed.

Hvilket "visitkort" blev efterladt og hvor ved du, at det var fra overtossen
Poul Nielsen aka...

[...]

Jeg respekterer naturligvis hvis du ikke ønsker at svare.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 12:05

"Joakim" <ncm_abfjern@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvilket "visitkort" blev efterladt og hvor ved du, at det var fra
> overtossen Poul Nielsen aka...

Det vil jeg lade stå lidt hen i det uvisse, men vor "ven" her ved vist godt,
hvad jeg taler om.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 12:13

> [...]
> 500, 3. tv., 2650 Hvidovre, selvom du også har været forbi min gamle
> adresse et par gange og endda efterladt dit "visitkort" på stedet.

Jeg tror at Jens er begyndt at lide af forfølgelsesvanvid, jeg kunne ikke
drømme om at besøge et psykotisk røvhul der mener sig forfulgt af
undertegnede. Faktisk overvejer at jeg at droppe de danske nyhedgrupper for
at undgå Jens. Ja man kan jo blive helt nervøs ved tanken om at en eller
anden stakkels syg galning sidder og tænker på ens person hele døgnet rundt.
Jeg kan jo ikke skrive et indlæg uden at staklen dukker op for at fortælle
de måbende læsere at jeg skriver under 1.650 forskellige navne. Jens ta dog
helvede og vågn op.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 12:20

> [...]
> at staklen dukker op for at fortælle de måbende læsere at jeg skriver
> under 1.650 forskellige navne. Jens ta dog helvede og vågn op.

Så du skriver ikke under andre navne end "Poul Nielsen"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 12:30

newsednXu0JYnhBv3UnZ2dnUVZ8i6dnZ2d@giganews.com...
> "Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Så du skriver ikke under andre navne end "Poul Nielsen"?
>
> -Jens B.
>
> D.e.f.f.e.s.
Dette det eneste svar jeg nogensinde får fra Jens, manden er nærmest
sygeligt optaget af de her "nicks". Få dig dog et liv mand og nej jeg har
aldrig nogensinde skrevet et indlæg i nogens navn. Hvorfor sku jeg dog det.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 13:40

> [...]
> sygeligt optaget af de her "nicks". Få dig dog et liv mand og nej jeg
> har aldrig nogensinde skrevet et indlæg i nogens navn. Hvorfor sku

Så du har ikke skrevet et indlæg med nedenståede header i nærværende tråd?

From: "Peter Madsen" <peterm@privat.dk>
Newsgroups: dk.politik
Subject: Re: Århus-demonstration mod Israel
Date: Sat, 3 Jan 2009 17:23:34 +0100

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 13:54

Jens Bruun wrote:
> [...]
> gamle
> adresse et par gange og endda efterladt dit "visitkort" på stedet.

Det lyder sgu da helt vildt. Jeg fik også et "visitkort" på mit arbejde,
vistnok af samme herre, dengang han var nazist, tilbage i 2000. Temmelig
usympatisk, efter min mening. Han burde konsultere en psykoterapeut .-)

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 14:02

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Det lyder sgu da helt vildt. Jeg fik også et "visitkort" på mit
> arbejde,

Hehe. Jeg har slet ikke nævnt, at "nogen" har kontaktet min arbejdsgiver for
ikke så længe siden og forsøgt at få mig fyret pga. min aktivitet på usenet.

> vistnok af samme herre, dengang han var nazist, tilbage i
> 2000.

Sikkert. Vor "Poul Nielsen" er vist lidt af hvert afhængig af årstid, vind
og vejr. Det eneste, der ikke ændrer sig, er hans personlighedsforstyrrelse
der tydeligvis har en størrelse udover det sædvanlige.

> Temmelig usympatisk, efter min mening.

