Kultur - nu med disco.
Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 29-11-08 11:34

Diskotetek får den kolde skulder af tyrkere og somaliere:

http://ekstrabladet.dk/112/article1091578.ece

Bør vi ikke forbyde diskoteker i vores land, Danmark?

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-08 12:46

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i meddelelsen
> Diskotetek får den kolde skulder af tyrkere og somaliere:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1091578.ece
>
> Bør vi ikke forbyde diskoteker i vores land, Danmark?

Milde danske retsvæsensfolk forbyder ikke men søger kompromisforslag fx:
Diskoteker skal underkastes politiets forskning, og politiet skal i en
forskningsperiode kunne afprøve halvracistiske modeller,idet indgangen til
etablissementet har en automatisk SLUSE, hvor ansøgeren stikker sit
sygesikrings eller dankort ind, og døren ind til slusemellemrummet glider
op, hvis automatikken vurderer at han ikke er farlig.
1.Nationaliteter, der endnu ikke har haft slagsbrødre skal være OK for
enlige mænd
2. Alle der har dom eller sigtelse for ulovlige våben, vold, tyveri osv skal
afvises
3. Nationaliteter der ikke er belastede skal kunne slippe ind hvis en pige
medbringes.
Jævnlig afprøver politiet hvilke nationaliteter og kombinationer med andre
data, der viser sig at være ufarlige.Hver gang der rapporteres vold el lign
justerer politiet på næste døgns 1+2+3
Politiet skal ikke stå til regnskab om de daglig ændrede regler, der
eksperimenteres med, men måske om et år kan der udvikles regelsæt, der
afviser de farlige uden, at det er bevisligt racistisk

Den aktuelle sag, hvor en somalibandes leder ser tyrkerbandeleder og trækker
pistol og skyder ham i armen, kan få politiet til i en uge at afvise alle
fra de to nationer og evt nabo-nationaliteter

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-08 12:49

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> trækker pistol og skyder ham i armen, kan få politiet til i en uge at
> afvise alle fra de to nationer og evt nabo-nationaliteter

Mit forslag er helt i tråd med følgende kloge ord fra DF

Christiansborg, lørdag den 28. november 2008/KE

PRESSEMEDDELELSE

DF: Den sociale indsats skal opprioriteres i Københavns Kommune

Dansk Folkepartis socialordfører, Dennis Flydtkjær, opfordrer oven på
nattens skyderier i Tingbjerg i København, den socialdemokratiske
Overborgmester, Ritt Bjerregaard, til at træde i karakter og følge
opfordringen for Københavns politidirektør, Hanne Bech Hansen, til at forøge
den sociale og kriminalpræventive indsats i den skudhærgede Hovedstad.
Dennis Flydtkjær vil endvidere opfordre velfærdministeren til at engagere
sig i sagen.

- Det er helt og aldeles uacceptabelt, at Københavns Kommune tillader hele
områder at drukne i sociale problemer, som det er sket i Tingbjerg. Derfor
rejser jeg nu sagen overfor Velfærdsminister Karen Jespersen (V) med henblik
på, at hun tager en alvorlig snak med Københavns Kommune som opfølgning på
de seneste måneders skydning i København, der kulminerede i nat, hvor to
tilfældige unge danske mænd blev beskudt i Tingbjerg, siger Dennis
Flydtkjær.

- Vi har i Dansk Folkeparti medvirket til at øge bevillingerne til politiet
markant, men vi er enige med Hanne Bech Hansen fra Københavns politi i, at
det også halter med den sociale indsats i kommunen, hvilket enhver kan
forvisse sig om ved blot at observere, hvor mange indvandrerbørn i de
belastede kvarterer, der får lov at færdes ude om aftenen og natten, siger
Dennis Flydtkjær.

- Det er min klare overbevisning, at mange flere indvandrerdrenge kunne
holdes ude af bandekriminalitet, hvis kommunerne prioriterede det
kriminalpræventive arbejde og den forebyggende sociale indsats højere,
hvorfor velfærdsministeren må svare på, hvordan vi fra Folketingets side kan
sikre os, at den kommunale indsats intensiveres, slutter Dennis Flydtkjær.

