Robot-biler og -hjem har ikke styr på blee~
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 12:17

Robot-biler og -hjem har ikke styr på bleerne
EB har i dag fremragende videreførsel af artiklen om Audi-modellen som ikke
behøver chafør
Og moderne hjem er også selvtænkende - og toilettet analyserer automatisk
ekskrementer for diverse begyndende sygdomme
Men to sider før i samme avis, ynkes pensionister, hvis liv styres af
toiletbesøg og som står i kø til kirurgi (som altid har overvægt af ulemper)

"Jeg render på toilettet flere gange i timen, nogle gange når man det, så
ikke.
Jeg skal også op om natten for at tisse, og når jeg kører bil, er jeg nødt
til at køre ind til siden og gå ind og tisse i skoven.
Jeg kan selvfølgelig begynde at gå med ble, men så gammel synes jeg jo ikke
jeg er." (66-årig)

Det sidste kan være ulovligt, og farligt og er nemt at undgå, hvis man har
plastbæger eller marmeladeglas i bilen og fylder på det ved at holde det op
om urinlederåbningen og slynger pisset ud i naturen via åbent vindue i
bilen.I hjemmet har jeg opsamlingsplastikplastflasker og skruelåg til dem
hvis de ikke tømmes eller udsmides på 3 dage - derefter stinker de.Mon
robotdesignerne har husket sådan elementær selvhjælp ?
Bleer er en molbo-løsning.

Fra : mr

Dato : 28-12-08 14:10

> [...]
> til dem hvis de ikke tømmes eller udsmides på 3 dage - derefter stinker
> de.Mon robotdesignerne har husket sådan elementær selvhjælp ?

ikke erhvervsaktive har ikke brug for bil og kørekort, tag det fra dem. Det
er helt i BW´s ånd.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 14:30

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> ikke erhvervsaktive har ikke brug for bil og kørekort, tag det fra dem.
> Det er helt i BW´s ånd.

Mon ikke det ordner sig selv, at uden erhverv har man ikke råd til bil og så
bruges kørekortet ikke og der er ingen grund til at annulere det

Fra : mr

Dato : 28-12-08 16:05

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Mon ikke det ordner sig selv, at uden erhverv har man ikke råd til bil og
> så bruges kørekortet ikke og der er ingen grund til at annulere det

altså, du ævler om et ikkeeksisterende problem.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 18:55

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> altså, du ævler om et ikkeeksisterende problem.

BW i en nøddeskal..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 19:54

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> BW i en nøddeskal..

Hvis du og mr gik efter EMNET og ikke MANDEN ville misforståelser som denne
undgås

Jeg troede at mr mente at hans ny ide om at fratage kørekort var seriøs og
ikke pjat

Måske jeg skriver i telegramstil men så læs indlægget to gange - jeg skrev
konstruktivt og præcist

Mit indlæg i Ugeskrift for Læger uddyber hvordan selvhjulpenhed opnåes for
inkontinente og urinproblem i bil klares let på samme måde

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 20:16

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvis du og mr gik efter EMNET og ikke MANDEN ville misforståelser som
> denne undgås

Forklar med dine egne ord, hvorfor emnet er relevant.

> Jeg troede at mr mente at hans ny ide om at fratage kørekort var seriøs
> og ikke pjat

Så er du den eneste i hele Danmark som tog det seriøst.

> [...]
>
> Mit indlæg i Ugeskrift for Læger uddyber hvordan selvhjulpenhed opnåes for
> inkontinente og urinproblem i bil klares let på samme måde

Du har endnu ikke forstået, at de stadig griner af dig pga. din "artikel".

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 20:40

> Forklar med dine egne ord, hvorfor emnet er relevant.

> Så er du den eneste i hele Danmark som tog det seriøst.

> Du har endnu ikke forstået, at de stadig griner af dig pga. din "artikel".

Den snes læger, som har henvist patienter til mit overlegne privatiseret
sæddonorformidlings initiativ, har jeg diskuteret uinninikontinensartiklen
med.

Dem tror jeg mere på end på dig da de hver uge læser dette landets mest
seriøse og respekterede lægevidenskabelige tidsskrift.

