opbevaring af tørret frugt ??
Fra : søren brix

Dato : 29-12-08 14:20

Hej Ng

Jeg ved godt det måske lyder lidt dumt, men hvordan opbevarer man bedst
tørret frugt så det ikke tørrer yderliger ud ??
da det jo lige nu er tiden at købe evt store mængder til billige penge ..

vh

Søren

Fra : jos

Dato : 29-12-08 15:05

søren brix wrote:
> [...]
> bedst tørret frugt så det ikke tørrer yderliger ud ??
> da det jo lige nu er tiden at købe evt store mængder til billige

Tørret frugt bør vel være "Helt tørt" - ellers rådner det vel?

finn

Fra : søren brix

Dato : 29-12-08 18:40

"jos" <jos@her.dk> skrev i meddelelsen

> Tørret frugt bør vel være "Helt tørt" - ellers rådner det vel?
>
> finn

hmmmhh de soltørrede abrikoser lillemand får er nu ret bløde i det ..

vh

Søren