Usympatisk? Næ. Manden er kugleskør. Det kan han strengt taget ikke gøre
for.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 14:38

> [...]
>
> Hehe. Jeg har slet ikke nævnt, at "nogen" har kontaktet min arbejdsgiver
> for ikke så længe siden og forsøgt at få mig fyret pga. min aktivitet på

Og sgu det så være mig og beviset Jens hvor er det henne?, Var der ikke
noget om at du fik udløsning for dine psykopatiske tilbøjeligheder ved at
opsøge en række medebatører i deres hjem for derefter at true dem eller
deres kærester på livet og herefter kom der en politianmeldelse for
mordtrusler!!!!!. Jeg er ret overbevist om at det nok var nogen af dem du
har truet på liv og helbred. Og misforstå mig ikke jeg ku forstå det her
hvis staklerne havde en kinamands chance for at forsvare sig, men Jens han
er jo kun 2 meter høj og vejer 150 kg. Jamen virklig godt gået Jens.

Okay og du selv er meget sympatisk David, jeg erindrer dig som en særdeles
nævenyttig usympatisk person. Og jeg tror også at det var dig der forsøgte
at dræbe minister Rikke Hvilshøj ved at sætte ild til hendes hjem. For mit
eget vekommende oplevede jeg at David Konrad forsøgte at komme mig til livs
ved at han offentliggjorde mit Navn og adresse som hævn for et indlæg som en
anden person havde skrevet.

Det resulterede i at jeg fik ikke en men flere mordtrusler bla fra en
Autonom "Erik Storrud" der udtalte at han ville komme hjem til mig og knuse
mit kranium med en musten!!! så fik jeg en mordtrussel fra en kriminel
andengenerationsindvandrer der skrev "Pas på du har kun et liv, jeg ved hvor
du bor".

Men her stoppede David ikke har siden politianmeldt en række personer i
dk.politik for alt mellem himmel og jord og det eneste brugerne ku blive
enige om var at hans opførsel gik over stregen i den grad.

"Det lyder sgu da helt vildt. Jeg fik også et "visitkort" på mit arbejde,
vistnok af samme herre"

Og beviset for at det var undertegnede David hvor er det henne af??.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 14:56

"Poul Nielsen" <Ni@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> derefter at true dem eller deres kærester på livet og herefter kom
> der en politianmeldelse for mordtrusler!!!!!.

Nej, kære "ven". Det har du fået helt galt i halsen. Husk nu på, du ikke
skal tro på alt, hvad du læser på usenet.

> [...]
> kinamands chance for at forsvare sig, men Jens han er jo kun 2 meter
> høj og vejer 150 kg. Jamen virklig godt gået Jens.

Du tager fejl (igen). Jeg er 193 cm og vejer ca. 103 kg.

> [...]
> knuse mit kranium med en musten!!! så fik jeg en mordtrussel fra en
> kriminel andengenerationsindvandrer der skrev "Pas på du har kun et

Måske det bare var én af de mange personligheder, du indeholder?

> "Det lyder sgu da helt vildt. Jeg fik også et "visitkort" på mit
> arbejde, vistnok af samme herre"

Så du har simpelthen et arbejde? Hvornår får du tid til at passe det? Du er
jo rimelig aktiv på usenet i stort set alle døgnets timer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 15:37

> "Poul Nielsen" <Ni@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, kære "ven". Det har du fået helt galt i halsen. Husk nu på, du ikke
> skal tro på alt, hvad du læser på usenet.

Okay lad mig lige forstå det her rigtigt, du kører et regulært korstog imod
min person, jeg kan ikke skrive et indlæg uden at du skal forklare læserne
tingene i den rette sammenhæng.
Du har ved mindst én lejlighed inviteret mig til at besøge dig i dit hjem
for at få en kammeratlig samtale og samtidig få varmet ørene så det vil
noget og nu mener du at jeg har fået det hele galt i halsen, Det har jeg
svært ved at tro på Jens.

> Måske det bare var én af de mange personligheder, du indeholder?

Åhr hold kæft jeg måtte sgu op hos advokaten og få lavet mit testamente for
det tilfælde at psykopaterne mente det alvorligt.

Fra : Steen Johansen

Dato : 04-01-09 21:19

"Poul Nielsen" <Ni@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>>

> Åhr hold kæft jeg måtte sgu op hos advokaten og få lavet mit testamente
> for det tilfælde at psykopaterne mente det alvorligt.

