>
>> Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige til det du skriver, men mange
>> gange
>> tror jeg osse det har lidt at gøre med hvad de bruges til og af hvem.
>
> Præcis. Der er forskel på 4-takt og 2-takt. Man skal ikke bruge en
> 4-takter som var den 2-takt, for så holder den ikke længe.
> En 4-takt har motorolie og skal behandles på samme måde som en bil ved
> koldstarter og lign. Der skal checkes oliestand og der skal skiftes
> motorolie.
Det som jeg også mener når jeg skriver at der er forskel hvem der kører på
den, er at hvis det er en 15 årig der skal se hvor hurtigt han kan få den
til at køre, så holder den ikke længe.
Jeg har en bekendt som købte en Giantco hos THansen bare for at køre korte
ture i byen, men blev så begejstret for den at har bruger den til daglig
transport, jeg tror den har kørt 15-20.000 km uden nogen som helst problemer
overhovedet
>
> Jeg kunne forestille mig at mange 4-takt-købere hos THansen i
> virkeligheden er 2-takt-mennesker der vil have sig et svinebilligt
> køretøj. Det forklarer nemlig de mange værkstedstimer der påstås at være
> en direkte følge af et Giantco-køb.
>
> En 2-takter der bruger olie er et godt tegn. En 4-takter der bruger olie
> er et særdeles skidt tegn.
Så til bolværksmatrosen kan jeg kun sige følgende: Er du en voksen mand som
som er kommet over pille/skrue alderen, ikke skal køre mere end de tilladte
45 km/t, og skal du have et billigt, driftsikkert og stabilt køretøj så køb
du bare en Futong hos
www.nonameimport.dk eller Texas Free eller Thansens
Giantco. Det er stort set samme scooter.
Nu skriver jeg godt nok kineser, men mange at komponenterne er lavet i japan
(eller i hvert fald af japanske producenter som måske har fabrikker i kina).
Søren