Pinpoint evt humor i overlæge professor dr med Steen Walters seriøse,
underdanige/beundrende svar til min provokerende korrespondence. _Han er på
retræte, men vitser ikke. Men han er redaktør og så nødvendighed i at optage
artiklen som han desværre forkortede vedr lort-halvdelen - som tiden ikke
er moden til.

http://www.ugeskriftet.dk/portal/page?_pageid=33,15360014&_dad=portal&_schema=PORTAL

http://da.wikipedia.org/wiki/Bo_Warming
http://en.wikiquote.org/wiki/da:Bo_Warming
http://da.wikiquote.org/wiki/Bo_Warming#P.C3.A6dofili_og_incest

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 20:59

> [...]
> sæddonorformidlings initiativ, har jeg diskuteret uinninikontinensartiklen

Hvorfor vrøvler du om "sæddonorformidlings initiativ", når vi debaterer
inkontinente ?

> Dem tror jeg mere på end på dig da de hver uge læser dette landets mest
> seriøse og respekterede lægevidenskabelige tidsskrift.

Du hører/ser kun du hvad du selv ønsker.

> [...]
> på retræte, men vitser ikke. Men han er redaktør og så nødvendighed i at
> optage artiklen som han desværre forkortede vedr lort-halvdelen - som

Du overvurder din egen betydning gansk betragtelig. Hvorfor tror du, at de
valgte IKKE at bringe dit ælv om lort? Tænk gerne - før du svare.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 21:38

> [...]
>
> Du overvurder din egen betydning gansk betragtelig. Hvorfor tror du, at de
> valgte IKKE at bringe dit ælv om lort? Tænk gerne - før du svare.

Den tidligere formand for Den Danske Forening, overlæge Johannes Clemensen,
chef for Cancerregisteret grinede af min artikel og sagde at den ville de
aldrig optage for "sådant finder man ud af selv og det er TABU"
At den er tiltrængt og videnskabelig uangribelig var hans første kommentar.
Men følg medierne - som efterslæb til sexfrigørerlsen er der mere og mere
frigjorthed om PIS

Som nævnt er tiden ikke moden til at tale frit fra leveren om LORT.

Men det kommer - måske allerede i min levetid. Man må kravle, før man kan
gå.

Du aner ikke, hvad jeg skrev om _lort_ og alligevel kalder du det "ælv" og
mener formodentlig ævl.. Hvad vil du udtrykke ved at afgive værdidomme om,
hvad du ingen indsigt har i? At du arbejder videnskabeligt?
Clemensen bor på Stockholmsgade og står i telefonbogen- ring til ham og
tjæk.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 22:40

> [...]
> kommentar.
> Men følg medierne - som efterslæb til sexfrigørerlsen er der mere og mere

Du evner åbenbart ikke at svare, på hvad jeg spørger dig om...

> Som nævnt er tiden ikke moden til at tale frit fra leveren om LORT.

Måske tiden ALDRIG bliver moden til dit pis/lort vrøvl?

> Men det kommer - måske allerede i min levetid. Man må kravle, før man kan
> gå.

ALDRIG, Bo. Du lever i en syg fantasiverden.

> Du aner ikke, hvad jeg skrev om _lort_ og alligevel kalder du det "ælv"

Jo da. Jeg har ALLE dine udgydelser på min server. Kan du selv huske det,
eller skal du have hjælp - igen?

> [...]
> hvad du ingen indsigt har i? At du arbejder videnskabeligt?
> Clemensen bor på Stockholmsgade og står i telefonbogen- ring til ham og

Du har fundet én, som deler dine sindsyge vrangforestillinger? KUN én..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 22:48

> [...]
> eller skal du have hjælp - igen?

> Du har fundet én, som deler dine sindsyge vrangforestillinger? KUN én..
Ring evt også Morten Kjærsgaard eller Jens Boesen, praktiserende læger på
Fyn.

Læs linket
Er noget hallucineret.? HVOR SER DU "sindsyge" Forklar?
Clemensen er en af de tyve læger jeg har diskuteret emnet med for at jeg
kunne fortætte knaldperle til lægetidsskriftet med håb om optagelse

Jeg har sjældent omskrevet en artikel så mange gange.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 23:06

> [...]
> Clemensen er en af de tyve læger jeg har diskuteret emnet med for at jeg
> kunne fortætte knaldperle til lægetidsskriftet med håb om optagelse

Jeg prøver igen: Evner du at svare på, hvad jeg spørger dig om??
Bo. Normale mennesker pisser og skider IKKE i sengen.
Din sindsyge består i, at du TROR det er normalt..

