Betjente skal infiltrere pædofile...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 02-12-08 01:21

<citat>
Politiet får nu nye muligheder for at infiltrere børneporno på
internettet, skriver Politiken.
Justitsminister Brian Mikkelsen (K) vil give politifolk lov til at
optræde som lokkeduer på nettet. Det skal ske for lettere at kunne
fange pædofile, der søger kontakt med unge for at få sex - eller som
søger kontakt med andre pædofile for at få adgang til ulovlige
billeder.

"Politiet skal ind de steder på nettet, hvor de pædofile er, så vi kan
forebygge, at børn bliver misbrugt," siger Brian Mikkelsen til
Politiken.
</citat>

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-18688984.html?rss

Glimrende tiltag, og skulle der være juridiske problemer, må
politikerne finde en løsning, på den bagatel.

--
Arne H. Wilstrup skrev følgende:
"Der var ikke tale om "nedslagtninger" ved muren i DDR -
de fik bare nogle "domme" der ikke var pjatdomme."

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 02-12-08 04:12

Mr.Larsen skrev:
> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-18688984.html?rss
>

> Glimrende tiltag, og skulle der være juridiske problemer, må politikerne

Ih ja... alle de nye tiltag imod de samfundsnedbrydende pædofile må
skyldes den eksplosive stigning i antallet af overgreb, for det kan da
ikke være fordi at politikere misbruger "sagen" til at indføre en mere
eller mindre tvivlsom praksis der så hen ad vejen kan udvides til at
omfatte alt muligt andet end pædofile overgreb.

- cep

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 02-12-08 05:15

"Claus E. Petersen" <"Snurrberget"@" < wrote:

> [...]
> eller mindre tvivlsom praksis der så hen ad vejen kan udvides til at
> omfatte alt muligt andet end pædofile overgreb.

Jeg har faktisk alvorligt svært ved at se, hvordan denne postuleret
"tvivlsomme praksis" overhovedet skulle kunne bringe reelt godtroende
uskyldige i fedtefadet: Tværtimod synes jeg kun det er på høje tid at der
gøres noget aktivt for dels at få fat i nakken på nogle af de pædofile
møgsvin, der under falsk identitet lusker rundt på internetfora specifikt
beregnet på børn og unge med henblik på at kunne komme til at bedrive
seksuelt misbrug af børn, dels godt gammeldags skræmme andre af disses
latente "lidelsesfæller" fra overhovedet at forsøge at begive sig ind på dèn
tvivlsomme vej...

Men du må da meget gerne forsøge at uddybe, hvad det er, du mener at se af
principielle problemer og i hvilken retning?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-08 05:42

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Lokkedue lyder af at en 39 årig skal klæ sig ud som 9 årig

Barnenedbrydende er pædofile evt
Samfundsnedbrydende - det er lommetyve ikke, er slikonkler?

Hvis eksplosiv stigning gælder i DK - og det er der ikke tale om i
konfuzianske lande - så er der måske noget de gør rigtigt i de lande, der
ikke opgejler til massepsykose via selvsving og heksejagt

Forbuden frugt smager bedst - det var måden at gøre hash populært og den
succes ar man valgt at forfølge

> [...]
> seksuelt misbrug af børn, dels godt gammeldags skræmme andre af disses
> latente "lidelsesfæller" fra overhovedet at forsøge at begive sig ind på

I er vel klar over at jeres yndlingsfjendebillede, Tønderfar, ville ikke gå
i den ny fælde
Han var så sexfixeet at han fik barn med en succesrig glædespige
Datteren tigger far om at sætte annonce i så hun kan gå i mors fodspor
Han får smag for en ny hobby FORDI SAMFUNDET HAR NEDBRUDT SIG SELV ved at
opreklamere en rasmusmodsat heltterolle så det er vildt spændende at gå i
kompagniskab med ludersmåpigen
Hendes kreativitet er næppe udbredt.
Men opstår den og hun river sin far med, så er der ikke noget at stille op
når fængsler er en vej til at finde venner og nyt livsindhold.

Tønderkundekredsen har fået spændende klub ud af at være inde i
luksushotellerne som du betaler 3/4 mio kr pr år for, og kalder sttraf
Glistrups lovforslag om at gøre fængsler sttraffende er forudsætning for at
I kan opnå noget med denne pseudostraf.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-08 06:02

> [...]
>
> Men du må da meget gerne forsøge at uddybe, hvad det er, du mener at se af
> principielle problemer og i hvilken retning?

"I fortiden skabte folk hekse,nu skaber de mentale patienter Thomas Szasz

Pædofile behøves af godhedsindustrien da de ikke kunne skabe nok job ud af
de mentale patienter. Man tjener en million om året ved at have et
tvangfsfjernet barn i pleje og DET ER PSYKOLOGERNES DRIVKRAFT

" SKYLD: Skønt heksenes mest skarpsindige dommere og endda heksene selv var
overbevidst om skylden for hekseriet, var skylden der alligevel ikke. Sådan
forholder sig sig med al skyld.Nietzsche

Du vil gentage Chr4s succes - han opfandt ud af den blå luft en psykose om
Bloksbjerg - som den om børnesex som du vil mangedoble
SLAP AF

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 03-12-08 11:19

Anders Peter Johnsen skrev:

> [...]
>
> Men du må da meget gerne forsøge at uddybe, hvad det er, du mener at se
> af principielle problemer og i hvilken retning?

