Hvad blev der af Maguma Workbench?
Fra : Paw

Dato : 12-12-08 22:49

Hvad er der blevet af Maguma Workbench, som var et program til at
redigere og fremstille bl.a. PHP programmer i.
Jeg har Maguma Free Licence, men Maguma Workbench er den betalte
udgave. Tilsyneladende findes det ikke mere.
Er der mon en i gruppen, der ved om det stadig kan lade sig gøre at få
fingre i programmet. Deres oprindelige hjemmeside er tilsyneladende
lukket.
Programmet virker meget overskueligt, idet koderne er i forskellige
farver.
Kan man få dette program eller lign.?

Vh. Paw

Fra : Birger Sørensen

Dato : 12-12-08 23:33

Paw frembragte:
> [...]
> lukket.
> Programmet virker meget overskueligt, idet koderne er i forskellige

Notepad++
http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-12-08 19:42

"Birger Sørensen" <sdc@bbsorensen.com> skrev i meddelelsen
> Paw frembragte:

> Notepad++
> http://notepad-plus.sourceforge.net/uk/site.htm
>
> Birger
>
> --
> http://varmeretter.dk - billig, sund og hurtig mad
> http://bbsorensen.dk

Hej

Jeg er blevet ret glad for Rapid PHP 2008 fra
http://www.blumentals.net/rapidphp/

Måske kan du bruge til noget.

Mvh. Martin