Er det "tyve" nu? Du forstår ikke, at du kun er et objekt for
latterliggørelse i div. tidsskrifter..

> Jeg har sjældent omskrevet en artikel så mange gange.

Og stadig er det lykkes dig, at gøre dig selv til grin..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 23:41

> [...]
> latterliggørelse i div. tidsskrifter..

> Og stadig er det lykkes dig, at gøre dig selv til grin..

Vedr artiklen i Ugens Rapport er det muligt at chefredaktøren lod
illustrationer ske så pornobladets salg øgedes af at jeg var til grin - for
at gøre gravid ved at onanere i pessar er jo ikke sexet i DET blad.

Overlægeredaktøren der står for de videnskabelige korrepondencer i Ugeskrift
for Læger kendte mine tidligere artikler i bladet og har måske "dækket sin
ryg" hviis nogen skuulle kritisere den ulækre artikel ved at han kunne sige

"Vort blad er blevet lidt støvet og usexet så BW-artiklen kan give læserne
noget at fnise af og ringe sammen omm" Overlæge Clemensen havde mine børns
mor som chef på Finseninstituttet og han ansås for tør og humørforladt, men
da jeg diskuterede artiklen med ham i telefonen , var det første gang jeg
hørte ham le. Så jeg vil ikke frakende dig at du har lidt ret.

Men alle praktisrende læger og hospitalslæger ved at inkontinens er et af
alderdommens mest udbredte sundhedsproblemer og nogle rammes af tragisk
skamfølelse og der er brug for nytænkning Kvinder kan også supplere ble med
bæger så ikke lokalet skal fyldes op af ildelugtende bleer. Et bæger med
urin hældes hurtigt over i lugttæt beholder med skruelåg og så kan en
ugentlig hjemmmehjælp bære hele ugens urin ud på en nem måde - du kan tro at
fyldte bleer fylder op og er uhåndterlige ellers. - og lugten går gennem en
plastikpose.
Moderne blefyld-plastmaterialer er effektive og sugende og et
kæmpefremskridt vedr babyer - men det er molboagtigt vedr selvhjulpne
pensionister at babyficere dem med bleer, der opleves uværdige og gør det
svært at holde lugt ude af hjemmet
Væske kan hældes ud i enhvver vask .. - kun sjældent for gammeldags
faldsstam belægning indvendig
Praktisk ingenirømæssig forskning i emnet mangles - fordi det er tabu. Der
burde være en Nobelpris for at nedbryde tabuer
Forestille dig at slæbe lang tids ekskrementter mellem benene og have fugtig
hud i skridtet - i timevis. Det kan gøres bedrfe.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 23:49

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

For TREDJE gang - evner du at svare på hvad jeg spøger dig om??

> Vedr artiklen i Ugens Rapport er det muligt at chefredaktøren lod
> illustrationer ske så pornobladets salg øgedes af at jeg var til grin -
> for at gøre gravid ved at onanere i pessar er jo ikke sexet i DET blad.

Hvorfor blander du "Ugens Rapport" ind i debatten?

> [...]
> Ugeskrift for Læger kendte mine tidligere artikler i bladet og har måske
> "dækket sin ryg" hviis nogen skuulle kritisere den ulækre artikel ved at

"Overlægeredaktøren", er det en ny title? Jeg har aldrig hørt om den

> [...]
> men da jeg diskuterede artiklen med ham i telefonen , var det første gang
> jeg hørte ham le. Så jeg vil ikke frakende dig at du har lidt ret.

Prøv at læse indad..

> [...]
> Forestille dig at slæbe lang tids ekskrementter mellem benene og have
> fugtig hud i skridtet - i timevis. Det kan gøres bedrfe.

Du skriver, igen en masse vrøvl, som ikke har betydning for debatten....
Hold dig til sagen, Bo.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 00:37

> [...]

