Glædelig jul.
Fra : Tove Krieger

Dato : 24-12-08 12:06

Kære alle i kattegruppen.

Mini og jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig og hyggelig jul.

Håber at de små misser kommer helskindet ud af deres møde med det spændende
og farvestrålende juletræ, mange af dem har jo ikke mødt sådan et før, så
det bliver én af de helt store oplevelser for mange af dem.

http://www.youtube.com/watch?v=6Gv4bswazYA

--
Venlig julehilsen Tove & Mini
Beware of people who dislike cats

Fra : Siri

Dato : 24-12-08 12:46

> Tove Krieger skrev:
> Kære alle i kattegruppen.
>
> Mini og jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig og hyggelig jul.
> Venlig julehilsen Tove & Mini

ILM Glædelig Jul!
Husk at fjerne gavebånd straks, ned i en pose, der kan lukkes og gemmes
væk
Med venlig hilsen
Siri, og potedask fra braksnude-banden Gia & Lejon
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-08 11:33

Tove Krieger wrote:
> [...]
> spændende og farvestrålende juletræ, mange af dem har jo ikke mødt
> sådan et før, så det bliver én af de helt store oplevelser for mange

Buster og jeg vil skynde os også at ønske alle glædelig jul.
For Buster var den ganske begivenhedsløs, for jeg fejrede jul hos mine
forældre, så herhjemme er der kun et par enkelte juleting sat frem, og intet
træ.
Men Buster synes da det var spændende at der var nye ting i posen, da jeg
kom hjem, og han nød at jeg kom hjem til ham, så vi kunne komme ind i sengen
og sove... Buster mener at man nu sover allerbedst med en Slave ved siden af
sig inde i sengen....

Louise

Fra : Heidi, Miver, Mulle ~

Dato : 25-12-08 12:44

> Mini og jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig og hyggelig jul.
> http://www.youtube.com/watch?v=6Gv4bswazYA

Tak og da i lige måde.
Mine katte har ikke opdaget nået, men det er nok fordi jeg aldrig når at
pynte op *smil*
Sød lille film du har fundet dér :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor