TV tuner til YouSee hybridnet ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-12-08 08:01

Kan man ikke få en "løs" tv tuner som kan bruges til YouSee
hybridnettet, altså en tuner der kan sættes, direkte til en
computerskærm, så denne kan bruges som tv uden at skulle starte pc ?

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Per Jørgensen

Dato : 04-12-08 08:53

Brian Vestergaard wrote:
> Kan man ikke få en "løs" tv tuner som kan bruges til YouSee
> hybridnettet, altså en tuner der kan sættes, direkte til en
> computerskærm, så denne kan bruges som tv uden at skulle starte pc ?

Tja Dreambox med en DVB-C tuner i

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 04-12-08 12:05

Per Jørgensen formulerede torsdag:

> Tja Dreambox med en DVB-C tuner i

Noget mindre og mere simpelt
(fjernbetjent)

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Martin [TMM]

Dato : 04-12-08 15:49

Hej
Brian Vestergaard wrote:
> Noget mindre og mere simpelt
> (fjernbetjent)

Hvor meget simplere, mindre og mere fjernbetjent vil du have det?

/Martin

Fra : Per Jørgensen

Dato : 05-12-08 09:15

Martin [TMM] wrote:
> Hej
>
> Hvor meget simplere, mindre og mere fjernbetjent vil du have det?
>
> /Martin

Jamen mindre - hvor meget mindre skal det være???
Jeg kan da sagtens fjernstyre min både dream og Inetbox - som fungerer
aldeles udemærket. og du får såmænd ikke rigtig noget6 der kører og
fungerer bedre !