Forhandlere af petroleumslamper mentte ikke at Edisons glødelampe havde en
fremtid

Jeg hverken sider i sengen eller tror det er normalt.
Jeg har skidt i beholder i sengen uden at sengetøj er blevet tilsmudset
Mine psykiatrilærebøger har intet omm at skide og hvis det indgår i din
definition på sindsyge, så står du fjernt fra lægevidenskaben

> For TREDJE gang - evner du at svare på hvad jeg spøger dig om??

Er det en dyd at være kedelig?

> Hvorfor blander du "Ugens Rapport" ind i debatten?

> "Overlægeredaktøren", er det en ny title? Jeg har aldrig hørt om den

Hvis man er læge og dykker så er man lægedykker. Er min ordsamensttikllig
uuforståelig.
Mange redaktører af videnskabelige blade er idag journalstuddannede, men det
en chef med videnskabelige princnipper i blodet der fandt mine aartikler
værd at trykke. Ikke en underholder men en forsker.Den vigtigste overlæge OG
chefredaktør der fremmmede min sag er far til Anja Philip så folkeoplysning
var nok vigtigt i det hjem

> Prøv at læse indad..

> Du skriver, igen en masse vrøvl, som ikke har betydning for debatten....
> Hold dig til sagen, Bo.

Hvad ? fra dig mener du jeg ikek har besvaret ?

Fra : Kim2000

Dato : 28-12-08 21:34

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Forklar med dine egne ord, hvorfor emnet er relevant.

> Så er du den eneste i hele Danmark som tog det seriøst.

> Du har endnu ikke forstået, at de stadig griner af dig pga. din "artikel".

Nu må vi snart have et link til den artikel han angiveligt har skrevet.

Derudover må man sige at hvis man skal gå på toilet adskillige gange i
timen, så er det godt nok på høje tid at opsøge en læge.

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 22:01

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen
> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

TILBAGE TIL NATUREN er ofte en god vej til sundhed - selvom
fremmedordenthusiasten Martin Larsen nok synes det er
F O R N E M T

> [...]

> Derudover må man sige at hvis man skal gå på toilet adskillige gange i
> timen, så er det godt nok på høje tid at opsøge en læge.
Men LÆGER ER MAGTESLØSE

EB og andre medier leverer daglig gratis reklame for de innkompetente
behandlere og idag anbefaler de KIRURGI vedr inkontinens

Det gør Ugeskrift-redaktøren også i sit svar til min artikel.

Men der er bivirkninger ved at lade sig skære i - og min far lod sig presse
af min mor til sådan operation og det betød han måtte have kateter i
urinrøret i nogle år - og skrev lægevidenskabelig ingeniørartikel om
selvkateterisering

Så jeg anbaler plastbægre og marmeladeglas og hjemmet lugter kun af Norikos
katte, ikke af human urin. Tjæk selv - Bjelkes Alle 46, jeg er altid hjemmme

Hvis du har hovedpine så kan det måske hjælpe at
1. spise medicin eller 2. korrigere sin siddestilling eller 3. få det hvide
snit

Jeg er tilhænger af 2. evt 1.

Bifalder du overlæge-ugeskriftredaktørens og Ekstrabladets leflen for
kirurgi?

Martin Larsen vil nok løse problemet med filosofi om højre og venstre
hjernehalvdel

Fordi overlægen lever af urologisk kirurgi og denne virker ad helvede til,
ønsker han ny patienter så han kan udvikle bedre metoder og evt få skidtet
til at virke - men vil du være forsøgskanin når det kan klares med at pisse
i haven om sommeren og i glas om vinteren?

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-12-08 08:09

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> kirurgi?
>
> Martin Larsen vil nok løse problemet med filosofi om højre og venstre

Jeg skulle mene at der er stor forskel på evt behandling alt eftersom
utætheden findes fortil eller bagtil.

Og i dit tilfælde må man antage at du har påtaget dig en
opmærksomhedsskabende bekvemmelighedssygdom pga slap karakter (psykosomatisk
sekundærgevinst) fordi du som en hund vil lugte spændende uden at ænse at
den "naturlige" stil blandt medhundene forlængst er blevet umoderne.

Mvh
Martin

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 22:44

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu må vi snart have et link til den artikel han angiveligt har skrevet.