Provokatører er næsten per derfinition problematiske.
Hvornår bliver en forbrydelse f.eks. udelukkende begået på foranledning
af provokatøren?
I dette tilfælde er det pædofile der jagtes, en sag som alle naturligvis
kan forstå.
Men er det også helt i orden når folk fra SKAT lokker folk til at udføre
eller købe sort arbejde?

- cep

Fra : Mr.Larsen

Dato : 02-12-08 15:07

"\"Claus E. Petersen\" <\"Snurrberget\"@" <"REMOVE> har bragt dette til
verden:

> [...]
> tvivlsom praksis der så hen ad vejen kan udvides til at omfatte alt muligt

Behold du blot skyklapperne på, for det må være årsagen, det kan
bestemt ikke være fordi du har ondt af de pædofile der bliver fanget,
eller?

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-08 17:07

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Behold du blot skyklapperne på, for det må være årsagen, det kan
> bestemt ikke være fordi du har ondt af de pædofile der bliver fanget,
> eller?

Jeg kan nu godt følge ham et stykke af vejen, at råbe BP her, der og
alle steder det gavner bestemt ingen.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : vvv

Dato : 02-12-08 20:57

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> wrote in message

> Jeg kan nu godt følge ham et stykke af vejen, at råbe BP her, der og alle
> steder det gavner bestemt ingen.

Jo, det gavner dem der ønsker at der konstant bliver mere kontrol og
overvågning af internettet.
Folket får man med ved at råbe terror og børneporno, og de naive hopper med
på vognen.

Det forslag er som så meget andet, et ubehaeligt skråplan.

vv

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-12-08 02:38

vvv wrote:
> [...]
> hopper med på vognen.
>
> Det forslag er som så meget andet, et ubehaeligt skråplan.

(Du mangler vist et "v")

Anyway: HVAD er "det problematiske rædselsscenarie" lige nøjagtigt, om jeg
må tillade mig at spørge?

Jeg vil gerne - ærligvis og uden at dette skal betragtes som en primitiv
"retorisk rævesaks" - bede kritikerne prøve at udfolde deres synspunkt...

Come on, please?

HVORFOR må Politiet nødvendigvis IKKE - pardon the pun! - "knalde" aktivt
børneopsøgende pædofile ved at logge og spore dem tilbørligt på nettet?

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-08 03:56

> [...]

Terror efterlader lemlestelse og smerter

Kærtegn kan være vildledte men det er en myte att nogens sexliv er blevet
livsvarigt spoleret af dum voksen-anmasenhed

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-08 10:19

Anders Peter Johnsen wrote:

> HVORFOR må Politiet nødvendigvis IKKE - pardon the pun! - "knalde"
> aktivt børneopsøgende pædofile ved at logge og spore dem tilbørligt
> på nettet?

Politiet må ikke aktivt fremprovokere forbrydelser, siger professor i
strafferet.

--
/ Thomas

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 03-12-08 14:59

Thomas M wrote:

> Politiet må ikke aktivt fremprovokere forbrydelser, siger professor i
> strafferet.

Professorer i strafferet siger som bekendt så meget argert skændigt sludder:

Det er for mig at se IKKE Politiet, der er den aktivt
forbrydelsesfremprovokerende part, hvis betjente under foregivelse at være
unge piger eller drenge i netfora for børn og unge direkte opsøges af
voksne, som for det første slet ikke har noget at gøre i sådanne fora OG
dertil endda umotiveret begynder at udvise decideret seksuel interesse i,
hvad der ifølge deres viden er børn og unge under seksuel lavalder.

Derefter det i så fald - for så vidt sagen er grov nok og de bliver anholdt,
f.eks. ved et fysisk møde som de således selv skal foreslå - være op til en
dommer at afgøre, hvorvidt der måtte være tale om egentlig
forbrydelsesmotiverende "agent provocateur"-virksomhed fra Politiets side
ELLER om mistænkte tværtimod klart og forsætligt erklæret har forsøgt at
kunne komme til at misbruge et barn seksuelt.

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 03-12-08 16:02

> [...]
> ELLER om mistænkte tværtimod klart og forsætligt erklæret har forsøgt at
> kunne komme til at misbruge et barn seksuelt.

Skyderier på Nørrebro - bør vi ikke sætte mere politti ind på dem., i
stedet?
Er det ikke luksujspjat at betjente skal skuespille for at afsløre noget om
kærtegn?
Hvordan kan I hade børn så meget at I vil have dem sat i familiepleje hos
pædagoger og psykologer?`
Det er en skæbne værre end døden at blive fjernet fra far og mor
og tvangsfjernelser bør kun komme på tale hvor bioforældre er meget
voldelige.

