Det var sgu godt, så betaler de 15 autonom~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 16:16

<citat>
Af de 15 tiltalte blev 11 idømt fængsel i 1 år og 3 måneder, tre idømt
fængsel i 1 år og én idømt fængsel i 9 måneder.
</citat>

http://www.domstol.dk/KobenhavnsByret/nyheder/pressemeddelelser/Pages/DomiUngdomshussagen.aspx

Ikke helt det jeg havde håbet på, men lidt har også ret.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 16:21

Hov, glemte lige.

<citat>
og én idømt fængsel i 9 måneder
</citat>

Var det mon Hans Jørgensen, han var jo så heldig at være tilstede den
dag.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-12-08 17:59

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Var det mon Hans Jørgensen, han var jo så heldig at være tilstede den dag.

Det tænkte jeg også

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-12-08 18:14

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i
> meddelelsen

> Det tænkte jeg også

Endnu en lærdom til et par højrefjolser - der er forskel på
"tilstede" = tillade og så "til stede" = at være på stedet på
et bestemt tidspunkt.

I lærer det vist aldrig, fjolser.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-12-08 18:17

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Endnu en lærdom til et par højrefjolser - der er forskel på "tilstede" =
> tillade og så "til stede" = at være på stedet på et bestemt tidspunkt.
>
> I lærer det vist aldrig, fjolser.

Jeg tror de fleste andre end dig godt var klar over meningen med indlæget,
selv med den manglende orddeling.

/Kim

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-12-08 18:23

> Jeg tror de fleste andre end dig godt var klar over meningen med indlæget,

IndlægGet ... for Guds skyld, indlægGet!

/Kim

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 18:18

Kim Frederiksen har bragt dette til os:

> Jeg tror de fleste andre end dig godt var klar over meningen med indlæget,
> selv med den manglende orddeling.

Jeps, jeg var lidt for hurtig på tasterne, men det sker jo aldrig for
Arne... Nåee jo, det gør det jo.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-12-08 18:26

> [...]
>
> Jeg tror de fleste andre end dig godt var klar over meningen
> med indlæget, selv med den manglende orddeling.

med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols.

Og nu gider jeg ikke spilde min tid mere på dig, fjols - du
er - som Kim L skriver et sted - spild af tid med dine
nazilignende synspunkter. Lev med det -så kort som muligt.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 18:29

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> [...]
> skriver et sted - spild af tid med dine nazilignende synspunkter. Lev med det

Arne, du er et sølle pjok.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 22-12-08 19:59

> med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols.

Det er rettet 4 min. tidligere, idiot

Fra : Bruno Christensen

Dato : 22-12-08 20:15

On Mon, 22 Dec 2008 18:26:12 +0100, Arne H. Wilstrup wrote:

> Og nu gider jeg ikke spilde min tid mere på dig, fjols - du
> er - som Kim L skriver et sted - spild af tid med dine
> nazilignende synspunkter. Lev med det -så kort som muligt.

Der kommer ikke noget fornuftigt ud af sådanne skriverier.

For øvrigt: God jul til dig og dine.

--
MVH
Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-08 20:52

Arne H. Wilstrup wrote:

> med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols.

De børn du efter sigende underviser, kalder du osse dem for fjolser, når de
laver stavefejl?

Hvad siger de til det?

--
/ Thomas

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-12-08 15:48

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i meddelelsen

> De børn du efter sigende underviser, kalder du osse dem for
> fjolser, når de laver stavefejl?
>
> Hvad siger de til det?

Jeg kalder ikke dem for fjolser, men de er heller ikke voksne
og er under en læringsproces. Til gengæld kalder de heller
ikke mig for folkemordsforherliger, pædofil, stalinist etc. Så
at rette visse menneskers irriterende stavefejl er i en langt
mindre kategori af rettelser end de tilsvininger som visse
personer excellerer i i denne gruppe -altid fra højre.

