Fri proces til Niels Hausgaard...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-12-08 06:17

<citat>
Sangeren Niels Hausgaard fik i dag sammen med en række andre personer
fri proces i deres forsøg på at slæbe statsminister Anders Fogh
Rasmussen (V) og udenrigsminister Per Stig Møller (K) for retten.

De mener, at grundloven blev overtrådt, fordi EU's Lissabon-traktat
ikke kom til folkeafstemning, men blev godkendt i Folketinget.

Ministrene mener gennem kammeradvokaten, at de cirka 25 sagsøgere
overhovedet ikke er berettigede til at føre sagen.

Den indledes ved Østre Landsret.

Lissabon-traktaten betyder, at Danmark har afgivet så meget suverænitet
- selvbestemmelse - at det ikke var nok blot at lade Folketinget
godkende traktaten, mener sagsøgerne.
</citat>

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19048922.html?rss

Det var sgu godt, så håber jeg de vinder, for det var sgu en
svinestreg.

--
_-*- EU og Tabeltosser - NEJ TAK!-*-_
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 11-12-08 07:13

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Det var sgu godt, så håber jeg de vinder, for det var sgu en svinestreg.

også mig ... godt gået Niels ... selvom jeg ellers på ingen måde normalt er
enig med ham.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 13-12-08 03:35

Kim Frederiksen forklarede:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> også mig ... godt gået Niels ... selvom jeg ellers på ingen måde normalt er
> enig med ham.

Jeg er heller ikke enig med ham på ret mange felter, men her har han
sgu ret.

Fra : Egon Stich

Dato : 11-12-08 11:20

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19048922.html?rss
>

> Det var sgu godt, så håber jeg de vinder, for det var sgu en svinestreg.

Mindst ligeså stor svinestreg er det, at kammeradvokaten forsøgte at hindre
sagen, ved at henvise til
"manglende personlig interesse" hos sagsøgerne.
På trods af tidligere højesteretsafgørelse om netop sådant forhold.

For regeringen og dens vinkelskrivere er intet for lavt.

Egon

Fra : Arne Villy Erik Hert~

Dato : 11-12-08 12:20

>Arne H. Wilstrup skrev følgende:
>"Der var ikke tale om
>"nedslagtninger" ved muren i DDR -
>de fik bare nogle "domme" der ikke
>var pjatdomme."

Hvor har jeg dog skrevet dette? Jeg kan ikke finde det indlæg,så
hvis du vil være så elskværdig at finde det - vel at mårke hele
indlægget, så jeg har en jordisk chance for at se om det er
taget ud af sin sammenhæng eller jeg i kampens hede virkelig
skulle have skrevet det. Jeg glæder mig allerede.

Fra : Steen Thomsen

Dato : 11-12-08 12:37

On 11 Dec 2008 11:20:28 GMT, Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup wrote:

> [...]
> taget ud af sin sammenhæng eller jeg i kampens hede virkelig
> skulle have skrevet det. Jeg glæder mig allerede.

Google er din ven.

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100?hl=da&dmode=source

Fra : Poul Nielsen

Dato : 11-12-08 15:02

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jae den historie får AHW nok svært ved at tale/skrive sig ud af.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 11-12-08 16:25

Poul Nielsen sendte dette med sin computer:
> "Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jae den historie får AHW nok svært ved at tale/skrive sig ud af.

Jeg glæder mig allerede til at læse krumspringene og bortforklaringerne

Det bliver morsom læsning!
Kai

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 12-12-08 01:07

"Fister Løgsovs" <None@invalid.za> skrev i meddelelsen
> Poul Nielsen sendte dette med sin computer:

> Jeg glæder mig allerede til at læse krumspringene og
> bortforklaringerne
> Det bliver morsom læsning!
> Kai

Forudsætningen for din underholdning er vel at fjolset får
givet en henvisning til hvor jeg skulle have skrevet det han
hævder jeg har skrevet. Men da han ikke kan det, så er det nok
hans krumspring og bortforklaringer han må underholde med
først og fremmest.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 12-12-08 01:12

Arne H. Wilstrup har bragt dette til os:

> [...]
> Men da han ikke kan det, så er det nok hans krumspring og bortforklaringer
> han må underholde med først og fremmest.

Linket har været postet, men jeg gør det da også gerne.

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 12-12-08 01:39

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Linket har været postet, men jeg gør det da også gerne.
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100?hl=da&dmode=source

Spar din flid. Dette indlæg vil bette-Arne springe elegant over...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 12-12-08 01:41

Den 12-12-2008, skrev =*= NEïL DANEL@W =*=:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Spar din flid. Dette indlæg vil bette-Arne springe elegant over...