BW, evner ikke at link til hans "artikel", så her er linket:

http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2004/UFL_2004_39/UFL__2004_39_45562

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 23:17

> BW, evner ikke at link til hans "artikel", så her er linket:

http://www.ugeskriftet.dk/portal/page/portal/LAEGERDK/UGESKRIFT_FOR_LAEGER/TIDLIGERE_NUMRE/2004/UFL_2004_39/UFL__2004_39_45562

Af de andre ti indlæg jeg har fået trykt i dette tidsskrift, har nogle
været af kroniklængde og ikke så "læserbrevsagtige" som dette.

Når samfundet er sindsygt af TABUER er det klogt at utrykke sig kort,
hvilket er meget sværere end at skrive lang artikel.

Artiler er korrekt betegnelse men tidsskriftet har et sært ord
"korrespondencer"

Da jeg inden Sædhjælpsfondets start fik korrespondence i, var det om aktiv
dødshjælp og jeg fik erfaring med at en sprudlende ping-pong debat er god at
blande sig i, og kritik er den bedst tænkelige reklame

Blandt de store skandaler jeg har bragt frem er at læger udtaler sig om
kondomer som usikre, men ALDRIG HAR GIDET OBJEKTIV VIDENSKAB OM EMNET - de
er overtroiske narrehatte og uundskyhldelige vildledere blot for at tækkes
bøsser der hader kondomer

Overlæge Peter Goetsche var forarget og opdigtede at jeg "ville ehave at
læger skujlle kikke elskende par over skulderen", men videokamera er
opfundet så haan stempede sig som en reklamemand for lægemiddelindustrien,
der jo ønsker ppiller solgt.som "eneste pållidelige beskyttelse"

Eller man ville gerne have AIDS spredt ved at kondomer mistænkeliggjordes.?
Paven er ikke så skadelig som danske læger

To år efter at jeg påpegede påpegede at de fleste vi havde forsøgt at
hjælpe med donorinnsemination uden held havde haft klamydia, og undersøgelse
er blevet nem og sikker, indførte man obligatoriske undersøgelser i bla..
gymnasier vedr denne meget frugtbarhedsskadelige kønssygdom

Sjovest var da min UGESKRIFT FOR LÆGER artikel med laaaangt overlæge svar
omtalte sæddonorhjælpen samme uge jeg var i UGENS RAPPORT under overskriften
"Manden med jernnosserne".
Artiklens forfatter var Bjarne Castella, som er den første der skrev bog om
Mogens Glistrup "Mand med meninger"

Det er helt rigtigt at hummor får vanskelige problemstillinger til lettere
at finde en sprække gennem medie-muren, og hvis du griner af mig, så sårer
det ikke mig.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 23:38

> [...]
>
> Af de andre ti indlæg jeg har fået trykt i dette tidsskrift, har nogle
> været af kroniklængde og ikke så "læserbrevsagtige" som dette.

Ti? kan du ikke komme linkene til de ni andre? - jeg har kun set denne
ene...

> [...]
> hvilket er meget sværere end at skrive lang artikel.
>
> Artiler er korrekt betegnelse men tidsskriftet har et sært ord

Prøv at udtrykke dig præsict - ikke brainstorm.

> Da jeg inden Sædhjælpsfondets start fik korrespondence i, var det om aktiv
> dødshjælp og jeg fik erfaring med at en sprudlende ping-pong debat er god
> at blande sig i, og kritik er den bedst tænkelige reklame

Mere vrøvl om din "Sædhjælpsfond". Hvorfor blander du det ind i debatten?

> [...]
> er overtroiske narrehatte og uundskyhldelige vildledere blot for at tækkes

Dvs. at du IKKE forholder dig til fakta? - Din mening er ligegyldigt.

> [...]
> opfundet så haan stempede sig som en reklamemand for lægemiddelindustrien,
> der jo ønsker ppiller solgt.som "eneste pållidelige beskyttelse"

Hvorfor tror du, at alle som er "imod" dig digter? Måske det er dig, som
ikke er i kontakt med virkeligheden..?

> Eller man ville gerne have AIDS spredt ved at kondomer
> mistænkeliggjordes.? Paven er ikke så skadelig som danske læger

ét pointe mere til din sindsyge..

