<Martin> skrev i meddelelsen
news:493a5be9$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Hej
>
> Ja, det er selvfølgelig en måde at betale af på telefonen/skjule
> omkostningen, men man får (så vidt jeg forstår) jo en del forbrug med i de
> 6 måneder man binder sig for. Køber man en "fri" telefon, skal man jo selv
> bekoste abonnementet i det ½ år.
>
> Martin
>
> "Henrik Stidsen" <inbox@henrikstidsen.dk> skrev i meddelelsen
> news:Xns9B6C1FACBE998henrikstidsendk@130.225.247.90...
>> Thomas Jensen <tkjnews@gmail.com> wrote in
>> news:49394f3f$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>>> Ja det må være en meget ineffektiv administration hvis det er dyrere at
>>> lave en "inhouse" ændring, end en fuld portering fra et andet selskab.
>>
>> Ændringen er jo udelukkende at man sætter bindingsperiode på og starter
>> endnu en "afbetaling" af en telefon. Det vil jeg næsten garantere for at
>> det kan ske 100% automatisk.
>>
>>> Under alle omstændigheder vil jeg da købe den billige og "originale"
>>> telefon og selv flytte mit simkort over. Det tager vel højest 2
>>> minutter, og så skal jeg nok sparer 3 for den store ulejlighed det ville
>>> have været hvis jeg købte en ny telefon hos dem.
>>
>> Jeg tror nok jeg vil overveje meget kraftigt om jeg vil fortsætte hos dem
>> når mine 6 måneders binding er udløbet - det er billigere at skifte til
>> f.eks. Telmore og så efter 6 måneder skifte retur.
>>
>> --
>> Henrik Stidsen -
http://henrikstidsen.dk/
>>
http://fuglemarkedet.dk/ - Danmarks online fuglemarked!
>
Men, hvis man kun har et forbrug på ca. 40,- Kr. plus en udgift på 29.-Kr
for at have skype på telefon så er 399.- Kr. en stor udgift.
Kim