Vil du ikke modtage flere nyhedsbreve fra Dansk Folkeparti, kan du afmelde
her

Dansk Folkeparti | Christiansborg | 1240 KBH K | Tlf. +45 3337 5199 |
E-mail: df@ft.dk

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 13:19

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk> skrev i en
meddelelse news:KY6dnXkdp8oAh6zUnZ2dnUVZ8sPinZ2d@giganews.com...
> Diskotetek får den kolde skulder af tyrkere og somaliere:
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1091578.ece
>
> Bør vi ikke forbyde diskoteker i vores land, Danmark?

NEJ, vi bør forbyde muhamedanere -alle muhamedanere.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-11-08 20:01

"/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen
> "-=* NEiL DANELAW *=-"
> <jegerdumoggrimogharingenvenner@islamisktrossamfund.dk>
> skrev i en meddelelse

> NEJ, vi bør forbyde muhamedanere -alle muhamedanere.

Så er det da godt at der ikke findes sådan nogen her i landet.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 29-11-08 20:15

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Så er det da godt at der ikke findes sådan nogen her i landet.

Det gør der skam. Ca. 680.000 hvis man regner efterkommerne med.

/Kim

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 20:50

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør der skam. Ca. 680.000 hvis man regner efterkommerne med.

Men AHW forstår ikke ordet "muhamedanere", det er han for ung til,
det er jo fra før "de" blev mange nok og fik indflydelse på velmenerne
og påberåbte sig retten til at hedde "muslimer"
-hvis de i det hele taget kan dansk, vel at mærke.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-11-08 21:29

> [...]
> velmenerne
> og påberåbte sig retten til at hedde "muslimer"
> -hvis de i det hele taget kan dansk, vel at mærke.

ER jeg for ung? ha! Det tager jeg da som et kompliment - også
selvom det ikke er ment sådan. Det er længe siden at nogle har
kaldt mig for ung. Så må du være en fortidsøgle.

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 21:36

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> ER jeg for ung? ha! Det tager jeg da som et kompliment - også selvom
> det ikke er ment sådan. Det er længe siden at nogle har kaldt mig for

ha !

Fra : Volger Garfield

Dato : 30-11-08 00:13

On Sat, 29 Nov 2008 21:29:25 +0100, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>ER jeg for ung? ha! Det tager jeg da som et kompliment - også

Man kan være "for ung" på mange måder. Så jeg ved ikke om du bør tage
det som en kompliment.

Volger

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-11-08 21:29

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen

> Det gør der skam. Ca. 680.000 hvis man regner efterkommerne
> med.

Muhamedanere? Nix!
Jeg kender en masse muslimer, men hvad er "muhamedanere" for
nogle ?

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 21:35

> [...]
>
> Muhamedanere? Nix!
> Jeg kender en masse muslimer, men hvad er "muhamedanere" for nogle ?

så må du finde ordbogen frem hvis du vil vide det, der er åbenbart noget
der trods alt, er forbigået din opmærksomhed.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-11-08 21:46

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> så må du finde ordbogen frem hvis du vil vide det, der er
> åbenbart noget der trods alt, er forbigået din opmærksomhed.

Hvad skal jeg med en ordbog til at fatte hvad en muslim er?
Det ved jeg i forvejen.

Jeg kan også slå ordet "ludder" op uden at tænke på dig,
/Peter. Jeg ved at ordet anvendes, men derfor kalder jeg jo
ikke alle kvinder for luddere, vel?

Der var også en gang et ord i den danske ordbog der skrev
noget om uægte børn. Det finder man næppe længere i en dansk
ordbog. Til gengæld finder man ord som datamaskine, som man
næppe benytter i dag.

Og surprise, surprise kan man i RO finde ordet
"elektronhjerne", men det findes ikke i politikens nudanske
elektroniske ordbog.

Vi har altså mange ordbøger og ord der en gang var gangbare.
Nogle af dem er det ikke længere. Du vil fx forgæves lede
efter skolelærerinde i RO. AT nogle stadig benytter det, gør
det jo ikke rigtigere, vel?

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 21:52

> "/Peter" <qwery@qwert.qw> skrev i meddelelsen

> Hvad skal jeg med en ordbog til at fatte hvad en muslim er? Det ved
> jeg i forvejen.

Det var også ordet "muhamedaner", du ikke vidste hvad betød,
har du allerede glemt det?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-11-08 22:27

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Det var også ordet "muhamedaner", du ikke vidste hvad betød,
> har du allerede glemt det?

