Flatrate i norge
Fra : Nicolai

Dato : 12-12-08 15:19

Har nogen herinde kendskab til flatrate mobilprodukter i norge - gerne
"taletidsagtigt" så de kan købes af danskere på ferie i norge...

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 12-12-08 16:34

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev :

>Har nogen herinde kendskab til flatrate mobilprodukter i norge - gerne
>"taletidsagtigt" så de kan købes af danskere på ferie i norge...

Hmm - du har spurgt i et par internetgrupper og jeg har svaret i
en i troen om at det var mobiltelefoni, men det er måske mobilt
bredbånd, du tænker på?
--
Kerim

Fra : Nicolai

Dato : 12-12-08 19:30

> Hmm - du har spurgt i et par internetgrupper og jeg har svaret i
> en i troen om at det var mobiltelefoni, men det er måske mobilt
> bredbånd, du tænker på?

Jeps sorry - tror dog denne gruppe må være den rigtige? :)

Fra : hanzel

Dato : 16-12-08 02:11

"Nicolai" <spam2005@nifo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Maybe ask Asger Jensby - in Kongsvinger...