"Hvilket problem ? at der kommer fugt i telefonerne "
Jeg har ikke fugtproblemer i min telefon. Det har jeg prøvet adskillige
gange, og har selvfølgelig selv betalt for det. I øvrigt er SE og Nokia
temmelig modstandsdygtige overfor fugt, men de er selvfølgelig ikke 100%
tætte. Jeg kender Nokia's test procedure og SE skulle være nogenlunde det
samme, dog har jeg ikke "inside viden" fra SE.
Men mit problem er at de netop ikke vil fortælle, hvad det er som gør, at de
mener, der er lavet uautoriseret indgreb. Og de vil ikke medsende beviser.
Men de vil gerne give mig et stykke papir, hvor de skriver der er lavet
uautoriseret indgreb. Men jeg kan ikke få at vide om de mener jeg selv har
skilt den ad og fx. loddet i den. De vil kun bekræfte at der er lavet
uautoriseret indgreb. Jeg har i over en uge forsøgt at få kontakt til
værkstedet. Så sent som i torsdags ville de lige følge op og vende tilbage,
intet er sket.
I onsdags ringede værkstedet retur. Jeg fandt så senere ud af, at ham der
ringede sad hos SHG!!!!! Det konfronterede jeg så Proshop med, da jeg havde
fået at vide den var hos TDC. Så indrømmede de, at det alligevel ikke var
værkstedet der havde ringet og ham som jeg talte med, ikke havde kigget på
telefonen. Så jeg har stadig ikke talt med værkstedet og Proshop kan ikke
fortælle mig, hvad der er galt med min telefon. Det finder jeg uacceptabelt.
Telefonen var ikke 6 mdr. gammel da jeg afleverede den for 5 uger siden.
Hvorfor skulle de bruge 4 uger på at finde ud af at der var uautoriseret
indgreb.
--
Mvh.
Henrik
Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail.
"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
news:494144ee$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...
> "Henrik Nielsen" <xng@xpost.cybercity.dk> wrote in message
> news:49403957$0$90269$14726298@news.sunsite.dk
>> "Det er standardsvaret hos visse skumle forhandlere "
>>
>> Hvis der er flere der har prøvet dette, vil jeg da opfordre til at
>> skrive til DR og TV2. Jo flere sager de får jo bedre. Og så kan vi
>> måske få sat fokus på problemet.
>
> Hvilket problem ? at der kommer fugt i telefonerne ? Sonofon tager f.eks
> billeder af de steder hvor der har været fugt, og nej de fugtskader dem
> ikke selv, de fleste producenter giver ingen penge (for rep) af en
> væskeskadet telefon, men selvfølgelig er det ikke rart at man som
> forbruger skal betale for noget man selv ødelægger. (og ja jeg har selv
> siddet som tekniker på mobiltelefoner, så nej du kan ikke overbevise mig
> om at kunderne er SÅ uskyldige), har hørt forklaringer lige fra at display
> der var flækket, var sket HELT af sig selv over natten, til telefoner der
> manglede indmaden....
>
> --
> MVH. N_B_DK
> Pioneer CLD-D925 købes.
> Læs her hvorfor du ikke skal vælge tele2
>
http://www.comon.dk/news/vores.graense.gaar.ved.porno_37272.html