Holdbarhed K850i
Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 11:01

Hej gruppe

Jeg har skiftet min kære gamle K750i ud med en nyere brugt K850i.
Indrømmet det er en langt federe mobil, men nu er den død for anden gang på
1 mdr:(
Første gang tog jeg den op af lommen for at modtage en sms, der slukkede den
skærmen og tændte lyset i knapperne, og var ellers helt død. det blev fikset
under garenti med en genindstilling af fabriksindstilinger.
Nu gik det galt i går igen, nu aktivere talet 5 og 9 plus pil ned den
miderste felt på toush skærmen.
Er det normalt at nyere telefoner er så følsomme? jeg har vel haft K750i i
snart 3 år og den har aldrig slået en forkert prut, og den er ellers blevet
misbrugt på næsten alle tænkelige måder.

Nogen der har erfarringer med ovenstående?

Mvh Ove

Fra : Peter SD

Dato : 29-12-08 11:06

Hej.

Min K850i ligger altid i min bukselomme, når jeg altså ikke bruger den, og
den ikke lige ligger til opladning, og den virker stadig fint...
Jeg skriver omkring 1500 sms´er på den pr. måned og taler en del timer...

Jeg har endnu aldrig haft problemer med den...
Den er ca. 1 år gammel...

Men erfaringer ??
- om jeg er heldig med min, eller du er uheldig med din, det aner jeg
ikke...

--
P.

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 11:12

> [...]
> Den er ca. 1 år gammel...
>
> Men erfaringer ??
> - om jeg er heldig med min, eller du er uheldig med din, det aner jeg

Det svarer meget godt til det brug jeg har, min er fra marts.
Er sgu træt af det for den gamle 750er er lige pludselig ikke så fed mere
når man kommer fra 850ern
Mvh Ove

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 11:09

Update
Nu har jeg haft den på radiatoren natten over uden strøm.
Nu er det sådan at ethvert lidt hårdere tryk på plasticken mellem knappen
aktivere den miderste toush knap:(
Jeg har ikke haft den tabt men syntes dog at den har haft en lettere
knagende lyd når man brugte de nederste knapper.

Mvh Ove

Fra : Anders

Dato : 29-12-08 13:05

"Ove" <ovejakobsenREMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blevet misbrugt på næsten alle tænkelige måder.
>
> Nogen der har erfarringer med ovenstående?

Det er en af ulemperne ved at købe brugt, man ved reelt ikke hvad man får.
Sælger kan jo bilde dig hvad som helst ind....

Fra : TommeTønder

Dato : 02-01-09 12:53

> [...]
> blevet misbrugt på næsten alle tænkelige måder.
>
> Nogen der har erfarringer med ovenstående?

Jeg har har altid været glad fpor mine se telefoner, men med k850 stoppede
det. Den kan pludselig ikke bruge de tre "skærmknapper" men da den er over 2
år, så må jeg smide den ud. Har nukøbt en billig se, de plejer at virke.

Ellers må jeg købe samsung igen.