> [...]
> at finde en sprække gennem medie-muren, og hvis du griner af mig, så sårer

Du vrøvler igen, Bo. Svar på hvad du bliver spurgt om - ingen udenomssnak.
Tror du, at du kan klare det?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 00:03

> Ti? kan du ikke komme linkene til de ni andre? - jeg har kun set denne
> ene...

Prøv at se - og oplys mig - hvornår Ugeskrift for Læger gik på internettet

Min første artikel var fra 1978, mens jeg var universitetsansat.

WWW kom vist det år jeg sidst blev gift, 1993
Dos- og usenet- var de højt hævet over
for de er gameldags mht anonymitet
Du ved Holger Danske kæmped med åben pande, og når forskere dyster er det
holmgang.

> Prøv at udtrykke dig præsict - ikke brainstorm.

Som man spørger får man svar.
Hvis supplerende data ønskes så vær konkret og du får altid konkkret svar
hvis det er muligt.

> Mere vrøvl om din "Sædhjælpsfond". Hvorfor blander du det ind i debatten?

Fordi du interesserer dig for mine tidlige Ugeskrift for Læger artikler

> Dvs. at du IKKE forholder dig til fakta? - Din mening er ligegyldigt.

Fakta er at bøsseorganisationer og læger i disse mistænkeliggør kondomer og
det er politisk korrekt
Overlæge Palle Juul Jensen afslørede at AIDSfondet var blevet kuppet af
bøssernes PAN og havde brugt en million skattekroner var blevet spildt på
selskabelighed i stedet for på kondom-OPLYSNING

Jo Paven skader ikke så meget som danske læger.

Min ven Palle Juul Jensen blev hurtigt fyret pga bøsser i folketinget

> Hvorfor tror du, at alle som er "imod" dig digter? Måske det er dig, som
> ikke er i kontakt med virkeligheden..?

De der har magt over medierne kan digte dvs lyve frit
Det er borgerpligt at påtale det når man har indicier,som jeg

> ét pointe mere til din sindsyge..

> Du vrøvler igen, Bo. Svar på hvad du bliver spurgt om - ingen udenomssnak.
> Tror du, at du kan klare det?

Jeg mentte jeg besvarede alt - gentag, please, hvis noget er overset.

Jo du har ret i at mange har grint af mig især vedr den privatiserede
sæddonorformidlilng, som Ugeskrift for Læger især har åbnet sig for.

I min familie lød det at "Børn er ikke noget man trækker i en autommat" og
"Børn skal være kærlighedsbørn" men når lægeforsamlinger inviterede mig som
forerdragsholder så blev hånen knap så højlydt

Overlæge Lebeck løj i TV at australske fammiliefædre havde smittet med AIDS,
og Frihedsrådets grand old man overlæge Mogens Fog var så forarget over den
løgn at det sikrede mig en ny lang artikel i ugeskriftet

Det var jo et kup at jeg ved at bruge familiefædre MED SUNDE BØRN som
donorer overgik hospitalsinseminationen vedr både forebyggelse af arvelig
sygdom og kønssygdom - foruden at anonymitetsarrangement hos mig kunne
vælges frit

Fra : Kim2000

Dato : 28-12-08 23:27

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> BW, evner ikke at link til hans "artikel", så her er linket:

> [...]

Hvis dette skal betragtes som en artikel, har jeg fået "udgivet" adskillige
"artikler" hos EB, JP og Nordjyske gennem tiden. Det er jo bare et ganske
almindelig læserbrev, som ingen vist har gad kommentere iøvrigt.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 23:42

> [...]
> et ganske almindelig læserbrev, som ingen vist har gad kommentere iøvrigt.

Det fatter BW bare ikke.
Han tror, at hans "videnskabelig artikel", er en blåstempling af hans
holdninger... De griner stadig..

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 00:25

> [...]

Et læserbrev af en vis længde er en artikel hvis ikke det er en kronik

> Det fatter BW bare ikke.
> Han tror, at hans "videnskabelig artikel", er en blåstempling af hans
> holdninger... De griner stadig..

