Kulturberiger eller Dansker?
Fra : Jesper

Dato : 10-12-08 02:06

Gæt selv, jeg gætter på kulturberiger efter de oplysing der gives her i
artiklen:

Har myrdet konen ved at kaste hende ud fra fjerde sal, har 4 børn i
alderen 4-12 år og bor i Gellerupparken.

http://ekstrabladet.dk/112/article1095956.ece

--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 04:56

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> Gæt selv, jeg gætter på kulturberiger efter de oplysing der gives her i
> artiklen:
>
> Har myrdet konen ved at kaste hende ud fra fjerde sal, har 4 børn i
> alderen 4-12 år og bor i Gellerupparken.

At de er FORVIRREDE i den familie og det skaber socialarv
der skaber fremmtidige problemer
er en god grund ttil at udvise dem alle.
De har jo ingen forsørger.
DK har ingen forsørger til dem.

Alle der søger indrejsetilladelse bør lægge 1 mio kr som depositum, og når
de så viser sigg farligt sindsyge ved at myrde hinanden, så kan vi brude
dette depositum til hjemsendelse og erstatning til ofre

Danmark skal køres som et hotel og ikke tabe på de fremmede.