Resultatløn
Fra : Egon Stich

Dato : 14-12-08 18:44

Man ser, ikke til sin forbløffelse, hvad der menes med resultatløn.

Ledende politimand har fået næsten 100.000 kr i bonus.
For b.la. at sløre virkningerne af "Den talende kavalergangs" politireform.

Hvad kalden man den slags?

Egon

Fra : Kurt Lund

Dato : 14-12-08 21:16

Egon Stich wrote:
> [...]
>
> Ledende politimand har fået næsten 100.000 kr i bonus.
> For b.la. at sløre virkningerne af "Den talende kavalergangs"

Løgn?

--
Kurt Lund

Fra : Egon Stich

Dato : 16-12-08 12:41

"Kurt Lund" <lund@fabel.dk> skrev i en meddelelse

> Løgn?
>
> --
> Kurt Lund

Næppe.
1: Bonusser er, ifølge pressen, en kendsgerning.
2: Rapportens fejlagtighed er en kendsgerning.

Eneste mulighed for, at påstandene skyulle være løgnagtige, er om
justitsministeriets embedsmænd har redigeret i rapporterne.

Hvilket påstås værende under undersøgelse.

Egon

Fra : Ole Mogensen

Dato : 16-12-08 16:51

Egon Stich wrote:

> [...]
> justitsministeriets embedsmænd har redigeret i rapporterne.
>
> Hvilket påstås værende under undersøgelse.

Har du et link ?

Ole Mogensen

Fra : Egon Stich

Dato : 18-12-08 13:29

"Ole Mogensen" <I_R_Onslow@c.dk> skrev i en meddelelse

> Har du et link ?
>
> Ole Mogensen

nej.
Skulle jeg have det?
Det er da fuldt tilstrækkeligt, når jeg fortæller, at det er fremgået af
dagspressen.
Og dermed henhører til feltet: Almen offentlig viden?

Du er måske heller ikke orienteret om, at "justitsministeren" har modsat sig
netop at undersøge, om den talende kavalergangs embedsmænd skulle have
fingre med i spillet?

Du læser ikke aviser, eller ser TV-aviser?

Egon