Intet videnskabeligt tidsskrift blåstempler -

Men er der nogle af dine avisindlæg, som er blevet bragt samtidig med at en
professor svarede på dit indlæg?
Altså at dit indlæg holdtes tilbage for at en vigtig opinionsdanner skulle
have lov ikke at kommme som nummer 2 men samtidigt?

Læger forfremmes på videnskabelige publikationer og blandt dem er der megen
presttige i at få noget i dette tidsskrift. TV -dækning af ny lægekunst sker
typisk efter en artikiel i ugeskriftet og Frode Munksgaard fra ""Landet
Rundt" ringede og fik mig og en donor på TV straks efter
ugeskrifts-indlægget - og fordi folk fnisede af Ekstrablads-dækningen af
sagen, var Munksgårds grundige program helt uden de "grin" som altså ikke er
din smag - men som Glistrup , Spies og jeg anså for fokelighedens smiley

Jeg kan ikke slå Glistgrups nultrækprocent og Fokus-TV 30.1,1971 om at
skattesnydere er som besættelsestidens sabotører
Men man kan da prøve.

Et TV-program hedder "Klovn" (plagieret fra USA) og er meget seriøst.
Glistrup ville som Nietzsche ikke være leder - men klovn

I sin sidste bog skrev han at han ønskede at blive undersøgt som en ny
mærkværdig plante og endelig "ikke gøres til helgen , men bajads".

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 05:32

> [...]

> et ganske almindelig læserbrev, som ingen vist har gad kommentere iøvrigt.

"...ingen gad kommentere... ? "
Personen der fandt min korte artikel værd at kommentere
er overlæge i uurologi, og den øverste af Ugeskrift for Lægers redaktører

og han evnede, som du kan læse i linket,
ikke at kritisere noget i min nedgørelse af vort mangelfulde lægevæsen -
evner du at sætte fingeren på noget ubvidenskabeligt eller uvæsentliigt.?
Er du uenig i min paradisvision om att ½ mio inkontinente pensionistter kan
løse deres problemer SELV langt bedre end læger kan? Er du også totalt
inkompetent mht at svare på videnskaben i mit indlæg(ellker artikel eller
korrespondence kald det hvad du vil)

Gid hospitaler hyldede den gamle Kofods Skoles valgsprog "AL HJÆLP BØR VÆRE
HJÆLP TIL SELVHJÆLP".

Både vedr lort og pis inikontinens er både kirurgi og medicin TOTALT TIL
GRIN , og hovedproblemmet er det civiliserede menneskes selvskabtte tabuer

"Mennesket slår selv de streger det falder over" Goethe

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 11:23

> [...]
> et ganske almindelig læserbrev, som ingen vist har gad kommentere iøvrigt.

Mit læserbrev er fornyende i et tidsskrift der normalt lefler for
medicinalindustri og hospitalkirurgers egoistiske jobskabelsesinteresser

At appelerre til tilbage til naturen SELVHJÆLP sker alt for sjældent

Men det var så tiltrængt at de optog det , til trods for at emnets
ulkækkerhed gav dem alibi for at afvise

Og de hædrede mig ved at lade specialets ledende overlæge svare beundrende
og rosende i samme nummer - ikke en løs spontan-debat men et autoritativt
svar med rettidig omhu, og de læsere der kan tænke, indser let, at min
selvhjælp er overlægens kirurgi og medicin overlegen

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 19:47

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> altså, du ævler om et ikkeeksisterende problem.

Det er ikke i min ånd at tage kørekort og bil fra nogen, som DU foreslår.

Jeg ønsker selvhjulpenhed og beskrev i Ugeskrift for Læger hvordan bleer
undgås for urininkontinente

Fra : Johnny Andersen

Dato : 28-12-08 20:18

> Det er ikke i min ånd at tage kørekort og bil fra nogen, som DU foreslår.
>
> Jeg ønsker selvhjulpenhed og beskrev i Ugeskrift for Læger hvordan bleer
> undgås for urininkontinente

Som jeg skrev i et andet indlæg, griner de af dig.
Dine indlæg om dette emne og om hvordan du skider på et skykke pap - i
sengen! Forventer du vel ikke, at nogen skal tager seriøst?

