Softwareopdatering af SE K800i
Fra : Ukendt

Dato : 02-01-09 14:39

Hej,

Jeg har 2 SE K800i købt på samme tid så HW'eren er nok den samme. Har for
lang tid siden opdateret den ene med Sony Ericssons Update Service uden
problemer.
I dag ville jeg opdatere den anden og downloadede det nyeste Sony Ericssons
Update Service(2.8.12.9), men den mener at software på den er den nyeste
eller at der ikke findes nogen opdateringer, hvilket jeg ved ikke passer.
Nogen ide hvad der er galt?

Evt. nogen der har en ældre version af Sony Ericssons Update Service der
måske virker?

Mvh. Ulrich

PS: Softwaren i telefonen er:

CXC1250210
R1GB001
061129

og det er en af dem der ikke selv kan opdatere over nettet.