En "autonom" bliver vist ud...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 06:32

http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1098389.ece

LOL, han slæbes jo nærmest ud i hår og øre, der kunne vi sgu lære
noget, vi er _ALT_ for blødsødne.

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 07:17

Mr.Larsen wrote:
> http://ekstrabladet.tv/nyheder/article1098389.ece
>
> LOL, han slæbes jo nærmest ud i hår og øre, der kunne vi sgu lære
> noget, vi er _ALT_ for blødsødne.

Tænk hvis det var noget andet han havde kastet, og han kun havde ramt Bush.

Det havde godt nok været surt - for Bush.

--
/ Thomas

Fra : DADK

Dato : 15-12-08 07:22

Thomas M wrote:

> Tænk hvis det var noget andet han havde kastet, og han kun havde ramt
> Bush.
> Det havde godt nok været surt - for Bush.

Han tog det nu meget friskt under pressmødet i Irak, da der blev kastet sko
efter ham : It was a size 40.
Ak, jeg kommer sgu helt til at savne ham.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 15-12-08 08:42

On Mon, 15 Dec 2008 07:21:55 +0100, DADK wrote:

> Han tog det nu meget friskt under pressmødet i Irak, da der blev kastet sko
> efter ham : It was a size 40.

Han sagde nu "it was a size 10" (Amerikansk målestok for sko)

Fra : DADK

Dato : 15-12-08 08:48

Steen Thomsen wrote:

> Han sagde nu "it was a size 10" (Amerikansk målestok for sko)

Rigtigt, jeg "oversatte" det blot i mit hoved.

Fra : Ukendt

Dato : 15-12-08 12:29

Thomas M wrote:

> Tænk hvis det var noget andet han havde kastet, og han kun havde ramt
> Bush.
> Det havde godt nok været surt - for Bush.

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2008/12/15/104825.htm

Journalisten, Muntazer al-Zaidi, blev i går tilbageholdt, efter han kastede
sine sko efter USA's præsident Bush, da den amerikanske præsident var på
besøg i Irak. Men nu kræver den irakiske tv-station, hvor journalisten
arbejder, den skokastende journalist løsladt øjeblikkeligt, skriver Ritzau.

- I tråd med demokrati og ytringsfrihed, som de amerikanske myndigheder har
lovet til det irakiske folk, kræver Al-Baghdadia tv, at de irakiske
myndigheder løslader stringer Muntazer al-Zaidi, skriver tv-stationen i en
pressemeddelelse.

Skokasteren bliver i øjeblikket tilbageholdt og afhørt, oplyser en
embedsmand fra den irakiske regering. Samtidig undersøges, om han var
påvirket af alkohol eller stoffer.

"En stolt araber"
Programdirektøren fra tv-stationen, Muzhir al-Khafaji, beskriver Zaidi som
en "stolt araber og en åbensindet mand". Han siger, at de "frygter for hans
sikkerhed".

Ingen af skoene ramte præsident Bush, men journalisten fik alligevel
afleveret sit budskab med ordene:

- Det er et farvelkys, din hund. Derpå fortsatte han:

- Dette er fra enkerne, de forældreløse børn og dem, der er blevet dræbt i
Irak."

--
/ Thomas

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-12-08 17:24

"Thomas M" <WTFZOMG> skrev i meddelelsen

> [...]
> myndigheder løslader stringer Muntazer al-Zaidi, skriver tv-stationen i en

Ahh, i tråd med demokrati og ytringsfrihed skal man altså kunne angribe folk
fysisk med enten egne lemmer eller døde objekter som sko. Det giver jo go'
mening.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-12-08 17:22

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Arne H. Wilstrup skrev følgende:
> "Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
> de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Jeg elsker det vræl han lukker ud - det lyder s'gu skægt.

Man er satanedme dum, hvis man regner med at kunne slippe afsted med sådan
et stunt.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 17:22

Hans Christian Vang kom med følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg elsker det vræl han lukker ud - det lyder s'gu skægt.

Jeps, det lyder sgu morsomt, men de har også godt fat i øre og hår på
dyret.

> Man er satanedme dum, hvis man regner med at kunne slippe afsted med sådan et
> stunt.

Jeps.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 15-12-08 21:27

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i
meddelelsen

ovenstående er igen taget ud af deres sammenhæng - som
sædvanlig manipuleret af et højrefjols.

> Jeg elsker det vræl han lukker ud - det lyder s'gu skægt.

At gavne og fornøje -hav altid det for øje!

> Man er satanedme dum, hvis man regner med at kunne slippe
> afsted med sådan et stunt.

Derfor blev de også skudt da de forsøgte at flygte! Nåeh, det
var ikke dem du mente? Jamen, så lær dog at skrive forståeligt
dansk.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-12-08 11:48

Arne H. Wilstrup sendte dette med sin computer:

> ovenstående er igen taget ud af deres sammenhæng - som sædvanlig manipuleret
> af et højrefjols.

Det står som du har skrevet det, lev med det.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 16-12-08 08:38

Hans Christian Vang wrote:
> Man er satanedme dum, hvis man regner med at kunne slippe afsted med sådan
> et stunt.

Det regnede han nok heller ikke med...

// Hans