Glem alt om det--- arv + gæld er afskaffet forlængst

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 14:47

Jens Bruun wrote:
> "DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe. Jeg har slet ikke nævnt, at "nogen" har kontaktet min
> arbejdsgiver for ikke så længe siden og forsøgt at få mig fyret pga.
> min aktivitet på usenet.

Som nævnt andetstedsl, så kan det jo være et problem hvis en potentiel
arbejdsgiver af sig selv snuser noget forrykt op, f.eks i mit eget tilfælde,
men det vil jo være selvforskyldt - at "anmelde" nogen blot fordi man er
uenig, er generelt nok (forhåbentlig) en frugtesløs taktik. Og *så* kendt er
dk.politk altså heller ikke. Jeg kan dog nævne to åbenlyse tilfælde, som Bo
Warming, hvis han f.eks fik arbejde i en børnehave, eller en vis anden
person - her vil det jo så ikke handle om at ramme en person man blot er
uenig med, men om at tage et samfundsnyttigt forebyggende skridt, altså i
praksis for personens egen skyld.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 14:57

> [...]
> ikke handle om at ramme en person man blot er uenig med, men om at
> tage et samfundsnyttigt forebyggende skridt, altså i praksis for

Pis med dig. Gå og skam dig, David Konrad!

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 15:01

> [...]
> ramme en person man blot er uenig med, men om at tage et samfundsnyttigt
> forebyggende skridt, altså i praksis for personens egen skyld.

Ja jeg erindrer ret godt jo at du beskyldte mig for at opfordre folket til
at politi anmelde AHW baseret på en mail der opfordrede folk til at
politimanmelde AHW. En mail der var skrevet af vores allesammens Neil
Danelaw.

Fra : DADK

Dato : 04-01-09 15:40

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> folket til at politi anmelde AHW baseret på en mail der opfordrede
> folk til at politimanmelde AHW. En mail der var skrevet af vores

Pladder med dig. Det var ikke Neil Fairlight, som han hed dengang.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 15:48

> Pladder med dig. Det var ikke Neil Fairlight, som han hed dengang.

Det har jeg dokumenteret ved mindst tre forskellige lejligheder, hvor du
måtte æde dine ord i dig.
Hvorfor blive ved med det usande pis.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 17:04

"DADK" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Pladder med dig. Det var ikke Neil Fairlight, som han hed dengang.

Såvidt jeg husker så var det dette indlæg du forsøgte at få mig hængt op på
ikke sandt!!.

http://groups.google.dk/group/dk.politik.indvandring/msg/057e24cc57fcd4d3?hl=da

Efter al denne polemok der har været omkring Arne Wilstrups sexualitet,
samt det faktum, at flere mener at han er lidt for glad for børn, vil
det så ikke
være på sin plads, med en (evt. anonym) hanvendelse til Arne Wilstrups
arbejdsplads, for ligesom at lufte en privat borgers mistanke?
Jeg har forøvrigt også hørt om en eller anden, der vist har postet nogen
smuds
i en eller anden nyhedsgruppe.... Måske Arne Wilstrups arbejdsgiver
kunne
have interesse i dette
--
Neil Fairlight - mailto:Fairli...@Mail1.SOFAnet.Dk - ICQ: 73432438 -

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 18:08

> [...]

> uenig med, men om at tage et samfundsnyttigt forebyggende skridt, altså i

Ja Bo er den ene, men ku du ikke lige alles skyld fortælle os hvem der den
anden, som det vil være ok anmelde bare for en god ordens skyld.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 19:37

> [...]
>>

> Ja Bo er den ene, men ku du ikke lige alles skyld fortælle os hvem der den
> anden, som det vil være ok anmelde bare for en god ordens skyld.
Hvad i mine skriverier eller anden fortid skulle være interessant for et job
med at sikre børns trivsel mens de parkeres i daginstitution?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 18:09

> [...]

> uenig med, men om at tage et samfundsnyttigt forebyggende skridt, altså i

Ja Bo er den ene, men ku du ikke lige for alles skyld fortælle os hvem der
er den anden, som det vil være ok anmelde bare for en god ordens skyld.

