Fly direkte Billund <-> Nice?
Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-12-08 18:43

Nu hvor Sterling er lukket, hvem flyver så direkte til Nice fra Billund?

Ole Thomsen

Fra : Michael Knudsen

Dato : 06-12-08 10:53

On Dec 6, 10:42 am, "Ole Thomsen" <o...@networks.dk> wrote:

> Nu hvor Sterling er lukket, hvem flyver så direkte til Nice fra Billund?

Det ser ikke ud til, at der er nogen, der gør det. Prøv f.eks. en
Google-søgning

http://www.google.com/search?source=ig&hl=en&rlz=&q=flight+bll+nce&btnG=Google+Search&aq=f

og klik på Expedia-linket.

--
Michael Knudsen

Fra : Ole Thomsen

Dato : 06-12-08 19:08

"Michael Knudsen" <micknudsen@gmail.com> wrote in message

> Det ser ikke ud til, at der er nogen, der gør det. Prøv f.eks. en
> Google-søgning

Jeg tror desværre du har ret.

Jeg gik ind på Billund Lufthavns hjemmeside og checkede afgangene, ingen var
direkte den dag jeg ønsker.

Underligt at ingen har overtaget ruterne, de afgange jeg har været med har
haft godt fyldt op.

Ole Thomsen

Fra : Armand

Dato : 06-12-08 22:31

Ole Thomsen skrev:
> [...]
> var direkte den dag jeg ønsker.
>
> Underligt at ingen har overtaget ruterne, de afgange jeg har været med

Der er vel lidt administrationstid førend et givent andet selskab kan
komme igang og det er jo kun uger siden at det sidste punktum i
Sterling-sagaen.

--
Armand.

Fra : Jan Boegh

Dato : 09-12-08 12:41

Ole Thomsen wrote:

> Underligt at ingen har overtaget ruterne, de afgange jeg har været
> med har haft godt fyldt op.

Med passagerer, der har betalt mindre for billetterne end produktionsprisen
måske?

vh
Jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Ole Thomsen

Dato : 09-12-08 18:18

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> wrote in message

> Med passagerer, der har betalt mindre for billetterne end
> produktionsprisen måske?

Måske.

Men det har jo sådan set ikke noget at gøre med hvorvidt andre kan overtage
ruten. Der er mig bekendt fri prisdannelse indenfor den sektor.

Ole Thomsen

Fra : jos

Dato : 09-12-08 21:55

Ole Thomsen wrote:

> [...]
>
> Men det har jo sådan set ikke noget at gøre med hvorvidt andre kan
> overtage ruten. Der er mig bekendt fri prisdannelse indenfor den
rigtigt!,
- men det kunne jo være årsagen til at andre ikke har fundet forretning i
ruterne.

finn

Fra : Ole Thomsen

Dato : 10-12-08 06:05

"jos" <jos@her.dk> wrote in message

> rigtigt!,
> - men det kunne jo være årsagen til at andre ikke har fundet forretning i
> ruterne.

Det er selvfølgelig en mulighed

Nu må vi se om det retter sig når Cimber kommer ind, som nævnt af Kent.

Ole Thomsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 07-12-08 20:57

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> wrote in news:ghediu$uu5$1@news.net.uni-
c.dk:

> Nu hvor Sterling er lukket, hvem flyver så direkte til Nice fra Billund?

Cimber Air overtager dele af Sterling, så måske er der håb.

http://www.cimber.dk/sw24828.asp

Fra : Mogens

Dato : 07-12-08 21:25

Du finder flere selskaber, der gør det - på www.momondo.com...

Fra : Ulvir

Dato : 07-12-08 22:04

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen

> "Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Du finder flere selskaber, der gør det - på www.momondo.com...

Med skift ja- men ikke direkte- og der er det der blev spurgt om..

Fra : Flemming Poulsen

Dato : 17-12-08 07:08

On 7 Dec., 22:04, "Ulvir" <bonzodoo...@hotmail.com> wrote:

> Med skift ja- men ikke direkte- og der er det der blev spurgt om..

Det er korrekt - der er ingen flyselskaber der p.t. flyver direkte fra
Billund til Nice, men der er masser af muligheder med korte skift
udervejs. Alternativt, så er det via København, som er eneste lufthavn
i Danmark der har direkte fly til Nice. Prøv at søge på http://www.viviro.com
- her ser du helt friske priser kan sammenligne priser fra
flyselskaber og rejsebureauer.