E-Mail
webnoob 5265
windows mail
Fra : Per H

Dato : 29-12-08 14:12

Hvad er windows mail. og hvor får man fat i den. ?
Mange taler om den, men jeg tror aldig jeg har set den

per

Fra : Jubii

Dato : 29-12-08 14:18

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Hvad er windows mail. og hvor får man fat i den. ?
> Mange taler om den, men jeg tror aldig jeg har set den

Den får du hos microsoft, da dens fulde navn er microsoft windows mail.

Arbejde med Windows Mail

Windows Mail indeholder de værktøjer, du har brug for til at udveksle
e-mail med kolleger og venner eller til at deltage i nyhedsgrupper for
at udveksle ideer og oplysninger.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 29-12-08 14:19

Per H skrev:

>Hvad er windows mail.

Det er det medfølgende mailprogram i Vista

>og hvor får man fat i den. ?

Køber og installerer Vista

>Mange taler om den, men jeg tror aldig jeg har set den

Find en pc med Vista, prøv fx hos en forhandler af pc'ere.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Per H

Dato : 29-12-08 17:53

On 29 Dec 2008 13:19:20 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> skrev:

>Det er det medfølgende mailprogram i Vista

Nå det er til Vista, Ja det dropper jeg helt så.

per

Fra : Ukendt

Dato : 29-12-08 14:21

Per H wrote:
> Hvad er windows mail. og hvor får man fat i den. ?
> Mange taler om den, men jeg tror aldig jeg har set den

Hvad er google og hvad bruges det til, ja spørgsmålet
er ofte set i forbindelse med søgninger på nettet:

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-12-08 15:05

Just skrev:

> Hvad er google og hvad bruges det til

Og så læser man i nyhederne i dag at de få der ved det bruger deres
viden til at søge på: tv, facebook, youtube osv...

--
Niels

Fra : Per

Dato : 29-12-08 17:01

Niels P Sønderskov wrote:

> Og så læser man i nyhederne i dag at de få der ved det bruger deres
> viden til at søge på: tv, facebook, youtube osv...

Mange bruger slet ikke Google, men www.alltheweb.com en langt stærkere
søgemaskine.

Der er også www.yahoo.com søgning og mange andre som rigtig mange bruger.

Hvorfor tror alle at det kun er Google der kan bruges - de er meget nyere
(yngre) på nettet end andre.

/ Per

Fra : Per H

Dato : 29-12-08 18:01

On Mon, 29 Dec 2008 14:20:57 +0100, <Just> skrev:

>Hvad er google og hvad bruges det til, ja spørgsmålet
>er ofte set i forbindelse med søgninger på nettet:

Måske der også findes et sted hvor man lærer at linke..

per

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 29-12-08 18:37

<Just> skrev :

>Hvad er google og hvad bruges det til, ja spørgsmålet
>er ofte set i forbindelse med søgninger på nettet:

Hvad er en url og hvordan laver man et link til sådan en, det
kunne du så passende lede efter på Google.
--
Kerim

Fra : Carl Drud

Dato : 29-12-08 18:56

Per H <tramanden@gmail.com> writes:

> Hvad er windows mail. og hvor får man fat i den. ?
> Mange taler om den, men jeg tror aldig jeg har set den

Jeg kan se andre har nævnt at det er en del af Vista. Men måske tænker
du på Windows Live Mail som også findes til XP.

http://en.wikipedia.org/wiki/Live_Mail

Så vidt vides bliver der i den kommende Windows 7 ikke noget mail
program som i XP/Vista. Så er det så Microsofts tanke at man downloader
Live Mail, men den har dog stort set de samme fejl og mangler som OE/WM.

--
Carl

Fra : Per H

Dato : 29-12-08 19:33

On Mon, 29 Dec 2008 18:56:05 +0100, Carl Drud <carl.drud@gmx.com>
skrev:

> [...]
>program som i XP/Vista. Så er det så Microsofts tanke at man downloader
>Live Mail, men den har dog stort set de samme fejl og mangler som OE/WM.

Ok ja jeg får nærmest gåsehud når jeg ser navnet
Outlook Express

Ik fordi jeg mangler et mailprg, men mere af nysgerighed..

per