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-01-09 21:28

On Sat, 3 Jan 2009 19:55:54 +0100, "Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk>
wrote:

>Men hvad er så grunde til at han gemmer sig bag Giganews hvor hans Ip nummer
>er væk?. Jeg mener hvorfor betale for noget der er gratis "med IP nummer".

Man kunne forestille sig (jeg kunne ihvertfald) at den news-service
som følger med IP-nummeret ikke er noget at råbe hurra for.

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 03-01-09 21:16

On Sat, 03 Jan 2009 19:53:19 +0100, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Jeg tror nu ikke alle disse navne er hans nicks.
>Men nogle af dem har han brugt.

Det er naturligvis en mulighed, for jeg hører bestemt ikke til "hans
nicks".

Volger

Fra : Jens G

Dato : 03-01-09 23:47

On Sat, 03 Jan 2009 21:16:27 +0100, Volger Garfield
<Volger@nowhere.invalid> wrote:

>Det er naturligvis en mulighed, for jeg hører bestemt ikke til "hans
>nicks".

Nej, det tror jeg heller ikke.

Dem jeg kender til er, ved at se hvem der har "delt" IP adresser, er:
Poul Nielsen, Per Jensen, Peter Madsen, Peter, Claus Larsen, Mohammad
Islam og Lars Jensen.

Poul Nielsen er langt den hyppigste.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 00:43

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror nu ikke alle disse navne er hans nicks.
> Men nogle af dem har han brugt.

Han har brugt samtlige. Tjek frostbyte.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 04-01-09 10:20

On Sun, 4 Jan 2009 00:43:03 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Han har brugt samtlige. Tjek frostbyte.

Det kan du ikke regne med, så snart der er brugt f.eks.
motzarella.org, hvor det ser ud til at alle brugere deles om nogle få
IP adresser.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 12:02

> Det kan du ikke regne med, så snart der er brugt f.eks.
> motzarella.org, hvor det ser ud til at alle brugere deles om nogle få
> IP adresser.

Det er ham. Skrivestil, emnevalg, tidspunkter osv. passer.

Manden er tydeligvis kugleskør af de helt sjældne.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens G

Dato : 04-01-09 12:30

On Sun, 4 Jan 2009 12:02:26 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

>Det er ham. Skrivestil, emnevalg, tidspunkter osv. passer.
>
>Manden er tydeligvis kugleskør af de helt sjældne.

En del af de navne du remsede op er ikke ham.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 13:33

> En del af de navne du remsede op er ikke ham.

Jeg har bl.a. remset mit eget navn op. Hvad fortæller det dig? Hvis du ved
noget yderligere, så spyt endelig ud.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 03-01-09 20:28

"Jens Bruun" skrev i en meddelelse

> [...]

Jeg kan godt se at Poul Nielsen og Peter Madsen har samme IP , men hvordan
kommer du frem til alle de andre "nicks" ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-09 20:32

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> Det giver jo flere støtter til hans synspunkter.
>
> Måske nogle af hans andre nicks også kommer i anvendelse?

I virkeligheden er der faktisk kun 3 i gruppen

Fra : Bruno Christensen

Dato : 03-01-09 21:15

On Sat, 3 Jan 2009 20:32:16 +0100, Kim2000 wrote:

> "Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> I virkeligheden er der faktisk kun 3 i gruppen

Bo W. er jo ganske unik, du er også svær at duplikere..

Så er der lille mig tilbage...

Kære kammerat du belaster mine svage skuldre med et alt for stort ansvar.

--
MVH
Bruno

Fra : Steen Thomsen

Dato : 03-01-09 18:34

On Sat, 3 Jan 2009 17:23:34 +0100, Peter Madsen wrote:

> Overhovedet ikke man skal bare lade være med at slå deres mindreårige poder
> ihjel og lade være med at stjæle deres land og så er de tro mig ganske
> venlige og fredelige mennesker.

Stjæle deres land ?

Da israelerne fik tildelt landet, var det en ørken hvor der ikke boede
nogen. Det var først da israelerne dyrkede ørkenen op, at araberne
pludselig ville have området. For øvrigt har jøderne mindst lige så stor
(hvis ikke større) ret til området, som araberne.