Fra : @

Dato : 23-12-08 19:56

On Tue, 23 Dec 2008 15:47:56 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

<klip>

når jeg læser AHW's udgydelser rinder følgende citat mig ofte i hu

"Det kvantum dumhed menneskene får i arv, forvalter de med rørende
omsorg."
/Albert Engstrøm/

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 23-12-08 23:10

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
>-altid fra højre.

De fleste vil nu ellers nok kalde dig venstreorienteret.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : JBH

Dato : 22-12-08 21:34

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols. "

"Lær at stave fjols. " ??

That was a good vending maybee we can use it in another of AHW's
postings.....

JBH

Fra : Kert Rats

Dato : 22-12-08 22:12

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Lær at stave fjols. " ??
>
> That was a good vending maybee we can use it in another of AHW's
> postings.....

Vi må bære over med Willer her i den søde juletid. Hans underholdningsværdi
er dog steget her op til højttiden.
Ups, to t'er

Venligst

Kert Rats

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 23:13

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen
> "JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vi må bære over med Willer her i den søde juletid. Hans
> underholdningsværdi er dog steget her op til højttiden.
> Ups, to t'er

Elmquistr siger at nu er der åbnet for kollektiv straf

Hurra for det, for autonome og muslimer misbruger at de går fri når det ikke
kan pinnpointes HVEM PRÆCIS af en lille gruppe der førte våbenet

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-12-08 07:31

Arne H. Wilstrup kom med følgende:
> "Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols.

Sådan her: Fjols?
Husk at sætte et komma, da din sætning ellers giver en helt anden
mening, fjols.
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-12-08 15:50

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen
> Arne H. Wilstrup kom med følgende:

> Sådan her: Fjols?
> Husk at sætte et komma, da din sætning ellers giver en helt
> anden mening, fjols.

Næ, jeg mente faktisk hvad jeg skrev, nemlig at de skulle lære
at stave 'fjols', da det åbenlyst er det de måske kan lære en
dag.

Jeg kunne naturligvis også have skrevet "..., fjols", men så
ville det give præcis en anden mening.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 23-12-08 16:12

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> Næ, jeg mente faktisk hvad jeg skrev, nemlig at de skulle lære at stave
> 'fjols', da det åbenlyst er det de måske kan lære en dag.

Endnu et af Arnes syge redningsforsøg.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-12-08 20:26

Mr.Larsen udtrykte præcist:
> Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> Endnu et af Arnes syge redningsforsøg.

Ja, den er lige søgt nok, men der må være stille i Nyk. Sj., så der er
tid til at tænke over redningerne
God jul til alle.
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-12-08 11:04

> Mr.Larsen udtrykte præcist:

> Ja, den er lige søgt nok, men der må være stille i Nyk. Sj.,
> så der er tid til at tænke over redningerne
> God jul til alle.
> Kai

At I højrefjolser ikke mestrer det danske sprog og kan anvende
det fingernemt, betyder ingenlunde at det er "Arnes syge
redningsforsøg" der er i spil. At I ikke kan dansk nok til at
forstå subtile indlæg, kan I ikke skose mig for - jeres
danskkundskaber lader meget tilbage at ønske, og jeg tvivler
på at et danskkursus vil være andet end spildte ord på
Ballelars for jer.

Fra : Volger Garfield

Dato : 25-12-08 12:37

On Thu, 25 Dec 2008 11:04:00 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>på at et danskkursus vil være andet end spildte ord på
>Ballelars for jer.

"Sjovt" at lige netop du hiver "Balle-Lars"-kortet frem.

Volger

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-12-08 14:34

Efter mange tanker skrev Arne H. Wilstrup:

> [...]
> på at et danskkursus vil være andet end spildte ord på Ballelars for jer.

Sølle gamle mand.

Fra : TL

Dato : 24-12-08 02:30

On Tue, 23 Dec 2008 15:49:50 +0100, in dk.politik "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Næ, jeg mente faktisk hvad jeg skrev, nemlig at de skulle lære
>at stave 'fjols', da det åbenlyst er det de måske kan lære en
>dag.

