Firmaers socialbedrageri
Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 09:32

Firmaers socialbedrageri

Private arbejdsgivere har lært af muslimer at nærlæse vor love og omgå
lovens ånd og drage fordel af lovens bogsttav - her vedr uberettigede
dagpenge
http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-5105083-b4e08868-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Ferhverv%2Farticle613015.ece

Efter aftale, fyrede Radiometer a/s i 1978 min far to år før pension
startede, for han kunne så få dagpenge i de år, men han var jo ikke til
rådighed for arbejdsmarkedet, så de var kriminalitets-opfordrere.

Fra : mr

Dato : 14-12-08 21:01

> [...]
> startede, for han kunne så få dagpenge i de år, men han var jo ikke til
> rådighed for arbejdsmarkedet, så de var kriminalitets-opfordrere.

det lærte de af muslimerne?

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-12-08 21:15

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> det lærte de af muslimerne?

Ja. Ondskabens virus spredes desværre nemt. Og muhammedansk ondskab har
suveræn verdensrekord.
Måske Hitler havde været mere human, hvis ikke han havde truffet stormuftien
af Jerusalem.
http://www.jewishvirtuallibrary.org/jsource/History/muftihit.html

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 23:51

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Måske Hitler havde været mere human, hvis ikke han havde truffet
> stormuftien af Jerusalem.

Hitler var opportunist og lod Eichmann lefle for Israel da de kunne tage mod
flygtninge
og leflede for stormufti da et par soldater kunne opnås fra ham

men holdt ikke mere af islam end af dens klon jødedommen

Fra : mr

Dato : 15-12-08 19:31

> [...]
> suveræn verdensrekord.
> Måske Hitler havde været mere human, hvis ikke han havde truffet

tænk engang, og allerede i 78. Fantastisk!

Fra : Bo Warming

Dato : 14-12-08 22:06

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> det lærte de af muslimerne?
Linket er fra nu, min fars firma var tidligere ude - det fremgår af
årstallet

Da han levede var muslimantal endnu overkommeligt lille, men idag ser alle
at de skorer milliarder på socialbedrageri så man er dum hvis man ikke gør
lovligt som dem

Fra : mr

Dato : 15-12-08 19:32

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Linket er fra nu, min fars firma var tidligere ude - det fremgår af
> årstallet

radiometer lærte altså af bedrageriske danskere?

> Da han levede var muslimantal endnu overkommeligt lille, men idag ser alle
> at de skorer milliarder på socialbedrageri så man er dum hvis man ikke gør
> lovligt som dem

det har danskerne gjort til alle tider, længe for perkerne kom hertil., Du
klarer det jo også ret godt, og har gjort det et helt liv. Men det er vel
fordi du er en helt ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 16-12-08 07:11

> [...]
> klarer det jo også ret godt, og har gjort det et helt liv. Men det er vel

Vi skal have enklere love som forstås og som ingen tør bryde

Fra : mr

Dato : 17-12-08 18:25

> Vi skal have enklere love som forstås og som ingen tør bryde

og uproduktive gamle mænd skal sørge for sig selv?
Har danskerne lært svindel af muslimerne - om nu Bo - svar.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-12-08 21:04

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> og uproduktive gamle mænd skal sørge for sig selv?
> Har danskerne lært svindel af muslimerne - om nu Bo - svar.
Både knivsttik og socialbedrageri er udviklinger som Islam har drevet frem i
DK

Fra : mr

Dato : 20-12-08 12:10

> Vi skal have enklere love som forstås og som ingen tør bryde

du vil ikke diskutere at danskerne snyder liså meget som perkerne?
Er det fordi du har levet et liv på offentlige ydelser?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-12-08 13:57

> du vil ikke diskutere at danskerne snyder liså meget som perkerne?
> Er det fordi du har levet et liv på offentlige ydelser?

Man stjæler ikke fra værtens bord, men det er OK at bagateltyveri sker fra
dansker til dansker

At stjæle for 1 kr bør føre til udvisning for muslim

Socialbedrag ligeså

Vi har jo reddet flygtninge fra tortur og dødsstraf ifølge hvad de siger

Fra : mr

Dato : 21-12-08 14:21

> [...]
>
> Socialbedrag ligeså
>
> Vi har jo reddet flygtninge fra tortur og dødsstraf ifølge hvad de siger

du må gerne begå socialbedrag?
ynkelig mandling. Ta dig sammen og vis dit værd, eller skaf din mad selv.
Jeg gider ikke betale for at du og din fader skal leve på nas.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-12-08 01:11

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> du må gerne begå socialbedrag?
> ynkelig mandling. Ta dig sammen og vis dit værd, eller skaf din mad selv.
> Jeg gider ikke betale for at du og din fader skal leve på nas.

Har du som jeg stemt Glistrup eller Pia ved alle valg?

Ellers ligger du som du har redt og du må betale for min fuldt legale
pension og har delvis været ude om det selv.

Fra : mr

Dato : 22-12-08 11:06

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Har du som jeg stemt Glistrup eller Pia ved alle valg?
>
> Ellers ligger du som du har redt og du må betale for min fuldt legale
> pension og har delvis været ude om det selv.

aha, Pia vil altså ikke gi penge til uproduktive pensionister? Det lyder
spændende - find lige det pubkt i DF´s partiprogram - kom nu Bo????

men du og din håbløse fader var og er altså nøjagtig som muslimerne -
intressant! Du kan undskyldfe dig med at du har lært af musserne de sidste
ynkelige år, men hvad med din ungdom og hvad med din far? Kunne han helt
uden at lære af musserne?

Fra : mr

Dato : 23-12-08 10:16

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ynkelige år, men hvad med din ungdom og hvad med din far? Kunne han helt

svar nu klynkebo

Fra : Bo Warming

Dato : 23-12-08 18:12

> [...]

Læs og forstå derved at du tager fejl på alle områder

Jo, p.t. er det nødvendigt for at få Islam udvist

Det lyder

> svar nu klynkebo

Du fordrejer så jeg ikke orker at påvise alle dine løgne

Min far betalte enorme skatter , modsat mig, og var kun lidt socialbedrager
da hans firma tvang ham til det

Fra : mr

Dato : 24-12-08 08:13

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Læs og forstå derved at du tager fejl på alle områder

> Jo, p.t. er det nødvendigt for at få Islam udvist

Du lyver altså! Igen.

> Det lyder

> Du fordrejer så jeg ikke orker at påvise alle dine løgne

Du har jio selv skrevet med med stolthed. Ikke mig der lyver.

> Min far betalte enorme skatter , modsat mig, og var kun lidt
> socialbedrager da hans firma tvang ham til det

tvang de ham?
Han kunne da bare skride. Hvor var hans stolthed?

Fra : Bo Warming

Dato : 24-12-08 11:44

> [...]
>>
> tvang de ham?
> Han kunne da bare skride. Hvor var hans stolthed?

Han var meget autoritetstro og når chefen for hans arbejdsplads, RAdiometer,
oplyste at det var rutine - og det er legalt - så havde han ingen problemer

Dagpenge var sjælden sag dengang. Jeg forstod heller ikke logikken i 1977

Jeg husker for lidt til at debat om een case er interessant - gå efter
bolden