Fra : Jens Bruun

Dato : 03-01-09 18:42

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> For øvrigt har jøderne mindst lige så
> stor (hvis ikke større) ret til området, som araberne.

Den stærkeste har altid ret til et givet område. Intet folk har en gudgiven
ret til noget som helst. Det har de stærkeste, derimod.

Således har jøderne fuld ret til Israel, ganske som svenskerne har fuld ret
til de gamle skånelande, og europæiske indvandreres efterkommere til
nordamerika osv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 03-01-09 18:57

On Sat, 3 Jan 2009 18:41:47 +0100, Jens Bruun wrote:

> Den stærkeste har altid ret til et givet område.

Det var IKKE det jeg tænkte på.

>Intet folk har en gudgiven
> ret til noget som helst. Det har de stærkeste, derimod.

Rent historisk, har jøderne nok større "ret" til området, end araberne.

For øvrigt et det tankevækkende at se hvor hurtigt Gaza-striben er blevet
til en ørken. Israelerne havde jo ellers en stor fødevareproduktion i
området, for de forlod det.

Fra : Ukendt

Dato : 03-01-09 19:00

> Den stærkeste har altid ret til et givet område. Intet folk har en
> gudgiven ret til noget som helst. Det har de stærkeste, derimod.

Så om 3 generationer har muhamedanerne ret til Danmark?

/Kim

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 19:51

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i en
meddelelse news:j72dnUV5iqoGOsLUnZ2dneKdnZzinZ2d@giganews.com...
> "Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> wrote in message

> Så om 3 generationer har muhamedanerne ret til Danmark?
>
> /Kim

Ja de er jo Danskere og derfor er danmark deres.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 00:49

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the bindestreg coffeeshop.dk> skrev i
en meddelelse news:j72dnUV5iqoGOsLUnZ2dneKdnZzinZ2d@giganews.com

> Så om 3 generationer har muhamedanerne ret til Danmark?

Muligvis. De er endnu ikke stærkeste gruppe i Danmark, selvom de arbejder
hårdt på det.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 03-01-09 20:09

> [...]
> pludselig ville have området. For øvrigt har jøderne mindst lige så stor
> (hvis ikke større) ret til området, som araberne.

Her er hvad David Ben-Gurion, (1886-1973) Israels grundlægger har at sige
til din mildest talt latterlige påstand.

"Why should the Arabs make peace? If I were an Arab leader, I would never
make terms with Israel. That is natural: we have taken their country. True,
God promised it to us, but what does that matter to them? Our God is not
theirs, We come from Israel, it's true, but two thousand years ago, and what
is that to them? There has been anti-Semitism, the Nazis, Hitler,
Auschwitz, but was that their fault? They only see one thing: we came here
and stole their country. Why should they accept that?"

--David Ben-Gurion, (1886-1973), Israel's first prime minister (1948-1953
and 1955-1963) and defense minister, quoted in "The Jewish Paradox" by
Nathan Goldman, former president of the World Jewish Congress.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-01-09 03:58

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> and 1955-1963) and defense minister, quoted in "The Jewish Paradox" by
> Nathan Goldman, former president of the World Jewish Congress.

Kan tyskerne kræve deres Kønigsberg tilbage fra Russerne

Nej mag er ret i stormagtspolitik og Hamas bør tvinges til at vandre til en
ørken langt syd for Jordan

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 14:21

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> (1948-1953 and 1955-1963) and defense minister, quoted in "The Jewish
> Paradox" by Nathan Goldman, former president of the World Jewish

Og hvorfor skulle de fem millioner tyskere som blev smidt ud af hjemlandene
efter 1945 acceptere det, hvorfor ikke bombe løs?
Hvorfor skulle de 2 millioner hinduer som blev smidt ud af Pakistan
acceptere det, hvorfor ikke selvmordsbombe Pakistan?
Eller de to mio bengalere som røg ud af Bangla Desh, hvorfor ikke føre krig
i et århundrede eller to?

Eller alle de andre folkslag, som er blevet frataget land, - HVAD er det der
gør lige præcis det lille bitte stykke land i MØ så vigtigt? bum bum bum, -
kunne det have noget med islam at gøre? Og muslimernes skam over at de
jammerlige jøder, som de har siddet på, og lavet progromer imod, i 1350 år,
og som Allah forbander, skulle komme og tage noget tilbage af det erobrede?

