Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder
Fra : Thomas Bach

Dato : 26-07-01 12:45

Hej NG

Så har jeg lagt lidt flere billeder ind på min hjemmeside. Alle billeder
er taget med Canon D30.

Jeg modtager gerne kritik.

Thomas

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-07-01 12:57

"Thomas Bach" <Piekut@xxxmail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Så har jeg lagt lidt flere billeder ind på min hjemmeside. Alle
billeder
> er taget med Canon D30.
>
> Jeg modtager gerne kritik.

Okay har får du den første.

Hvad pokker er URL'en til din hjemmeside ?

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Thomas Bach

Dato : 26-07-01 13:04

Thomas Bach <Piekut@xxxmail.dk> wrote:

> Hej NG
>
> Så har jeg lagt lidt flere billeder ind på min hjemmeside. Alle billeder
> er taget med Canon D30.
>
> Jeg modtager gerne kritik.
>
> Thomas

UNDSKYLD !!

Mine billeder ligger på http://hjem.get2net.dk/tbp/foto/foto.html

Thomas

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-07-01 13:15

> UNDSKYLD !!

Dygtig :))

> Mine billeder ligger på
http://hjem.get2net.dk/tbp/foto/foto.html

Nu har jeg ikke en skid forstand på komposition af billeder. Men
jeg synes det er flotte billeder du har taget.

Fra : Pia

Dato : 26-07-01 13:19

de er flotte, nu mangler jeg bare at et par af tingene ikke er helt så
centrerede, f.x. mågen. Ud til venstre med ham!

:Pia

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 26-07-01 13:27

> de er flotte, nu mangler jeg bare at et par af tingene ikke er
helt så
> centrerede, f.x. mågen. Ud til venstre med ham!

Det er sjovt alle går på i det kære gyldne snit, det betyder imho
ikke så meget som folk gerne ønsker

Fra : Pia

Dato : 26-07-01 14:01

> Det er sjovt alle går på i det kære gyldne snit, det betyder imho
> ikke så meget som folk gerne ønsker

jeg går nu ikke efter det fordi "man skal" - jeg synes blot det giver
balance i billedet, når man ikke har andre linier til at opveje det. Det er
kedeligt når alt er placeret i midten, nogen linier som bryder et eller
andet sted giver mere dynamik.

For eksempel synes jeg det er ok med blomster fra oven som er placeret i
midten - men så kan jeg godt li at skære dem kvadratiske for at opnå total
symmetri.

Men ja, jeg er meget fokuseret på balance/dynamik. Og jeg HAR lagt mærke til
teksten på skiltet...

:Pia

Fra : Erling C. Hollmann

Dato : 26-07-01 14:03

Hej...

Jeg har tilladt mig at give et bud på, hvordan beskæringen kunne være og
uppet det til dk.binaer i tråden måge ved bro...

På forhånd undskyld - jeg har det dårligt med at ændre på andres billeder og
ville nok hade det, hvis nogen gjorde det ved mine...

PS - undskyld Pia, jeg kom til at svare dig direkte istedet for gruppen...

Erling C. Hollmann,
Editor/Compositor
NovaVision A/S, Denmark

Fra : Thomas Bach

Dato : 26-07-01 15:42

Erling C. Hollmann <erling@novavision.dk> wrote:

> [...]
> ville nok hade det, hvis nogen gjorde det ved mine...
>
> PS - undskyld Pia, jeg kom til at svare dig direkte istedet for gruppen...

Hej Erling

Kan du ikke uploade det på en hjemmeside. Jeg kan ikke finde ud af det
med dk.binaer.

Thomas

Fra : Erling C. Hollmann

Dato : 26-07-01 16:25

Hej Thomas...

Der en link her:

http://www.hollmann.dk/foto/10pny.jpg

--
Erling

Fra : Thomas Bach

Dato : 26-07-01 17:42

Erling C. Hollmann <erling@novavision.dk> wrote:

> [...]
Hej Erling

Jeg er helt ening i din beskæring.

Thomas

Fra : Kenneth Darling Soer~

Dato : 27-07-01 14:42

Piekut@xxxmail.dk (Thomas Bach) wrote in

> Jeg er helt ening i din beskæring.

Thomas,

Jeg kunne bedre lide det originale billede. Der var mere luft omkring
mågen, hvilket giver en fornemmelse af frihed og at mågen "majestætisk"
troner på toppen af skiltet.

Flot!

Hilsen
Kenneth

Fra : Kim Østrup

Dato : 26-07-01 19:46

Soren 'Disky' Reinke <disky@disky-design.ihsyd.dk> skrev i en
> helt så
>
> Det er sjovt alle går på i det kære gyldne snit, det betyder imho
> ikke så meget som folk gerne ønsker

Hej Søren

I dette tilfælde er dit "H" i "IMHO" mere på sin plads end end
nogensinde før - skulle alverdens bedste malerkunstnere de seneste 500
år have taget fejl Næppe - men regler er til for at brydes - og om
du vil det eller ej, så findes der regler for gode billeder - men der
findes rigtig mange eksempler på, at reglerne ikke følges - eller
ligefrem brydes - og med godt resultat - men de er ofte taget af folk
der kender de regler de bryder og at de dermed ved hvorfor.

Men at afvise Van Gogh og Leonardo med en IMHO holder ikke imo.

Mvh

Kim

Fra : U. Pedersen

Dato : 26-07-01 14:11

On Thu, 26 Jul 2001 14:04:00 +0200, Piekut@xxxmail.dk (Thomas Bach)
wrote:

>UNDSKYLD !!
>
>Mine billeder ligger på http://hjem.get2net.dk/tbp/foto/foto.html

Hej, ja man kan jo godt se hvad Kaj og Bøje for tiden til at gå med,
nu der er kommet den forbandede bro

Fint billede med bro og fiskebåd.

Og, vil gætte på at det må værer Halskov fyr, der ville jeg nok har
klippet hjemmeværnet ud af billedet.

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)