Hytteferie i Østrig julen 2009
Fra : Sanne

Dato : 15-12-08 14:18

Hej

Jeg er vist lidt tidligt ude, men kan godt lide at være godt forberedt

Vi er nogle stykker som var interesseret i at tage til Østrig næste år og
fejre jul.
Vi ville gerne finde en hytte nær et skisportssted, hvor man må have hunde
med.

Dette ville være ret nemt, at finde i Norge, men kan det virkelig passe vi
ikke kan finde sådan en hytte i Østrig ??
Jeg har aldrig været i Østrig og tænker på om det med hytter er et
norsk-ting ??

Nogen der har nogle forslag til hvordan vi finder frem til det ??
Links???
Egne erfaringer ???
Hjælp??

Mvh
Sanne

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-12-08 14:26

"Sanne" <lochnees@worldonline.dk> writes:

> Jeg er vist lidt tidligt ude, men kan godt lide at være godt forberedt

Det er vist også nødvendigt når det er ved juletid.

> Vi er nogle stykker som var interesseret i at tage til Østrig næste år
> og fejre jul.
> Vi ville gerne finde en hytte nær et skisportssted, hvor man må have
> hunde med.

Husk rabiesvaccinationer og den slags i god tid. :)

> Dette ville være ret nemt, at finde i Norge, men kan det virkelig
> passe vi ikke kan finde sådan en hytte i Østrig ??

Novasol har vist en del hytter/lejligheder. I Schweiz vil det I søger
hedde en chalet, hvis det kan hjælpe i søgningen.

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Sanne

Dato : 16-12-08 14:28

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Novasol har vist en del hytter/lejligheder. I Schweiz vil det I søger
> hedde en chalet, hvis det kan hjælpe i søgningen.

Hej Trine

Det var faktisk et ret godt råd mht. at søge for Chalet.
Her fik jeg i hvert tilfælde andre hits end ved at søge på hytte

Nu bliver problemet bare om det kan lade sig gøre at finde et sted der siger
velkommen til 5 hunde
Jeg vil ellers virkelig nyde både at komme til Østrig og til at have mine
kære med !!

Tak for hjælpen
Sanne

Fra : versicoloured@gmail.~

Dato : 16-12-08 01:56

On 15 Dec., 14:17, "Sanne" <lochn...@worldonline.dk> wrote:
> [...]
> norsk-ting ??
>
> Nogen der har nogle forslag til hvordan vi finder frem til det ??

Hej Sanne,

Den var svær, men vi prøver alligevel.

En rigtig god hjemmeside: www.bergfex.at

Her er næsten alle skidestinationer i Østrig beskrevet detaljeret.

Start med at finde den destination der passer til jeres behov
- søg derefter, på destinationen, under fanebladet "unterkünfte" og
sæt kryd under "hunde wilkommen"

Udlejer kontaktes herefter via mail eller tlf.

mvh
Ole

Fra : Sanne

Dato : 16-12-08 14:26

<versicoloured@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]

sæt kryd under "hunde wilkommen"

Udlejer kontaktes herefter via mail eller tlf.

Hej Ole
Tak skal du have...den vil jeg undersøge nærmere

Mvh
Sanne