Du tror vel ikke, at der er nogen, der vil tage den elendige
bortforklaring alvorligt?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-12-08 11:11

"TL" <tl_dp@adelphia.net> skrev i meddelelsen
> On Tue, 23 Dec 2008 15:49:50 +0100, in dk.politik "Arne H.
> Wilstrup"

> Du tror vel ikke, at der er nogen, der vil tage den elendige
> bortforklaring alvorligt?

Det er længe siden du har beskæftiget dig med aktivt dansk -
at du af politiske grunde atter viser dit hæslige fjæs i denne
debat, undrer mig ikke.
Gad vide om det universitet du har fået din ph.d.-grad fra,
overhovedet eksisterer reelt eller at du blot som visse andre
fjolser har købt den fiks og færdig. For det kan da ikke være
dit alvor at du ikke kan indse - med den titel du hævder at
have - at jeg har ret i det jeg skriver og at dit ynkelige
forsøg på at genere mig, blot viser at du ikke mestrer det
danske sprog ordentligt?

Fra : TL

Dato : 26-12-08 00:51

On Thu, 25 Dec 2008 11:10:52 +0100, in dk.politik "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"TL" <tl_dp@adelphia.net> skrev i meddelelsen

>Det er længe siden du har beskæftiget dig med aktivt dansk -
>at du af politiske grunde atter viser dit hæslige fjæs i denne
>debat, undrer mig ikke.

Det eneste, der viser sig her, er din forstyrrede personlighed, der
hellere vil opfinde ynkelige bortforklaringer, istedet for at være
mand nok til at sige, at du glemte et komma. Tænk sig, at dit ego er
så sølle, at end ikke en så ubetydelig og lille fejl kan du få dig
selv til at indrømme. Lige som cut the crab. Der går ikke skår af
nogen, bare fordi man glemmer et komma. Derimod udstiller du dig selv
i værst tænkelig lys med pinlige undskyldninger og bortforklaringer.

>Gad vide om det universitet du har fået din ph.d.-grad fra,
>overhovedet eksisterer reelt eller at du blot som visse andre
>fjolser har købt den fiks og færdig.

Skal vi sammenligne akademisk tissemand igen? Jeg er sikker på, at min
er større end din. Din grad fik du endda fra en institution, der
dårligt kan kaldes et universitet.

> [...]
>have - at jeg har ret i det jeg skriver og at dit ynkelige
>forsøg på at genere mig, blot viser at du ikke mestrer det

Dine ynkelige bortforklaringer og efterrationaliseringer er kun
pinlige for dig selv.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:01

?

> [...]
> hellere vil opfinde ynkelige bortforklaringer, istedet for
> at være
> mand nok til at sige, at du glemte et komma.

Jeg glemte ikke et komma, din nar! At du ikke kan fatte det,
skyldes ´naturligvis at du ikke evner at forholde dig
fingernemt til sproget dansk sådan som os andre begavede
sprogrøgtere.

Tænk sig, at dit ego er
> så sølle, at end ikke en så ubetydelig og lille fejl kan du
> få dig
> selv til at indrømme.

1. Der var ikke tale om en fejl
2. Dit ego må være ualmindelig sølle siden du - på trods af
professionelle forklaringer - fremturer med at der var en fejl
i sætningen -oven i købet en kommafejl. Det var der ikke,
tåbe. Men det er for meget forlangt at du skal kunne indse
nytten af en præcis sproglig viden på dansk når du har været
så længe væk fra dette land og dets sprog.

> [...]
> dig selv
> i værst tænkelig lys med pinlige undskyldninger og

Der går ikke nogen skår af at undlade at kommentere folks evt.
fejl, men du fremturer igen og igen med en sag som jeg
forlængst har lagt bag mig og erkendt indholdet af.
I denne sag var der imidlertid ikke tale om en fejl, men om
din fejllæsning. Det kan ske - hvad med at komme videre.
Det er utroligt at du gang på gang skal henvise til en sag der
blev lavet for rigtig mange år siden og som endte med at jeg
erkendte at jeg måske havde været lidt for hurtig på
aftrækkeren. Der går ikke skår af nogen fordi man laver en
trykfejl, men når du ideligt river mig den i næsen - det var
vist 8 år siden der var den diskussion - så må jeg jo gentage
min (sandsynlige) påstand om at du har trukket din ph.D.-grad
i en automat.

