E-Mail
webnoob 5265
[Xnews] Filtrere svar fra
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-01-09 09:47

Er det mon muligt at filtrere svar til en person, som man har i
sit killfilter fra i Xnews eller evt. i Hamster, som jeg bruger
til newsserver?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carl Drud

Dato : 02-01-09 17:09

Thomas G. Madsen wrote:

> Er det mon muligt at filtrere svar til en person, som man har i
> sit killfilter fra i Xnews eller evt. i Hamster, som jeg bruger
> til newsserver?

Kan du ikke scoren højere på svar på dine indlæg (via din FQDN)?

--
Carl

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-01-09 11:31

Carl Drud skrev:

> Kan du ikke scoren højere på svar på dine indlæg (via din FQDN)?

Jeg scorer allerede svar til mine egne indlæg op, så jeg altid kan
se dem og også selvom de er skrevet af personer, jeg har i mit
killfilter, men jeg kan ikke lige se, hvordan det skulle kunne
filtrere hele tråde fra, som består af svar til personer, jeg har
i mit killfilter.

Man må kunne filtrere på referenceheaderen, hvis personen har et
specielt FQDN, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man gør det.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 04-01-09 09:59

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in news:gjknq0.3o0.1
@thomasgmadsen.dk:

> Er det mon muligt at filtrere svar til en person, som man har i
> sit killfilter fra i Xnews eller evt. i Hamster, som jeg bruger
> til newsserver?

Altså du ønsker at en tråd skal "dø" hvis bestemte personer har svaret i
tråden (ikke bare indlæg fra de bestemte personer)?

Det kan jeg ikke få til at virke i Xnews, men jeg kan godt se ideen.

Nogle personer er netop i mit kill-filter, fordi de skriver provokationer
som får lokket nogle andre til at svare, selv om der intet nyttigt indhold
er i deres "gren" af tråden.

Mvh. NKJensen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-01-09 11:28

Niels Kristian Jensen skrev:

> Altså du ønsker at en tråd skal "dø" hvis bestemte personer har
> svaret i tråden (ikke bare indlæg fra de bestemte personer)?

Præcis.

> Nogle personer er netop i mit kill-filter, fordi de skriver
> provokationer som får lokket nogle andre til at svare, selv om
> der intet nyttigt indhold er i deres "gren" af tråden.

Samme problemstilling her.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 05-01-09 11:45

Thomas G. Madsen skrev:

> Præcis.

Eller rettere så ønsker jeg at dræbe svarene til en bestemt person,
som jeg har i mit killfilter.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Carl Drud

Dato : 05-01-09 17:55

Thomas G. Madsen wrote:

> [...]
> killfilter, men jeg kan ikke lige se, hvordan det skulle kunne
> filtrere hele tråde fra, som består af svar til personer, jeg har

Sorry, jeg har misforstået dit spørgsmål.

> Man må kunne filtrere på referenceheaderen, hvis personen har et
> specielt FQDN, men jeg kan ikke helt gennemskue hvordan man gør det.

Ja eller NNTP posting host måske, men det kan jeg heller ikke lige
gennemskue.

--
Carl

Fra : Dino

Dato : 13-04-09 02:05

Den 2-1 2009 skrev Thomas G. Madsen i dk.edb.internet.software.mail+news:

> Er det mon muligt at filtrere svar til en person, som man har i
> sit killfilter fra i Xnews eller evt. i Hamster, som jeg bruger
> til newsserver?

Score:: =-9999

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-09 11:45

Dino skrev:

> Score:: =-9999

Tak, Dino!
Vedkommende, som jeg ønsker at dræbe svarene til, har tilsyneladende
en speciel FQDN, som ikke ret mange andre har, så det vil jeg prøve.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Henrik K Hansen