Ja, mon ikke.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 14:54

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> de jammerlige jøder, som de har siddet på, og lavet progromer imod, i
> 1350 år, og som Allah forbander, skulle komme og tage noget tilbage af det

Jamen Knud du kender selv svaret på problemstillingen: Araberne havde et
land, så kom jøderne og så havde de ikke længere et land, så prøvede de at
genvinde det og så gik det helt galt.

Til syvende og sidst er det en symbolsk konflikt imellem civilsationerne og
tre verdensreligioner og der bliver ikke fred før end kagen er delt
retfærdigt dvs at palæstinænserne får deres eget land med øst jerusalem som
hovedstad. Okay så kan de smide dem ud af deres eget land, men så vil de
formodentlig bare dræbe israelerne når rejser ud og sensitiveten overfor
dette er meget stor blandt jøderne IMHO der er ingen løsning uden en
retfærdig fred. Men hvis du har en bedre løsning så lad os høre.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-01-09 15:26

On Sun, 4 Jan 2009 14:53:31 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Jamen Knud du kender selv svaret på problemstillingen: Araberne havde et
> land, så kom jøderne og så havde de ikke længere et land, så prøvede de at
> genvinde det og så gik det helt galt.

Det har du da fået helt galt i halsen.

FØRST havde jøderne et land, SÅ kom araberne og tog det fra dem og TIL
SIDST tog jøderne deres land tilbage fra araberne.

> [...]
> tre verdensreligioner og der bliver ikke fred før end kagen er delt
> retfærdigt dvs at palæstinænserne får deres eget land med øst jerusalem som

At palæstinenserne bør have deres egen stat, er vi da enige om, men hvorfor
skal de dog have ØstJerusalem som hovedstad ?

Fra : Ukendt

Dato : 04-01-09 15:48

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> et land, så kom jøderne og så havde de ikke længere et land, så
> prøvede de at genvinde det og så gik det helt galt.

Araberne HAR og havde masser af land, så kom FN og gav jøderne en lille
bitte stump, og SÅ . .. .

Derudover er jøderne jo smidt ud af alle deres hjemlande i Mellemøsten, OG
blev smidt ud af hovedlandet Den Arabiske Halvø da islam blev løbet igang.

Men som haditterne siger, så skal enhver jøde jo dræbes før dommedag kan
indtræffe, og det skal være muslimerne som udfører drabene.

Fra : Martin Larsen

Dato : 04-01-09 16:39

"Knud Larsen" <mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> blev smidt ud af hovedlandet Den Arabiske Halvø da islam blev løbet igang.

Netop.
Antallet af vantro der smides/trues ud af Muhammedanien er meget stort den
dag i da. Og det er ikke længe siden at vi hørte om kristne i det
"civiliserede" Tyrkiet, der blev tortureret og flænset til døde over flere
timer.

Mvh
Martin

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 15:14

"Poul Nielsen" <Nielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse

Hvad så, "Peter Madsen"? Du har åbenbart helt styr på, hvordan man bedst
hoster nazistiske hjemmesider:

From: "Peter Madsen" <peterm@privat.dk>
Newsgroups: dk.videnskab.historie
Subject: Re: Hvem brændte Moskva ned i 1812 ?
Date: Sat, 3 Jan 2009 17:32:49 +0100

Hele indlægget kan læses her: news:495f9357$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 15:16

Og lad mig komme med et vildt gæt: Du svarer med endnu en gang udenomssnak
med krydspostning til dk.snak.mudderkastning, hvor du vist får lidt støtte
fra dine personlighedsforstyrrede kollegaer.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-01-09 15:32

On Sun, 4 Jan 2009 15:13:35 +0100, Jens Bruun wrote:

> Hvad så, "Peter Madsen"? Du har åbenbart helt styr på, hvordan man bedst
> hoster nazistiske hjemmesider:

> Hele indlægget kan læses her: news:495f9357$0$90274$14726298@news.sunsite.dk

Jeg grinte af hans formulering " I USA betaler du typisk kun for den
periode som (du) har betalt for."

