EU er det rene paradis...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 09-12-08 16:17

<citat>
61 østkriminelle anholdt i Kbh

På tre uger har politiet i København fanget 61 østkriminelle, der især
begår lomme- og tasketyverier. 30 af de sigtede er blevet
varetægts­fængs­let, skriver bt.dk.

Politiet har sat en specialgruppe ind mod de østeuro­pæiske kriminelle,
der hærger i Kø­ben­havn under julehandlen.

To rumænske kvinder blev grebet på fersk gerning i går, da de forsøgte
tasketyverier fra tre kvinder på Vesterbrogade ved Tivoli. De blev
skygget af politiets specialgruppe.

27-årig venter sit sjette barn
De to rumænske kvinder brød sammen i gråd, da de i dag blev
varetægts­fængs­let for 13 dage i Københavns dommer­vagt.

Den ene, 27 år, er gravid i anden måned. Hun har i forvejen fem børn
hjemme i Rumænien og det ene barn blev født i København, da hun sidst
var i Danmark.

"Mine børn er hjemme hos min lamme far," sagde den 27-årige sigøjner
ifølge bt.dk til dommeren.

Den anden kvinde, 31, har to børn hjemme i Rumænien.

Udså sig ældre kvinder
Kvinderne blev skygget på Vesterbrogade kl. 13.45 mandag af civile
betjente. Tre gange så betjentene at kvinderne udså sig ældre kvinder
som ofre.

Mens den ene afledte ofrenes opmærksomhed, lynede den anden deres
rygsække eller håndtasker op og stak hånden ned.

Men hver gang opgav rumænerne, fordi de følte sig iagttaget - og til
sidst skred politiet til anholdelse. To af ofrene er 62 og 77 år. Det
tredje offer fik politiet ikke kontakt med.

Kører målrettet på østeuropæere
"Vi kører målrettet på østeuropæerne og kan se, at det hjælper på
antallet af anmeldte lomme- og tasketyverier, som falder. Siden
november har vi fået sat 30 i fængsel," siger vicepolitiinspektør
Henrik Svindt, Station City, til bt.dk.

Politiet skyggede i går også to mænd, der åbenlyst var ude på at
stjæle. Den ene blev anholdt, mens det lykkedes den anden at stikke af.
Den anholdte havde en nøgle til et Vesterbro-hotel på sig og politiet
kørte til hotellet for at ransage.

Nåede at rydde hotelværelse
"Men manden, der slap væk, havde imens fået hotellet til at lukke sig
ind på værelset. Han havde pakket det hele og var forsvundet, så vi ved
ikke, hvad der har været af interessante ting på hotelværelset," siger
Henrik Svindt til bt.dk.

Politiet har lagt en operations-plan som skal stoppe de især rumænske
kriminelle, som kommer til København som turister. Politiet forventer,
at lomme- og tasketyve vil forsøge at profitere på julehandlen.

"Vi fortsætter indsatsen i den kommende tid. Vi bruger store ressourcer
på at stoppe det her," siger Henrik Svindt til bt.dk.
</citat>

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19001170.html?rss

Hvad skulle vi dog gøre uden den slags "turister"

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 09-12-08 18:19

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19001170.html?rss
>
> Hvad skulle vi dog gøre uden den slags "turister"

Husk at sige tak, næste gang du møder en 'ja-siger'.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 09-12-08 20:48

=*= NEïL DANEL@W =*= kom med denne ide:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Husk at sige tak, næste gang du møder en 'ja-siger'.

Jeps.

Fra : Tim

Dato : 09-12-08 19:05

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> <citat>

Ja, EU er smukt

/Tim

Fra : Ole Mogensen

Dato : 09-12-08 19:21

Mr.Larsen wrote:
> [...]
> </citat>
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-19001170.html?rss
>
> Hvad skulle vi dog gøre uden den slags "turister"

Tjaa, min kone blev kulturberiget i fredags, pung og det hele røg.

Ole Mogensen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 09-12-08 20:50

Ole Mogensen har bragt dette til verden:

> Tjaa, min kone blev kulturberiget i fredags, pung og det hele røg.

Det pak fylder mere og mere.

Fra : Tim

Dato : 09-12-08 22:23

"Ole Mogensen" <I_R_Onslow@c.dk> wrote in message

> Tjaa, min kone blev kulturberiget i fredags, pung og det hele røg.

Min kone er dog ikke blevet kulturberiget endnu... aaher det er hun vel, på
sin vis positivt. Bare ikke af udlændinge.

Jeg er dog blevet "kulturberiget" i den forstand I mener... hele tre
gange... den ene voldeligt.. altså med et par på kassen. De andre, hvor jeg
over for nogle grumme typer, var nødt til at stikke halen mellem benene.
Ikke særlig mandigt, og bestemt ikke morsomt!

Den voldelige episode var, heldigvis, for så mange år siden i Odense, at der
stadig var en vis restraint at finde blandt de syge mennesker. Det er
faktisk så længe siden, at selv jeg troede på, at islamister kun var en
joke.

Ude foran et pool-sted (ved Magasin i Odense) stod en flok (på vel 6-7
stykker), da jeg kom forbi... jeg blev antastet, fordi de mente jeg havde
kigget på den (eneste) pige blandt dem... hun var i øvrigt lyshåret, så jeg
bagefter.

Jeg nåede at få eet slag og blive skubbet til jorden... dog var der een
blandt dem, der manede til ro, og de lod mig faktisk gå uden mere ballade.
Jeg skal vel ikke gisne om, hvad der ville være sket idag?

Det viste/viser mig imidlertid... det LÆRTE mig, at man ikke har en fucking
chance, hvis man går alene og fredeligt gennem gaderne, og pludselig bliver
passet op af dem. Som en meddebbatør sagde til Kim Larsen (frit fra
leveren): "Den dag du ligger og bløder for tilfældig vold, så husk, hvad vi
har fortalt dig herinde"!