Ved det, men man kan aldrig udstille ham for tit.

Fra : Egon Stich

Dato : 12-12-08 10:34

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:HLadne6AA4cRL9zUnZ2dnUVZ8tvinZ2d@giganews.com...
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Spar din flid. Dette indlæg vil bette-Arne springe elegant over...

Forbløffende.
At så mange påstået begavede mennesker ikke kender betydningen af
anførselstegn.

Og derfor ikke fatter, hvad det er, Arne skriver i nævnte indlæg.

men i virkeligheden er der jo tale om, ikke manglende læseevne, derimod om
bevidst fordrejning af texten.
Noget ikke ukendt fra brun/borgerlig side,

Forøvrigt underligt at se netop samme brune personager gnide sig i hænderne
over dansk politibrutalitet.
Blot det går ud over "de rigtige".

I er simpelthen SÅ forargelige i jeres ageren..!!

Egon

Fra : Steen Thomsen

Dato : 12-12-08 12:47

On Fri, 12 Dec 2008 10:33:57 +0100, Egon Stich wrote:

> Forbløffende.
> At så mange påstået begavede mennesker ikke kender betydningen af
> anførselstegn.
>
> Og derfor ikke fatter, hvad det er, Arne skriver i nævnte indlæg.

Men Larsen citerer jo 100% korrekt, MED anførselstegnene.

> men i virkeligheden er der jo tale om, ikke manglende læseevne, derimod om
> bevidst fordrejning af texten.
> Noget ikke ukendt fra brun/borgerlig side,

Den er da ikke fordrejet når det er en ren "copy-paste". Det er jo ikke som
når Wilstrup retter i teksten fra Grundloven, for at det bedre passer til
hans fantasiverden.

> Forøvrigt underligt at se netop samme brune personager gnide sig i hænderne
> over dansk politibrutalitet.

Hvilken politibrutalitet ?

Mener du de uskyldige betjente, der blev frikendt ?

Fra : Egon Stich

Dato : 14-12-08 18:33

> Men Larsen citerer jo 100% korrekt, MED anførselstegnene.

Altså har jeg ret.
Idet du formodentlig heller ikke kender betydningen af anførselstegn, skønt
nok kan genkende dem so 2et eller andet"?

> Den er da ikke fordrejet når det er en ren "copy-paste". Det er jo ikke
> som
> når Wilstrup retter i teksten fra Grundloven, for at det bedre passer til
> hans fantasiverden.

At man "copy - paster" noget, betyder vel næppe, at man på nogen måde har
forstået, hvad indholdet er?
Og stadig bliver fordrejninger og løgne IKKE sande af at blive gentaget..!!
Tåber tror måske på løgnene, men sande bliver de aldrig.

> Hvilken politibrutalitet ?

Hvor kan du dog spørge dumt---
Politibrutalitet har existeret alle dage.
Og vise mænd ved, at sådant sjældent bliver afklapset.
Nogle mener endog, at får man prygl af politiet, er det ensbetydende med en
efterfølgende anklage for vold mod samme.

Egon

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-12-08 05:59

Egon Stich forklarede:
> "Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Altså har jeg ret.
> Idet du formodentlig heller ikke kender betydningen af anførselstegn, skønt
> nok kan genkende dem so 2et eller andet"?

Gudfaderbevares.

> [...]
> Og stadig bliver fordrejninger og løgne IKKE sande af at blive gentaget..!!
> Tåber tror måske på løgnene, men sande bliver de aldrig.

Hold da op, Jeg har citeret det Arne har skrevet, længere er den ikke,
så bryder du og Arne jer ikke om det, så er det bare ærgerligt, så
skulle Arne jo ikke have skrevet det fra starten.

Du er ikke helt kvik!?

--
Danmark _er_ Dansk og _skal_ forblive Dansk!

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-12-08 13:58

On Fri, 12 Dec 2008 10:33:57 +0100, "Egon Stich" <ukendt@mail.dk>
wrote:

>Forbløffende.
>At så mange påstået begavede mennesker ikke kender betydningen af
>anførselstegn.

Ahem - Det er citeret nøjagtigt som Arne skrev det - inklusive
gnyffer.
Så uanset hvad han har ment med det, så er det altså det han skrev, og
det han benægter at have skrevet.

