Thailand Phuket?
Fra : Knud Erik Mortensen

Dato : 26-07-01 11:31

Vi skal til Phuket den 2. Sept.
Men vi er lidt spændte på vejret, for når vi
læser i aviserne er der i øjeblikket kun regn.
Andre fortæller at når der regner der, kommer det i
kraftige regnskyl i et par timer, og så skinner solen igen.

Er denr nogen i gruppen der har været der på det
tidspunkt, og kan fortælle hvordan der er der?

Mvh.
Knud Erik

Fra : Gard Karlsen

Dato : 26-07-01 13:51

Hei

Jeg var på Phuket og Koh Samui i september 1998 og vi hadde en fantastisk
tur. Været var skiftende og noen dager var det fint vær og andre dager var
det litt regn. Men som regel kom regnet i korte perioder og så var det fint
igjen. Uansett så er det deilig og varmt.

Jeg har lagt ut et reisebrev på hjemmesiden min sammen med en del bilder fra
turen. Hvis du ønsker å besøke siden kan du gå til
http://donar.netpower.no/~ghk/

Håper at dere får en riktig fin tur. Det er deilig i Thailand.

Gard Karlsen
gard@karlsen.ms

Fra : Sune Krøll

Dato : 29-07-01 16:19

Jeg var i området sidste år i tre måneders tid inkl. september måned.
Det er helt rigtigt at regnen somregel kommer i meget kraftige regnskyld,
men heldags regn som vi har herhjemme er ikke så normalt.
I skal nok få nogle tronede dage.
Go tur

Mvh Sune