/Johnny

Fra : mr

Dato : 28-12-08 21:24

> Det er ikke i min ånd at tage kørekort og bil fra nogen, som DU foreslår.
>
> Jeg ønsker selvhjulpenhed og beskrev i Ugeskrift for Læger hvordan bleer
> undgås for urininkontinente

din holdning er klart at ingen skal hjælpes, og at kun den der arbejder skal
ha mad.
Når du sår ævler videre om at pensionister ikke har råd til bil, er
problemet ikkeeksisterende. Bemærk: DU ævler videre....

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-08 22:36

> din holdning er klart at ingen skal hjælpes, og at kun den der arbejder
> skal ha mad.
Uddel madkuponer i stedet for kontanthhjælp

> Når du sår ævler videre om at pensionister ikke har råd til bil, er
> problemet ikkeeksisterende. Bemærk: DU ævler videre....

Ufølsomme, afstmpede, koldblodige mr skrev

"ikke erhvervsaktive har ikke brug for bil og kørekort, tag det fra dem. "

Du forlod umotiveret en tråd om inkontinens-selvhjælp

Jeg ser gerne konfiskation af biler fra bødedømte muslimer men har ellers
aldrig foreslået sådant

Fra : mr

Dato : 29-12-08 08:12

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Uddel madkuponer i stedet for kontanthhjælp

og i stedet for pension

> Ufølsomme, afstmpede, koldblodige mr skrev
>
> "ikke erhvervsaktive har ikke brug for bil og kørekort, tag det fra dem. "

perfide fjols. Du ved godt at jeg skrev det for at lede pmærksomheden hen på
at det er nøjagtigt det du gerne vil.

> Du forlod umotiveret en tråd om inkontinens-selvhjælp

hvor gjorde jeg det?

> Jeg ser gerne konfiskation af biler fra bødedømte muslimer men har ellers
> aldrig foreslået sådant

hvorfor skal samfundet hjælpe inkontinente gamle mæd. De må hjælpe dig selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-12-08 10:34

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> og i stedet for pension

JA

> perfide fjols. Du ved godt at jeg skrev det for at lede pmærksomheden hen
> på at det er nøjagtigt det du gerne vil.

Skriv FORSTÅELGT og ikke det modsatte af hvad du mener

> hvor gjorde jeg det?

Jeg gætter nu på at du vil være humoristisk og foreslår i stedet sandhed

> hvorfor skal samfundet hjælpe inkontinente gamle mæd. De må hjælpe dig
> selv.
Hvis jeg var akut hjemløs fx pga brand ville madkuponner og lidt ekstra være
sund minimalstat

Fra : mr

Dato : 29-12-08 12:28

> JA

> Skriv FORSTÅELGT og ikke det modsatte af hvad du mener

> Jeg gætter nu på at du vil være humoristisk og foreslår i stedet sandhed

fortæl hvor, i stedet for, som altid, at krybe udenom.

> Hvis jeg var akut hjemløs fx pga brand ville madkuponner og lidt ekstra
> være sund minimalstat

du er ikke hjemløs, men det er stadig vigtigt at du får hjælp, hvorfor?
nå ja, for at undgå yderligere muslimimport. Var det så ikke bedre at give
flere penge til muslimerne, så der blev endnu mindre til mere import?

Fra : mr

Dato : 31-12-08 10:34

> [...]
> nå ja, for at undgå yderligere muslimimport. Var det så ikke bedre at give
> flere penge til muslimerne, så der blev endnu mindre til mere import?

halen mellem dine gamle ben, så kender vi dig igen Bo.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-12-08 15:57

> halen mellem dine gamle ben, så kender vi dig igen Bo.

Hvis jeg ikke modtog hjemmehjælp ville det offentlige måske få råd at
importere en ekstra muslim
Så det ville ikke være god etik

Fra : mr

Dato : 01-01-09 13:52

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis jeg ikke modtog hjemmehjælp ville det offentlige måske få råd at
> importere en ekstra muslim
> Så det ville ikke være god etik

du kan klare dig selv. Ryd selv op.
Din ynkelige bortforklaring betyder at alle dovne danskere skal ha mere i
bistand, nøjagtig som dig, for at stoppe muslimimoprt. Eller er det kun dig
der skal ha unødvendig hjælp?