> [...]
> på, at min
> er større end din. Din grad fik du endda fra en institution,

LOL - både DPU og KUA er universiteter. Her kræves det nemlig
at der skal foregå forskning og forskningsbaseret
undervisning. Det blev fornylig afsløret i TV at man visse
steder her i landet og i USA især, har massevis af
"universiteter" der IKKE lever op til kravene om ovenstående.
Og det er helt givet at du har fået din ph.D. grad netop fra
et af disse universiteter.

> Dine ynkelige bortforklaringer og efterrationaliseringer er
> kun
> pinlige for dig selv.

Næ, det er pinligt for en person som dig der hævder at være
ph.D. som nedlader sig til at komme med så barnlige udfald som
at henvise til 8-årige gamle begivenheder og kvaje sig med en
viden om det danske sprog som lader meget tilbage at ønske
uden at gå ind i substansen af sagen.

Jeg må altså antage at min forestilling om dig som en der har
købt sin ph.D.-titel, tilsyneladende holder vand.

Vidste du forøvrigt at ph.D. er en beskyttet titel? Det er
måske ikke tilfældet i forbrydernationen par excellence, USA,
som du jo advokerer for, men det skulle heller ikke undre mig
at man også der tager let på de ting, akkurat som du tager let
på det dansksproglige niveau du disker op med.

Fra : TL

Dato : 26-12-08 14:06

On Fri, 26 Dec 2008 13:01:24 +0100, in dk.politik "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"TL" <tl_dp@adelphia.net> skrev i meddelelsen
> ?

>Jeg glemte ikke et komma, din nar!

Selvfølgelig gjorde du det, der er ikke en sjæl, der tror på andet. At
du bliver så ederrasende er bevis nok, ifølge din egen logik.

>At du ikke kan fatte det,
>skyldes ´naturligvis at du ikke evner at forholde dig
>fingernemt til sproget dansk sådan som os andre begavede
>sprogrøgtere.

Det er naturligvis muligt, at jeg over årene har mistet lidt af min
fornemmelse for det danske sprog, og fra tid til anden er jeg nød til
at lede efter det rette ord. Men i dette tilfælde er der ingen tvivl.
Jeg forstår udmærket forskellen på "lær at stave, fjols" og "lær at
stave fjols", og i den pågældende sammenhæng er det tydeligt, hvad du
mente.
Dit raserianfald, som er helt uden proportion med påstanden,
underbygger også den udlægning. Du evner ikke at indrømme selv små og
ubetydelige fejltagelser, og du har igen og igen demonstreret, at når
en meddebatør påpeger fejl reagerer du umodent med raseri og billige
personangreb. Jeg kan spekulere, at det må have noget at gøre med den
vanvittigt opblæste selvopfattelse, du slæber rundt på.
Hvad er det, Arne, der gør det umuligt for dig at indrømme, at du ikke
er ufejlbarlig? Er det skuffelsen over, at du på trods af dette
fantastiske intellekt ikke har kunnet drive det til mere end
folkeskolelærer? Efter alle disse år med overlegen begavelse, og nu
kommer pensionen hastigt nærmere, kan du se tilbage på alle dine
præstationer. Og hvor de sølle. Der er nærmest ingenting. Hvordan kan
du få denne ørkenvandring af middelmådighed, der er dit liv, til at
passe med den urealistisk opblæste selvopfattelse, der har Arne som
universets centrum og uovertrufne begavelse.

>1. Der var ikke tale om en fej

Selvfølgelig var der det.

> [...]
>nytten af en præcis sproglig viden på dansk når du har været
>så længe væk fra dette land og dets sprog.

