SE C702 og Mobil TV - Virker jeres
Fra : TommeTønder

Dato : 02-01-09 12:58

Hej

Jeg har en SE c702, hos telmore.

Men kan ikke få mit mobil tv til at virke. Jeg har prøvet deres support og
fået en god vejledning, men det virker stadig ikke.

Ville så høre om andre med samme telefon kan køre det, før jeg kontakter
telmore support igen.

Den er sat korrekt op (efter telmore instruktionerne), jeg kan komme in på
mobil.telmore.dk og kan vælge mobil tv , samt den kanal jeg vil se.

Derefter skriver telefonen "Mediaserver fundet" og så kommer der et nyt
skærmbillede hvor der står "Vent henter til buffer" , men derefter sker der
ikke mere.

Den bliver bare stående i dette billede og skriver den har hentet 00 %.

Men hvis noge af jer ser mobiltv på telmore med en c702, så smid lige en
besked her i gruppen.

Mvh
Finn der også hedder Niels

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 03-01-09 13:39

TommeTønder skrev:
> Hej
>
> Jeg har en SE c702, hos telmore.

Ditto

> Men hvis noge af jer ser mobiltv på telmore med en c702, så smid lige en
> besked her i gruppen.

Jeg har ikke testet det for nylig, men har tidligere prøvet hvor jeg
betalte for et døgn. Der virkede det "fint", hvilket betød en del
pixelering og udfald, det skyldes dog nok at der ikke var ordenlig 3G
dækning.

En anden ting der også er vigtigt, er at du bruger "WAP" apn'et istedet
for "internet", men det burde du nu også gøre når du kommer helt frem
til at skulle starte tv op.

For lige at være lidt offtopic, har du til gengæld oplevet HSDPA dækning
med din telefon?
(der skal komme et lille "H" i venstre hjørne hvor der normalt er et "E"
for Edge, eller et "G" når den kører alm 3G)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : TommeTønder

Dato : 03-01-09 16:48

"Bjarke Ravn-Jonsen" <bjarke@mandril.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> (der skal komme et lille "H" i venstre hjørne hvor der normalt er et "E"
> for Edge, eller et "G" når den kører alm 3G)

Nej Har ikke set et lille h på den, det burde der vel være når jeg bor i
kbh's centrum

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 04-01-09 21:39

TommeTønder skrev:

> Nej Har ikke set et lille h på den, det burde der vel være når jeg bor i
> kbh's centrum

Jeg bor i Århus, og har været rundt i flere andre storbyer og har heller
ikke set det. Så er faktisk begyndt at tvivle på, om Telmore overhovedet
har det på deres net (vil det sige tdc?)

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD

Fra : Chano Andersen

Dato : 06-01-09 22:12

Bjarke Ravn-Jonsen wrote:
> Jeg bor i Århus, og har været rundt i flere andre storbyer og har heller
> ikke set det. Så er faktisk begyndt at tvivle på, om Telmore overhovedet
> har det på deres net (vil det sige tdc?)

Jeg har set det hos Sonofon i Odense. Mener der er noget med, at H'et
kun vises mens man rent faktisk henter data.. Det er lidt det samme jeg
oplever med 3 Connect (Og et Huawai modem) på firma laptoppen, der mener
jeg også først den viser "Turbo3G" når jeg har oprettet forbindelsen.

- Chano Andersen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 07-01-09 16:45

Chano Andersen skrev:

> [...]
> oplever med 3 Connect (Og et Huawai modem) på firma laptoppen, der mener
> jeg også først den viser "Turbo3G" når jeg har oprettet forbindelsen.

Tak for tippet, jeg vil prøve at lave nogle flere tests hvor jeg rent
faktisk henter data, og ser om jeg kan få det frem.

--
/Bjarke
http://sikkertnet.dk

For mail, ret til dansk TLD