Telmore
Fra : Per H

Dato : 08-12-08 01:17

Nogen der har erfaringer med telmore bredbånd?

per

Fra : Ole C

Dato : 08-12-08 08:33

Per H skrev blandt andet:

> Nogen der har erfaringer med telmore bredbånd?

Jeg har været kunde i de sidste cirka fem måneder - og det har fungeret fint

--
vh
Ole C

Fra : Kim

Dato : 08-12-08 17:11

On Mon, 8 Dec 2008 08:33:02 +0100, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Jeg har været kunde i de sidste cirka fem måneder - og det har fungeret fint

Det samme her, fuldt ud tilfreds.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Per H

Dato : 08-12-08 17:28

On Mon, 08 Dec 2008 17:11:11 +0100, Kim <sletksh@postzone.dk> skrev:

>Det samme her, fuldt ud tilfreds.

det er jo en del billigere, hvis man undværer tdc musik..

per

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 08-12-08 21:50

Per H <tramanden@gmail.com> wrote in

> Nogen der har erfaringer med telmore bredbånd?

Kører fint. Jeg har den lille 2M/512k løsning til 179 kr/md.

Fra : Per H

Dato : 08-12-08 22:28

On 08 Dec 2008 20:49:55 GMT, Niels Kristian Jensen
<nkj@internetDYTgruppen.dk> skrev:

>Per H <tramanden@gmail.com> wrote in

>Kører fint. Jeg har den lille 2M/512k løsning til 179 kr/md.
der er vist noget med at de på et tidspunkt skal have musik til DL.

per

Fra : BorreBoy

Dato : 09-12-08 18:07

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Nogen der har erfaringer med telmore bredbånd?

Det er det samme som en linje fra TDC, så det burde køre godt

Unotel bruger samme løsning.