Fra : \"Claus E. Petersen\

Dato : 03-12-08 17:33

Mr.Larsen skrev:
> [...]
>
> Behold du blot skyklapperne på, for det må være årsagen, det kan bestemt
> ikke være fordi du har ondt af de pædofile der bliver fanget, eller?

Jeg er nervøs for at man bruger pædofile som undskyldning for at få
provokatører accepteret generelt, og provokatører er problematiske.
Som skrevet andetsteds i tråden kan det åbne for at provokatører lokker
ellers ganske lovlydige borgere til eks. sort arbejde eller for den sags
skyld hæleri. Ting som borgeren ikke ville have indladt sig på hvis
provokatøren ikke havde været til stede.
Man kan selfølgelig argumentere med at en borger der indlader sig på den
slags under alle omstændigheder er en potentiel lovbryder og at
provokatøren blot skiller fårene fra bukkene, men den køber jeg nu ikke.

- cep

Fra : Ukendt

Dato : 02-12-08 12:09

Mr.Larsen wrote:
> [...]
> politikerne finde en løsning, på den bagatel.

Politiet må ikke aktivt fremprovokere forbrydelser, siger professor i

Brian er igen på glatis med lovgivningen.

--
/ Thomas

Fra : Kim Larsen

Dato : 04-12-08 03:26

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse

> Politiet må ikke aktivt fremprovokere forbrydelser, siger professor i
> strafferet.
>
> Brian er igen på glatis med lovgivningen.

Justits-Brian er tit på glatis men han er jo også sådan en af de der
højrefløjsere med stram overlæbe og hele svineriet, så det er der vel ikke
så meget at sige til. Bare at det så også slog igennem overfor domstolenes
pjatdomme i forbindelse personfarlig kriminalitet. Drabsdommene er helt hen
i vejret også efter at man får fjernet ungdomsrabatten. Dobbelt op med alle
dommene på hele området, hvor svært kan det være, det gælder især også de
nedre straframmer på alle områder inden for personfarlig kriminalitet.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : H. Jensen

Dato : 02-12-08 15:42

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> <citat>

Selv om pædofili er noget uvæsen, så husker de fleste Roum-sagen, hvor at
dommerne til sidst gik i rette med den førende nordiske ekspert på området -
Sine Diemar - og frikendte 5 ud af 6 mennesker der ellers var dømt.

Udtalelser som at ballonkinder er et sikkert tegn på at barnet er misbrugt
åbner jo mulighed for at mange kan blive dømt uden grund. Sekundært så
medfører fænomener som trojanske heste og tonsvis af usikrede trådløse
netværk for at de fleste kan have dette skidt på deres computer i et stykke
tid før at de fjerner det.

De nuværende regler er gode nok. De skal bare føres til dørs og ressourcerne
bruges til noget fornuftigt istedet for at sætte alle efterforskere på gaden
for at lave trafikkontrol som led i en kvoteordning.

H. Jensen
Konsulent for Sortehavsakademiet: http://akademiet.mono.net -
beskyttelse for danske forældre, når folketinget har indført en
forældreansvarslov.

Fra : N_B_DK

Dato : 02-12-08 17:08

"H. Jensen" <meditationinlet@yahoo.co.uk> wrote in message
> [...]
> ressourcerne bruges til noget fornuftigt istedet for at sætte alle
> efterforskere på gaden for at lave trafikkontrol som led i en

100% enig.

Fra : Bo Warming

Dato : 02-12-08 18:46

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse news:49355d47>> De
nuværende regler er gode nok. De skal bare føres til dørs og

> 100% enig.

Politiet skal ikke spilde tid på det pjat
Terror er vigtigt

Overlad evt til skuespillere at infiltrere og giv dem dusør

Fra : Kim2000

Dato : 03-12-08 20:28

> [...]
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-18688984.html?rss
>

> Glimrende tiltag, og skulle der være juridiske problemer, må politikerne

Hvordan vil du egentlig have det med at blive tilbudt en dvdafspiller på
gade, og anholdt to sekunder efter du siger ja?

Man kommer ikke udenom at disse "agenter" skal være særdeles varsomme for
dels ikke at få fanget folk der ikke er skyldige, dels sørge for at
beviserne rent faktisk kan bruges. Politiet må jo ikke opfordre til
forbrydelser.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 03-12-08 22:04

Kim2000 kom med denne ide:

> Hvordan vil du egentlig have det med at blive tilbudt en dvdafspiller på
> gade, og anholdt to sekunder efter du siger ja?

Del vil _aldrig_ ske, jeg køber ikke mine ting på den måde.

> [...]
> rent faktisk kan bruges. Politiet må jo ikke opfordre til forbrydelser.

Slet ikke, hvis folk kan "lokkes" til "pædofile" ting, så må de sgu
tage knaldet når det kommer, for der er sgu ingen undskyldning for at
lade sig friste til den slags.