zepto - dårlig service
Fra : Svend Erik Jørgensen

Dato : 05-12-08 23:13

Har haft min zepto til reparation pga. sort skærm. Har lige modtaget den, og
den kan vise bios fint, men ellers kun sort skærm med en hvid musepil. Zepto
skriver at de har skiftet grafikkortet og testet det, men jeg kan ikke komme
videre end den hvide pil på sort skærm. Er der noget jeg kan gøre???

Med gode hilsener
Svend Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-08 23:35

"Svend Erik Jørgensen" <hamselv@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Zepto skriver at de har skiftet grafikkortet og testet det, men jeg kan
> ikke komme videre end den hvide pil på sort skærm. Er der noget jeg kan

Tryk F8 under start og se om den kan komme videre ?
Hvis, så fjern alle drivere til chipset og gfx-kort og prøv
at starte normalt.