Venlige fremmede giver gerne en hånd efter~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 09:35

<citat>
Røvede 19-årigs jakkesæt efter fest

En 19-årig ung mand blev i nat fra­røvet sit jakkesæt, som han
opbevarede i sin pose. Episoden foregik i Syd­bane­gade i Kolding kort
før klokken 2. Udover posen med jakkesættet, stjal røverne også mandens
jakke.

Ifølge radiostationen Skala FM, så havde den unge mand forud for
røveriet været til privatfest hos en kvindelig bekendt. Han havde
siddet og snakket med fire unge mænd - alle af fremmed herkomst - og da
han ville forlade festen gik de fire med.

Ude på gaden satte de fire fyre sig ind i en bil, men kort efter steg
den ene ud og ville have posen af den 19-årige. Han blev skubbet omkuld
og fravristet posen, og derefter blev han truet til også at udlevere
sin jakke inden de fire forsvandt.
</citat>

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19123345.html?rss

Her får den utaknemmelige gut hjælp til at slippe af med den ekstra
bagage, og så melder han det, det er synd for de venlige fremmede.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 10:33

Mr.Larsen wrote:
> [...]
>
> Her får den utaknemmelige gut hjælp til at slippe af med den ekstra
> bagage, og så melder han det, det er synd for de venlige fremmede.

Ok.

--
/ Thomas

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 15-12-08 10:45

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19123345.html?rss
>
> Her får den utaknemmelige gut hjælp til at slippe af med den ekstra
> bagage, og så melder han det, det er synd for de venlige fremmede.

Ja, og så er der nogen der siger, at de fremmede stjæler cykler og
gruppevoldtager 13 årige piger. Det kan vi jo se her, at det slet ikke
passer.

Fy fy skamme, til alle i racister, der spiser røde pølser og stemmer
på Dansk Folkeparti.

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 12:26

=*= NEïL DANEL@W =*= wrote:

> Ja, og så er der nogen der siger, at de fremmede stjæler cykler og
> gruppevoldtager 13 årige piger. Det kan vi jo se her, at det slet ikke
> passer.

Ok.

--
/ Thomas

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 14:19

=*= NEïL DANEL@W =*= sendte dette med sin computer:
> [...]
> passer.
>
> Fy fy skamme, til alle i racister, der spiser røde pølser og stemmer

Ja, de skulle skamme sig.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-12-08 17:14

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med fire unge mænd - alle af fremmed herkomst - og da han ville forlade

Du kan være GODE VENNER (efter din egen opfattelse) med muhammedanere, og
stadig komme ud for at de stikker dig i ryggen og er nogle svin overfor
dig - for du er, når det kommer til stykket, bare en vantro hund.

Og ja, det er min egen erfaring - har tidligere nævnt det.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 17:23

(erstatter <mn.7c0d7d8c335230b4.92438@post.cybercity.dk>)

Hans Christian Vang udtrykte præcist:

> Og ja, det er min egen erfaring - har tidligere nævnt det.

Ja, men kan ikke stole på de typer.