Hejsa...
Efter en del "periodiske fejl" gik DVD-HD optageren i stykker. Vi
sendte beskrivelse af problemet til Wupti og fik nedenstående svar
tilbage; passer det hvad der står i deres mail (garanti/
reklamationsret/bevisbyrde)? - så kan vi lige så godt invistere i en
ny med det samme. Hvis ikke, er der så nogle paragraffer man kan
henvise til i en eventuel re:-mail?
På forhånd tak
-LC
Fra: Jens Zeuthen Hannemose [mailto:jeze@wupti.com]
Sendt: 4. december 2008 11:51
Til: Carlsen
Emne: SV: reklamation
-------- Fra Wupti-------------
Hej Mette.
wupti.com a/s giver et halvt års garanti, og rigtig nok 2 års
reklamationsret.
Dette indebærer dog at fejlen skal have været til stede på produktet
fra start, da bevisbyrden vender efter det halve år, til at kunden
skal kunne bevise dette, efter det halve år.
Hvis dette kan bevises, bedes du fremsende dokumentation herfor.
Vi anbefaler at du tager kontakt til
www.elektronik-centret.dk
Med venlig hilsen / Best regards
Jens Zeuthen Hannemose
Salgskonsulent
E-mail: jeze@wupti.com
Helsingforsgade 10 - DK-8200 Århus N -
www.wupti.com
Hold dig opdateret med tilbud, spændende temaer, tips og konkurrencer
fra wupti.com - Tilmeld dig nyhedsbrevet Ugens wupti