At jeg har været væk fra Danmark i lang tid er uden betydning her.

>Der går ikke nogen skår af at undlade at kommentere folks evt.
>fejl,

Det har du ret i. Og jge ville stort set aldrig kommentere en
ubetydelig lille fejl, som den vi taler om her. Men jeg kommenterer
gerne dine raserianfald, når nogen vover at pege på dine fejl. Hvis du
ikke selv havde fremturet på så ubehagelig facon, så ville en lille
kommefejl overhovedet ikke være værd at tale om.

>men du fremturer igen og igen med en sag som jeg
>forlængst har lagt bag mig og erkendt indholdet af.

Såvidt jeg husker, så indrømmede du aldrig (før nu?), at "cut the
crab" er noget vrøvl, og din brug af ordvalget var en fejltagelse.

> [...]
>blev lavet for rigtig mange år siden og som endte med at jeg
>erkendte at jeg måske havde været lidt for hurtig på

Jeg husker ikke, at du nogensinde erkendte, at du lavede en fejl.
Tværtimod reagerede du med samme overdrevne raseri og forsvarede
hårdnakket i lang tid din brug af udtrykket "cut the crab".

> [...]
>vist 8 år siden der var den diskussion - så må jeg jo gentage
>min (sandsynlige) påstand om at du har trukket din ph.D.-grad

De to ting har INTET at gøre med hinanden, og det er ikke jeg, der
igen og igen føler trang til at pege på akademiske grader og
præstationer. Måske har du det bedre med din egen fiasko, hvis du kan
nedgøre havd andre har gjort?

>LOL - både DPU og KUA er universiteter. Her kræves det nemlig
>at der skal foregå forskning og forskningsbaseret
>undervisning.

Jeg ved godt, at KU er et universitet. Og nu ser jeg, at DPU også er
blevet en del af et universitet, så jeg må tage revidere min
kommentarer.

>Det blev fornylig afsløret i TV at man visse
>steder her i landet og i USA især, har massevis af
>"universiteter" der IKKE lever op til kravene om ovenstående.

Det er givet korrekt. Det er ikke svært som uddannelsesinstitution at
kalde sig selv universitet. Derfor er der da også i USA
akkrediteringssystemer og organisationer.

>Og det er helt givet at du har fået din ph.D. grad netop fra
>et af disse universiteter.

Nå, det er helt givet? Vanen tro udtaler du dig om noget, du ikke aner
en brik om.

> [...]
>at henvise til 8-årige gamle begivenheder og kvaje sig med en
>viden om det danske sprog som lader meget tilbage at ønske

Der er intet i vejen med min viden om det danske sprog, og substansen
af denne "sag" er ganske klar. Substansen er, at du vanen tro går
amok, når nogen drister sig til at påpege en fejl i dine indlæg.
Henvisningen til "cut the crab" var ikke så meget at rive op i gamle
diskussioner, men for at illustrere med tidligere eksempler på samme
reaktionsmønster.

> Jeg må altså antage at min forestilling om dig som en der har
>købt sin ph.D.-titel, tilsyneladende holder vand.

Du kan antage, at jorden er flad. Det bliver det ikke sandt af.

>Vidste du forøvrigt at ph.D. er en beskyttet titel?

Det har jeg altid antaget, at det måtte være i Danmark.

>Det er
>måske ikke tilfældet i forbrydernationen par excellence, USA,
>som du jo advokerer for, men det skulle heller ikke undre mig
>at man også der tager let på de ting,

Jeg aner ikke hvorvidt det er en beskyttet titel i USA. Og jeg kan
ikke se hvad det har at gøre med, hvorvidt løgneren per excellence,
Arne Wilstrup, har glemt et komma.

>akkurat som du tager let
>på det dansksproglige niveau du disker op med.

Der ville ikke være nogen diskussion, hvis du ikke havde en
personlighedsbrist, der forhindrer dig i at indrømme fejl.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 26-12-08 14:17

TL formulerede spørgsmålet:

> Selvfølgelig gjorde du det, der er ikke en sjæl, der tror på andet. At
> du bliver så ederrasende er bevis nok, ifølge din egen logik.

