Den økonomiske krise
Fra : Kim2000

Dato : 03-12-08 20:48

Kommunerne har ingen penge, meeen heldigvis er der da lidt på kistebunden,
så skolerne da bare spare lidt og de gamle på plejehjemmet må få lidt mindre
mad, men heldigvis har de da noget at se på:

http://nordjyske.dk/jammerbugt/forside.aspx?ctrl=10&data=26%2c3012598%2c2875%2c3

mvh
Kim

Fra : Michael Weber

Dato : 03-12-08 20:52

Kim2000 wrote:
> [...]
> mindre
> mad, men heldigvis har de da noget at se på:

Hvor mange penge af budgettet på 150-160.000 kr,
har kommunen investeret i Hune-Blokhus Borgerforenings
projekt ?

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-08 21:03

"Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvor mange penge af budgettet på 150-160.000 kr,
> har kommunen investeret i Hune-Blokhus Borgerforenings
> projekt ?

Halvdelen er standard heroppe.

Fra : Michael Weber

Dato : 03-12-08 21:49

Kim2000 wrote:
> "Michael Weber" <michael@michaelweber.invalid> skrev i en meddelelse

> Halvdelen er standard heroppe.

Det er vist kun 40.000 kr.
Men anyway....den her skal du IKKE se,
hvis du er imod, der bliver brugt penge på andet end plejehjem og skoler:
http://216.239.59.132/search?q=cache:Au4X0_LdMHMJ:www.jammerbugt.dk/Admin/Public/DWSDownload.aspx%3FFile%3D%252FFiles%252FFiler%252Fpdf%252FDagsordner%2Bog%2Bref%2BTema%2Bog%2BUdviklingsudvalget%252FBilag_til_dagsorden_9.6.2008.pdf+udsmykning+af+rundk%C3%B8rslen+i+Hune&hl=da&ct=clnk&cd=2&gl=dk

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : Michael Weber

Dato : 03-12-08 21:58

Michael Weber wrote:

> Det er vist kun 40.000 kr.

Yep
http://www.brovst.dk/Landdistriktsmidler/Tidligere_ans%C3%B8gningsrunder.aspx

Egentlig ganske sjovt at se, hvad lokalpolitikere skal tage stilling til.

--
Copyleft 2008 - All Rights Reversed

Fra : /Peter

Dato : 03-12-08 21:41

> [...]
> kistebunden, så skolerne da bare spare lidt og de gamle på
> plejehjemmet må få lidt mindre mad, men heldigvis har de da noget at

Kunstneren skal så ikke leve af bistand før pengende er brugt.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 04-12-08 00:40

Kim2000 wrote:
> [...]
> kistebunden, så skolerne da bare spare lidt og de gamle på
> plejehjemmet må få lidt mindre mad, men heldigvis har de da noget at

Ork, det er da ingenting i forhold til min kære socialdemokratiske
nabokommune Ballerup, hvor byrådet i sin strålende visdom har besluttet sig
for at knalde 6 millioner surtbetalte skattekroner af på en ganske gyselig
og intet mindre end fem meter høj skulptur konciperet af den
kongehusbekendte kunstprofessor Bjørn Nørgaard:

http://www.berlingske.dk/article/20081202/kultur/712020078/

Om jeg fatter at politikerne vil være det bekendt - og ikke mindst at
vælgerne lader dem slippe af med sådan en adfærd - når der åbenbart ikke er
ordentligt råd til at tage sig af børn og ældre...

Anders Peter Johnsen