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 15:43

> Jeg grinte af hans formulering " I USA betaler du typisk kun for den
> periode som (du) har betalt for."

Jae det var dårligt formuleret, men det jeg mente var at ved abonnementets
udløb kommer der ikke regninger og trusler om retsag osv. I USA ved at de
ikke har en kinamands chance for at få pengene.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 04-01-09 15:49

On Sun, 4 Jan 2009 15:43:13 +0100, Poul Nielsen wrote:

> Jae det var dårligt formuleret, men det jeg mente var at ved abonnementets
> udløb kommer der ikke regninger og trusler om retsag osv. I USA ved at de
> ikke har en kinamands chance for at få pengene.

ROTFLMAO.

Du overså vist lige at indlægget var skrevet af "Peter Madsen".

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 17:39

> Jae det var dårligt formuleret, men det jeg mente var at ved
> abonnementets udløb kommer der ikke regninger og trusler om retsag
> osv. I USA ved at de ikke har en kinamands chance for at få pengene.

Det, du mente? Jamen "Poul Nielsen" dog. Du har jo lige i
news:49609de3$0$90276$14726298@news.sunsite.dk for bare fem timer siden
forsikret os om, at du ikke skriver under andre navne end "Poul Nielsen", og
nu fortæller du så, at du skriver under navnet "Peter Madsen". Tsk tsk. Man
kan da heller ikke regne med noget længere...

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 20:37

Og nu også som "Peter Larsen":

Og du er på fri fod? Du fremstår som en, der permanent burde opholde sig på
Sikringsanstalten i Nykøbing Sj. Hvorfor de slap dig ud sidst er en gåde af
de større.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 21:44

> Og nu også som "Peter Larsen":

Du vil i fremtiden få svært ved at nå frem, da jeg snart sender dig i mit
killfilter igen igen. Hvis du vil ha at jeg skal læse dine psykopatiske
udgydelser så skal du til at styre dine udskejelser. Jeg er ikke sart men
der er grænser.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-01-09 21:52

"Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> mit killfilter igen igen. Hvis du vil ha at jeg skal læse dine
> psykopatiske udgydelser så skal du til at styre dine udskejelser. Jeg

Den er god med dig, "Poul Nielsen", "Peter", "PN", "Mohammad Islam", "Ole
[...]
"Peter Madsen", "Peter Larsen" osv.

Hold du dig bare til at stalke mig, og ring endelig på, skulle din vej falde
forbi mig.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 04-01-09 23:11

> "Poul Nielsen" <nis@tdc.dk> skrev i en meddelelse

> Hold du dig bare til at stalke mig, og ring endelig på, skulle din vej
> falde forbi mig.

Okay du vil pisse på mig, jamen så gør du det når du er i killfiltret.

**PLONK** asshole

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-01-09 21:47

> Okay du vil pisse på mig,

Ja, det gør jeg med stor glæde. Kunne jeg også skide på dig, ville min dag
virkelig være reddet.

> jamen så gør du det når du er i killfiltret.
>
> **PLONK** asshole

Plonker du mig kun som "Poul Nielsen", eller gælder det også for "Peter",
[...]

Måske du vil svare mig via dit seneste nick "Klaus Jørgensen"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Kim2000

Dato : 03-01-09 19:32

> [...]
> Århus mod Krig og Terror og Den Arabiske kulturforening i Århus. Der var
> ifølge politiets skøn mellem 300 og 400 demonstranter.

Og fra EB:

"De unge maskerede kastede kanonslag efter både politi og tilfældigt
forbipasserende, og det fik demonstrationens ledere - som bar gule veste -
til at forsøge at stoppe uroen"

Altså palæstinæsere/arabere der opfører sig som de tosser de er. En helt
almindelig dag.

Fra : @

Dato : 03-01-09 20:20

On Sat, 3 Jan 2009 19:32:00 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

> [...]
>til at forsøge at stoppe uroen"
>

>Altså palæstinæsere/arabere der opfører sig som de tosser de er. En helt

så var det jo slet ikke en demonstration, men bølleoptøjer

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/