Jeps, men Arne er bare ikke god til at indrømme egne fejl.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 18:17

Arne H. Wilstrup kom med denne ide:

> Endnu en lærdom til et par højrefjolser - der er forskel på "tilstede" =
> tillade og så "til stede" = at være på stedet på et bestemt tidspunkt.
>
> I lærer det vist aldrig, fjolser.

Når man ikke kan argumentere, kan man jo altid kaste mudder, stakkels
Arne.

Gå du over i sproggruppen.

I øvrigt, var Kim F. ikke i dit filter, eller var det også en løgn.

Fra : Volger Garfield

Dato : 22-12-08 18:35

On Mon, 22 Dec 2008 18:13:40 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Endnu en lærdom til et par højrefjolser - der er forskel på
>"tilstede" = tillade og så "til stede" = at være på stedet på
>et bestemt tidspunkt.

Når man nu ikke har andre "argumenter" så ER det jo dejligt at man
bare kan hive "stavekortet".

>I lærer det vist aldrig, fjolser.

LOL

Volger

Fra : Mr.Larsen

Dato : 22-12-08 18:35

(erstatter <mn.b45a7d8cc25b471b.92438@post.cybercity.dk>)

Volger Garfield formulerede mandag:

> Når man nu ikke har andre "argumenter" så ER det jo dejligt at man
> bare kan hive "stavekortet".

> LOL

LOL

Fra : Frank

Dato : 22-12-08 20:46

Hej

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Endnu en lærdom til et par højrefjolser - der er forskel på "tilstede" =
> tillade og så "til stede" = at være på stedet på et bestemt tidspunkt.

Prøv at kigge lidt på www.usenet.dk under 'netikette':

"Undlad at kommentere sdavefegl. "

Mvh
Frank

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-12-08 15:46

"Frank" <frank@nosmap.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Prøv at kigge lidt på www.usenet.dk under 'netikette':
>
> "Undlad at kommentere sdavefegl. "

Der står også at man kun skal citere det man svarer på - det
overtrædes ofte. Og der står også at man skal lade være med at
kaste med mudder - det udtrykkes på en anden måde, nemlig at
man skal behandle andre som man selv ønsker at blive
behandlet. Det overtrædes hver gang.
Jeg kan ikke indse at rettelse af folks stavefejl er værre end
at blive kaldt for stalinist, pædofil, folkermordsforherliger
etc. Når det åbenbart går upåtalt hen, så ser jeg ingen grund
til at undlade at rette folks grove stavefejl. Det er ikke en
vane jeg har hver gang en laver en fejl, men i visse tilfælde
kan det være berettiget.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 23-12-08 16:14

(erstatter <mn.bbcd7d8cd99a79a4.92438@post.cybercity.dk>)

Arne H. Wilstrup kom med denne ide:

> Der står også at man kun skal citere det man svarer på - det overtrædes
> ofte. Og der står også at man skal lade være med at kaste med mudder

Du overtræder samtlige, så hvordan synes du selv det går?

Fra : hanzen

Dato : 23-12-08 17:44

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Arne H. Wilstrup skrev følgende:
> "Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
> de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Jeg tror landsbydegnen mener at reglerne ikke gælder for gammelkommunister,
hallalidioter, dhimmier og underydere.

Det giver selvfølgelig visse rettigheder at han befinder sig i alle 4
grupper.

God jul til underyder Wilstrups familie.
De har dæleme brug for det.
--
hilzen
hanzen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 23-12-08 20:28

> [...]
> upåtalt hen, så ser jeg ingen grund til at undlade at rette folks grove
> stavefejl. Det er ikke en vane jeg har hver gang en laver en fejl, men i

Du er bare så sølle en person, jeg har helt ondt af dig.
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 25-12-08 11:08

> Du er bare så sølle en person, jeg har helt ondt af dig.

