HP scanjet strømforsygning
Fra : Per H

Dato : 06-12-08 12:09

Hvad skal jeg bruge at strømforsyning til en HP scanjet 3670

Hvor mange volt skal udgangen være på?

(jeg har købt en scanner uden strømforsyning, og der står ikke hvad
volt der skal til.

per

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-12-08 14:14

Per H skrev:

> Hvad skal jeg bruge at strømforsyning til en HP
> scanjet 3670
>
> Hvor mange volt skal udgangen være på?

Normal er det 12V, men det fleste af dem har et
specielt stik, så du ikke bare kan bruge sådan en
multi-psu.

> jeg har købt en scanner uden strømforsyning

Det var dumt

Prøv om du får noget ud af manualen:
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/bps05799.pdf

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 06-12-08 14:16

On Sat, 6 Dec 2008 14:14:03 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev:

>Normal er det 12V, men det fleste af dem har et
>specielt stik, så du ikke bare kan bruge sådan en
>multi-psu.

>Det var dumt

ej jeg gav en 50ér fo den, og forsyninger jeg jeg en masse af. skulle
bare vide voltne. så jeg takker

per

Fra : Allan Vebel

Dato : 06-12-08 23:48

Per H skrev:

> ej jeg gav en 50ér fo den, og forsyninger jeg jeg
> en masse af. skulle bare vide voltne. så jeg takker

Jamen, hvordan ser stikket ud? På min hp ScanJet
5400c ser stikket helt anderledes ud end alt muligt
andet, så du kan ikke bare bruge en standard-psu.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 07-12-08 00:47

On Sat, 6 Dec 2008 23:47:46 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev:

>Jamen, hvordan ser stikket ud? På min hp ScanJet
>5400c ser stikket helt anderledes ud end alt muligt
>andet, så du kan ikke bare bruge en standard-psu.
ja hvordan ser det ud,, hmm som på en HP printer jeg havede engang 3
i en. Et rundt stik med en rund tap inden i.. har haft gang i den,
men den kørte kun et par gange, ganske dårligt resulstat. med em masse
streger, og så pludselig ville den kun lige køre et par mm. og så
stopppede den bare, øv.

per

Fra : Allan Vebel

Dato : 07-12-08 01:35

Per H skrev:

> Et rundt stik med en rund tap inden i..

En original lader koster mere normalt mere end
en ny scanner - det er her jeg mener at pengene
er givet dårligt ud

Har du ikke strømforsyningen, kan du ikke bruge
den til en skid.

Du kan hente drivere og alt andet på hp's
hjemmeside, men en psu skal du betale for.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : Per H

Dato : 07-12-08 02:03

On Sun, 7 Dec 2008 01:34:40 +0100, "Allan Vebel" <spam@do.not> skrev:

> [...]
>den til en skid.
>
>Du kan hente drivere og alt andet på hp's
>hjemmeside, men en psu skal du betale for.
præsis, er hentet, ved godt de originale psuér er ret dyre.

per

Fra : sne@hagl.dk

Dato : 07-12-08 08:12

Per H wrote:

> ej jeg gav en 50ér fo den, og forsyninger jeg jeg en masse af. skulle
> bare vide voltne. så jeg takker

"voltne" hedder spænding.
Det hedder "volt" også.
Så lærte du også noget idag.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 06-12-08 20:55

Per H skrev bl.a.:

> (jeg har købt en scanner uden strømforsyning, og der står ikke hvad
> volt der skal til.

Heller ikke i bunden på mærkepladen?

Det er meget sjældent, at et apparat ikke har opgivet sin spænding og
strømforbrug.

Men normalt er en scanner på 12-14vdc og et par ampere.

Claus

Fra : Mr.X

Dato : 07-12-08 01:34

"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad skal jeg bruge at strømforsyning til en HP scanjet 3670
>
> Hvor mange volt skal udgangen være på?
>
> (jeg har købt en scanner uden strømforsyning, og der står ikke hvad
> volt der skal til.
Du skal bruge en 12v 1250mA, men du kan bruge stort set alt bare det er 12v
Har selv samme scanner

Fra : Per H

Dato : 07-12-08 02:01

On Sun, 7 Dec 2008 01:33:32 +0100, "Mr.X" <ingen@post.tak.dk> skrev:

>"Per H" <tramanden@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Du skal bruge en 12v 1250mA, men du kan bruge stort set alt bare det er 12v

ja jeg fant et par stykker jeg kunne bruge, og fik gang i den. men en
variabel strøbforsyng på 3 amp, ville vel også kunne bruges?

hvis du kan bruge den kan du hente min. scanner

per

Fra : Mr.X

Dato : 07-12-08 19:43

> ja jeg fant et par stykker jeg kunne bruge, og fik gang i den. men en
> variabel strøbforsyng på 3 amp, ville vel også kunne bruges?

Ganske udmærket

> hvis du kan bruge den kan du hente min. scanner

Nej tak, jeg har min HP3670 som reserve, jeg bruger HP 4270