TDC SMS måske OT
Fra : Søren Larsen

Dato : 25-07-01 22:21

Hej,

Er der nogen der ved, hvorledes man slår den forb*.. sms bekræftigelse fra,
som man får hver gang man sender en SMS fra en TDCmobilos

--
Venlig hilsen / Best regards

Søren Larsen

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-07-01 22:25

"Søren Larsen" <sla@rbi.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Er der nogen der ved, hvorledes man slår den forb*.. sms bekræftigelse
fra,
> som man får hver gang man sender en SMS fra en TDCmobilos

Du ringer ind til VIC Kundeservice, eller skriver *1# i starten af hver
eneste SMS du sender..

Kind Regards

Michael Jensen

Fra : Jacob Schütz

Dato : 25-07-01 22:42

"Søren Larsen" <sla@rbi.dk> wrote in message
> [...]
fra,
> som man får hver gang man sender en SMS fra en TDCmobilos

Hvis det er en NOKIA gør du følgende (eller noget lignende afh. af model):

Menu- Beskeder-Besked Indstillinger- Fælles- Aktivitetsrapporter- Nej

Så simpelt kan det gøres

-Jake

Fra : Michael Jensen

Dato : 25-07-01 23:54

> "Søren Larsen" <sla@rbi.dk> wrote in message
> Hvis det er en NOKIA gør du følgende (eller noget lignende afh. af model):
>
> Menu- Beskeder-Besked Indstillinger- Fælles- Aktivitetsrapporter- Nej

Jeg er dog ikke sikker på at din løsning virker, da disse kvitterings
beskeder er nogen som TDC automatisk sender ud, og som man skal ringe ind
for at få slået fra, men ret mig hvis jeg tager fejlt, jeg er som sagt ikke
sikker...

Fra : Lasse Vestergaard

Dato : 26-07-01 07:56

Selv kundeservice kan ikke så denne afsendelseskvittering fra - det kan KUN
gøres fra gang til gang, med *1#.

/Lasse

Fra : Søren Larsen

Dato : 26-07-01 08:46

> [...]
> beskeder er nogen som TDC automatisk sender ud, og som man skal ringe ind
> for at få slået fra, men ret mig hvis jeg tager fejlt, jeg er som sagt

Tak for hjælpen, vi prøver at ringe til TDC.

Venlig hilsen Søren

Fra : Erland Stig Bredgaar~

Dato : 26-07-01 12:18

"Jacob Schütz" <jschutz@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en NOKIA gør du følgende (eller noget lignende afh. af
model):

> Menu- Beskeder-Besked Indstillinger- Fælles- Aktivitetsrapporter-
Nej

Det er faktisk en fordel at slå aktivitetsrapporterne TIL, når man
bruger TDC's net. Grunden er, at ellers sender de i stedet en
'almindelig' sms-bekræftelse, hver gang du har sendt en besked. Med
rapporter slået til, kan man slette alle rapporter - og kun
rapporterne - i ét hug. Det kan man ikke med de andre bekræftelser.

Erland

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-01 14:48

Øh - har lige prøvet dette på min Nokia 6150 og der virker det altså ikke.
Mit abonnement er hos Telmore men de bruger jo TDC´s net, så det kan vel
ikke være derfor !?!

Med venlig hilsen
Kim Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 30-07-01 14:54

Jeg retter lige mig selv - det virker - det var mig som havde lavet en fejl,
sorry.

Med venlig hilsen
Kim Larsen