Endnu en gang persontilsvining uden substans - det er jo
typisk for jer højrefjolser at I ikke tør gå ind i substansen
i et indlæg, men blot kaster med mudder når I ikke har nogen
argumenter. Det er derfor jeg anvender et elaboreret
sprogniveau og at I betjener jer af et restringeret
sprogniveau: I kan ikke forstå hvad jeg skriver, I er ikke
kloge eller begavede nok, men når udsagnene bevæger sig blot
en lille smule over jordoverfladen, bliver I sure og kommer
med personangreb - gerne under dække af anonymiteten, som fx
dig.

Jeg har ikke ondt af dig - du behøver ikke at have ondt af
mig, for du vil alligevel aldrig nå op på mit niveau af
begavelse uanset hvor meget du prøver.

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-12-08 11:45

> [...]
>
> Endnu en gang persontilsvining uden substans - det er jo typisk for jer
> højrefjolser at I ikke tør gå ind i substansen

Så er storsviner, stalinist og folkemordsforherliger AHW i julehumør

Mvh
Martin

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-12-08 14:36

Martin Larsen skrev den 25-12-2008:

> Så er storsviner, stalinist og folkemordsforherliger AHW i julehumør

AHW er bare sur over at han skal sidde alene i julen.

Fra : @

Dato : 25-12-08 14:49

On Thu, 25 Dec 2008 14:36:01 +0100, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>AHW er bare sur over at han skal sidde alene i julen.

det er der til gengæld mange andre der ikke er

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Mr.Larsen

Dato : 25-12-08 14:53

@ frembragte:

> det er der til gengæld mange andre der ikke er

Jeps.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 26-12-08 09:28

Arne H. Wilstrup har bragt dette til os:
> [...]
>
> Jeg har ikke ondt af dig - du behøver ikke at have ondt af mig, for du vil
> alligevel aldrig nå op på mit niveau af begavelse uanset hvor meget du

Tænk hvis du en dag får pudset brillerne, og pludselig kan kigge ud
over din egen næse, sikken et chok du må få.
Nu har jeg endnu mere ondt af dig, sølle mand.
God jul, til dig og dine plejere.
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 26-12-08 13:04

> Tænk hvis du en dag får pudset brillerne, og pludselig kan
> kigge ud over din egen næse, sikken et chok du må få.

Ja, for så kan jeg klarere se højrefjolser som dig fjumre
rundt i en uendelighed uden substans, uden hoved eller hale i
hvad I foretager jer. Det er et syn jeg gerne vil forskånes
for.

> Nu har jeg endnu mere ondt af dig, sølle mand.
> God jul, til dig og dine plejere.

Mine plejere? Tværtimod er jeg af den opfattelse at du skriver
fra en eller anden psykiatrisk afdeling på Sankt Hans - husk
nu at tage din aftenmedicin i dobbelt dosis.

God jul til dig og dine psykiatere, fjols!

EOD

Fra : N_B_DK

Dato : 23-12-08 23:14

>Og der står også at man skal lade være med at
> kaste med mudder - det udtrykkes på en anden måde, nemlig at
> man skal behandle andre som man selv ønsker at blive
> behandlet. Det overtrædes hver gang.

Så ved du jo allerede godt hvorfor der er folk der ønsker du får en brat
opvækning.

> Jeg kan ikke indse at rettelse af folks stavefejl er værre end
> at blive kaldt for stalinist, pædofil, folkermordsforherliger
> etc.

Jeg ved ikke om du er pædofil, men de 2 andre ting er jo blot sanheden.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 22-12-08 18:47

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> writes:

> med "indlæget" eller med "indlægget"? Lær at stave fjols.

Når man tænker på hvor langt ude i det røde felt du ender, når man
tillader sig at kommentere dine fejl, hvad enten det er en slåfejl
eller en faktuel en, burde du nok afholde dig fra at kommentere
andres.

Der er jo noget med at bo i et drivhus og kaste med sten.

--
/Wegge