>men i virkeligheden er der jo tale om, ikke manglende læseevne, derimod om
>bevidst fordrejning af texten.

Nej.

Volger

Fra : uden for virkelighed~

Dato : 12-12-08 01:53

Arne H. Wilstrup skrev:

> [...]
> hævder jeg har skrevet. Men da han ikke kan det, så er det nok
> hans krumspring og bortforklaringer han må underholde med

Forudsætningen for underholdningen opstår i samme øjeblik du sætter dig
til rette ved tastaturet med din paprødvin!

Her linket endnu engang:

http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100?hl=da&dmode=source

BG

PS. jeg har rettet i mine afsenderinformationer så der er en chance for
at fjolset ser linket på trods af virkelighedsfiltret. Det bliver
naturligvis rettet tilbage igen, så fjolset ikke fremover skal belemres
med flere ting fra den virkelige verden.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 12-12-08 10:58

Arne H. Wilstrup forklarede:
> [...]
> Men da han ikke kan det, så er det nok hans krumspring og bortforklaringer
> han må underholde med først og fremmest.

Det er blevet postet nogen gange nu, men du ignorerer det vel, som du
plejer?
Kai

Fra : Steen Thomsen

Dato : 12-12-08 12:48

On Fri, 12 Dec 2008 10:57:43 +0100, Fister Løgsovs wrote:

> Det er blevet postet nogen gange nu, men du ignorerer det vel, som du
> plejer?

Når Wilstrup har 90% af debattørerne i sit filter, så smutter der jo en hal
del relevant information for ham.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 15-12-08 15:09

Steen Thomsen frembragte:

> Når Wilstrup har 90% af debattørerne i sit filter, så smutter der jo en hal
> del relevant information for ham.

....men det lader til at vores forudsigelser passede.
Kai

Fra : Volger Garfield

Dato : 12-12-08 13:52

On Fri, 12 Dec 2008 01:07:25 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

> [...]
>hævder jeg har skrevet. Men da han ikke kan det, så er det nok
>hans krumspring og bortforklaringer han må underholde med

Du er fandme godt nok den mest utrolige faktabenægtende
"som-djævelen-læser-bibelen" person jeg har været ude for.
Du bliver præsenteret direkte for det selvsamme indlæg hvor du skrev
det og benægter at det står der.
Det næste bliver vel at det slet ikke er dig der kalder sig "Arne H
Wilstrup" i lige netop det indlæg, og at det må have været en anden
som har tiltvunget sig adgang til din news-konto.

Hvordan kan du dog forvente at andre på nogen måde kan tage dig
alvorligt i andre sammenhænge, når du påstår at du har set/læst "dette
eller hint"?

Hvis det er høj intelligens, så er jeg Kim Larsen!

Hooold da op!

Volger

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-12-08 23:20

On Thu, 11 Dec 2008 15:02:21 +0100, "Poul Nielsen" <pn@mail.dk> wrote:

>Jae den historie får AHW nok svært ved at tale/skrive sig ud af.

Nah - Det er vel bare et spørgsmål om at sætte folk på plads?

Volger

Fra : Ivannof

Dato : 11-12-08 19:10

"Steen Thomsen" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Google er din ven.
>
> http://groups.google.dk/group/dk.politik/msg/f5f8b6954c5d0100?hl=da&dmode=source

Læs og lær! Honegger og Pol Pot kunne ikke have formuleret sig klarere!

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 11-12-08 19:05

"Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet EIZO1)" <ahw@EIZO1ahw.dk> skrev
i en meddelelse news:12289948500.697819040745671@dtext.news.tele.dk...

> [...]
> taget ud af sin sammenhæng eller jeg i kampens hede virkelig
> skulle have skrevet det. Jeg glæder mig allerede.

Du kunne eventuelt skrive om du mener det citerede eller ej. Altså om du
synes det var rimeligt at skyde folk, der prøvede at flygte fra DDR?

Hilsen Ivan

Fra : Ivannof

Dato : 15-12-08 17:45

"Ivannof" <ivannof@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Du kunne eventuelt skrive om du mener det citerede eller ej. Altså om du
> synes det var rimeligt at skyde folk, der prøvede at flygte fra DDR?

Du mener det altså, men vil ikke være ved det!

Hilsen Ivan

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 11-12-08 19:44

"Arne Villy Erik Hertzsprung Wilstrup (slet EIZO1)" skrev i en meddelelse

> Hvor har jeg dog skrevet dette?

Nå, huske kan du heller ikke !

--
Venlig Hilsen