Hvad hedder den her tingest og hvad kan an~
Fra : Mogens Jensen

Dato : 30-11-08 18:32

Hej,

Jeg er på udkig efter en hardwareboks med følgende egenskaber:

- trådløs/kablet overførsel af multimediefiler til hardwareboksen
- hardwareboksen kan tilsluttes TV og fladskærm
- der følger en fjernbetjening med til boksen så man kan navigere igennem de
menuer som hardwareboksen viser på TV'et/fladskærmen

Altså kort og godt: En boks med en harddisk i... som kan afspille
eksempelvis avi-film på TVet.

Tak på forhånd.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-11-08 18:56

> Altså kort og godt: En boks med en harddisk i... som kan afspille
> eksempelvis avi-film på TVet.
>
> Tak på forhånd.

Det kunne være fx. Tvix M-6500 super produkt
se evt mere her http://www.av-connection.dk/?PGr=1931&ML=884

Mvh Jan

Fra : Mogens Jensen

Dato : 30-11-08 19:08

> Det kunne være fx. Tvix M-6500 super produkt
> se evt mere her http://www.av-connection.dk/?PGr=1931&ML=884

Glemte at skrive at afspilleren i boksen også skal kunne genkende
undertekstfiler (srt og hvad de forskellige formater nu hedder) ....og
selvfølgelig vise underteksten...

Kan en TvixM6500 det?

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-11-08 20:19

> Glemte at skrive at afspilleren i boksen også skal kunne genkende
> undertekstfiler (srt og hvad de forskellige formater nu hedder) ....og
> selvfølgelig vise underteksten...
>
> Kan en TvixM6500 det?

jep ingen problem

Fra : Mogens Jensen

Dato : 30-11-08 19:13

> Det kunne være fx. Tvix M-6500 super produkt
> se evt mere her http://www.av-connection.dk/?PGr=1931&ML=884

Hov...Den streamer bare fra en computer på mit netværk?

Jeg vil gerne kunne tilgå boksen via FTP trådløst og overføre mine
mediefiler fra min computers harddisk til boksens interne harddisk og så
afspille dem på TV.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 30-11-08 20:21

> [...]
>
> Jeg vil gerne kunne tilgå boksen via FTP trådløst og overføre mine
> mediefiler fra min computers harddisk til boksens interne harddisk og så

Ingen problem smid en HD i den... og den opfylder de krav du endnu har
fremlagt...

Fra : co@ch [4130]

Dato : 30-11-08 21:47

"Mogens Jensen" <mogens@nejtaktilspam.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> menuer som hardwareboksen viser på TV'et/fladskærmen
>
> Altså kort og godt: En boks med en harddisk i... som kan afspille

Lidt billigere løsning.....kan det hele

http://dk.wesellcd.dk/?page=products&product_id=1940

Verbatim
MediaStation Pro Wireless Network Multimedia Hard Drive 500GB
http://www.verbatim.dk/dk_24/product_mediastation-pro-wireless-network-multimedia-hard-drive_13342.html

Bri@n