Hvis en flok unge danskere... lad os sige på vej fra julefrokost... lad os
sige, der er syv af dem, bliver angrebet af et tilsvarende antal
indvandrere... så har de tabt. Syv unge danskere fra et julefrokostselskab,
går _ikke_ allesammen med kniv, og er i det hele taget ikke i humør til at
skulle smadre og ødelægge andres liv!

De har tabt!

/Tim

Fra : Kim2000

Dato : 10-12-08 00:04

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> af anmeldte lomme- og tasketyverier, som falder. Siden november har vi
> fået sat 30 i fængsel," siger vicepolitiinspektør Henrik Svindt, Station

Jamen vil det sige at politiet går efter de folk der formentlig laver
ballade? Gad vide hvornår vi skal til at høre på velmenernes fordømmelse af
politiet og Arnes forklaring på at østeuropæerne er dybt kriminelle fordi
politiet jagter dem, ligesom muslimer udelukkende er voldelige fordi
politiet jagter dem.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-12-08 00:11

Kim2000 kom med denne ide:
> [...]
> politiet jagter dem, ligesom muslimer udelukkende er voldelige fordi politiet

Tro mig, de holder sig ude af denne tråd, de lader som den ikke findes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-12-08 08:23

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
> <citat>
> 61 østkriminelle anholdt i Kbh

Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville have
forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 10-12-08 08:30

Christian R. Larsen kom med følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
>
> Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville have
> forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Flere en du er klar over kan jeg se.

Den frie bevægelighed mellem medlemslandene er årsagen, men det har du
nok en tabel der kan modbevise.

Fra : Tim

Dato : 10-12-08 11:24

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
>
> Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville have
> forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Åbenbart flere, end du er i besiddelse af.

Inden EU blev åbnet, var det _ikke_ problemer med østeuropæiske bander...
men jeg forstår, at du bare ikke VIL indse det.

/Tim

Fra : =*= NEïL DANEL@W =*~

Dato : 10-12-08 12:00

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville have
> forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Spørgsmålet er, om de lande skulle have været med i EU?

Hvad har vi danskere tilfælles med Zigøjnere? Intet.

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 18:00

"=*= NEïL DANEL@W =*="
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamistiskantisamfund.dk> skrev i
meddelelsen news:XtWdnVh_5PG7PKLUnZ2dnUVZ8oidnZ2d@giganews.com...
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Spørgsmålet er, om de lande skulle have været med i EU?
>
> Hvad har vi danskere tilfælles med Zigøjnere? Intet.

2 ben, 2 arme - og at vi ikke er muslimer

Fra : @

Dato : 10-12-08 15:23

On Wed, 10 Dec 2008 08:23:08 +0100, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
>
>Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville have
>forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

men helt åbenlyst flere end du er i besiddelse af at finde ud af at
uden EU kunne Danmark indføre egne regler hvis det fandtes nødvendigt

f.eks. visumpligt for borgere fra visse problemlamde

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Isachsen

Dato : 10-12-08 15:43

@ wrote:

> men helt åbenlyst flere end du er i besiddelse af at finde ud af at
> uden EU kunne Danmark indføre egne regler hvis det fandtes nødvendigt
>

> f.eks. visumpligt for borgere fra visse problemlamde

Hvis innvandringen fra u-landene ikke bringer oss mer godt enn hva
u-hjelpen har gjort i u-landene, så fri og bevare oss.

Isachsen

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-08 16:52

 > Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville
have
 > forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Så du kunne ikke huske, at vi i "gamle dage" forlangte visum af folk fra
problemlande? Blandt andet blev karavaner af sigøjnere stoppet på den måde.

Nu kan vi jo sende folk ud i EU, og de kan komme tilbage dagen efter.

Men DU ikke det er et problem, at samfundsindet hele tiden eroderer, fordi
folk som udnytter andres lyst til at hjælpe, bruger "hjælpen" til at hjælpe
dem af med deres ejendele? Hvorfor tror DU, at man nu bliver tilrådet at
lade være med at stoppe for at hjælpe tilsyneladende strandede billister?
Tillid kræver mange årtier at opbygge, men kan nedbrydes på ganske få år.
Hvorfor SKAL alt med djævelens vold og magt "normaliseres" og globaliseres,
så vi kan ende med at få tilstande som i Nairobi?

Enten vil du vel benægte at probemerne er der, eller hævde at de ikke
optræder i statistikkerne endnu, og derfor ikke kan være sande, - og at det
var på samme måde for 10-15 år siden - ?

Jeg husker fra The Economist, at de berettede om sigøjner-klanledere som
sagde at de var klar til at rykke ud i samme øjeblik den frie bevægelighed
var trådt i kraft, - OG der er da også nu store grupper i UK, som "arbejder"
inden for mange forskellige felter. Men det er vel ukorrekt at nævne, da fx
sigøjnere jo bliver forfulgt i østlandene, og vi bør derfor, som gode
velmerne, lukke øjnene. Balterne er iøvrigt også godt med.

Vi HAR ellers rigeligt med problemer uden at behøve importere flere, men det
mener du vel ikke.
Hader velmenere simpelthen samfundssind og harmoni, eller er de bare dumme?

Fra : David Konrad

Dato : 11-12-08 00:05

Christian R. Larsen wrote:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message
>
> Der skal ikke mange hjerneceller til for at indse, at det næppe ville
> have forhindret dem i at rejse hertil, at vi ikke havde haft EU.

Ja, vi havde nok indført Schengen og afskaffet visum-pligten for rumænere
alligevel - kan enhver logisk nok indse.