Program til at Switche mellem TV-Out og Sk~
Fra : .::J::.

Dato : 26-07-01 20:11

Hej

Jeg så for et par dage siden, mener det var i et pc-blad, et program til at
switch mellem PC-skærm (monitor) og TV-out på lydkortet.

Husker ikke hvor, har kigget i det nyeste Datatid, uden held.

Er der nogen der kan hjælpe, er der nogen der husker programmet set for
nylig? Eller er der nogen der har kendskab til et lignende program. Det
smarte var vist at det huskede indstillingerne for begge ting nemt...

SU, thanx

TO REPLY, remove the animail in my email....

Fra : Henrik Koksby Hansen

Dato : 27-07-01 09:10

>Jeg så for et par dage siden, mener det var i et pc-blad, et program til at
>switch mellem PC-skærm (monitor) og TV-out på lydkortet.
[...]

Ved ik lige om det virker med TV-out på _lydkortet_, men fungerer med
mit TV-out på grafikkortet...Kig her og tryk på "download"
http://www.tvtool.de/index_e.htm

--
Henrik Koksby.dk Hansen