Jeg kender ordet "hydrargyrum" - det behøver jeg ikke at slå
op, og jeg forsøger ikke at spille smart ved at bruge det når
jeg lige så godt kan sige "kviksølv".

Du anvender ordet "muhamedaner" bevidst for at genere
muslimer - det tager jeg naturligvis afstand fra. Jeg ved godt
at du fremturer med det, fordi du både ønsker at provokere og
fordi du er temmelig ubegavet sådan som de fleste DFere er
det. Jeg anvender gerne ordet højrefjolser for folk som dig
bevidst, fordi jeg ved at det generer dig. Men jeg ved også
hvad det rigtige ord er. Det er kun fordi du fremturer med
"muhamedanere" at du får råt for usødet her.

Men i modsætning til dig, forsøger jeg ikke at bortforklare
ordet "højrefjolser" ved at henvise til Dansk Sprognævn der
siger at man naturligvis godt kan benytte denne sammensætning.

Ligeledes forsøger jeg heller ikke at defamere denne gruppe
ved at kalde de andre for "folkedanskere" - det er nemlig et
ord der etymologisk ikke kan sammensættes sådan på dansk.

Da du - på trods af alle de ting - fremturer med at kalde
muslimer for muhamedanere og oven i købet mener at have fundet
en bortforklaring på at du gør det ved at henvise til
ordbogen, så er det at jeg forsøger at forklare dig - forgæves
ved jeg - at der også står "ludder" i samme bog, men derfor
kalder jeg jo ikke alle kvinder for luddere, vel?

Men jeg ved godt at det er spildte ord på Ballelars. Du vil
blive ved med at kalde visse folk for "muhamedanere" og jeg
vil fortsætte med det jeg gør. ´

Derfor kommer du aldrig til at se mig undlade at kalde dig og
andre fascistiske højrefjolser for andet end det I er. Så lad
du bare være med at forsøge på at bortforklare tingene. Jeg
VED at du er nazistisk indstillet og dermed fascist-apologet,
og indtil videre er jeg kun blevet bekræftet i det via dine
indlæg.

-Efter at have gennemlæst ovenstående, tænker jeg egentlig;
why bother? - for du vil aldrig ændre opfattelse af dine
medmennesker med så syge og misantropiske tanker du er i
besiddelse af, så jeg ved egentlig godt at ovenstående ikke
ændrer dig en tøddel, men nu har jeg i hvert fald skrevet det.

Fra : Martin Larsen

Dato : 29-11-08 22:41

> [...]
>
> Jeg kender ordet "hydrargyrum" - det behøver jeg ikke at slå op, og jeg
> forsøger ikke at spille smart ved at bruge det når jeg lige så godt kan

Vær du glad for det - normalt får man større hjerneskader af at bruge det i
så store mængder som du gør. Og i dag har man bedre behandling til syfilis.

Og så glemte du at slå op på muhamser igen. Tsk, tsk.
En ting er newspeak, men ordbøger er vanskelige at retouchere med
tilbagevirkende kraft.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 11:25

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og så glemte du at slå op på muhamser igen. Tsk, tsk.
> En ting er newspeak, men ordbøger er vanskelige at retouchere med

Newsspeak var klog inndsigt af Orwell

Men hvorfor var han så bange for at Big Brother Watches You?

Vi levere jo fint med Echelon og al telefon og internetovervågning, cookies
osv osv
UK har kameraer overalt - gør det ondt ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 10-12-08 17:12

> [...]
>
> Vi levere jo fint med Echelon og al telefon og internetovervågning,
> cookies osv osv
> UK har kameraer overalt - gør det ondt ?

Jeg kan se pointe i kameraer ved trafikknudepunkter og alle de særligt
farlige steder med høj konc af knivstikkende muhammedanerbander. Kombineret
med effektiv grænseovervågning vil vi så i princippet vide alt om hvem der
er i landet, og hvor tyveknægte bevæger sig.

Du kunne jo sætte web-kamera op, så vi altid kan se dig på nettet, og dermed
bevise din gode vilje og uskyldsrenhed.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 10-12-08 19:57

> [...]
>
> Du kunne jo sætte web-kamera op, så vi altid kan se dig på nettet, og
> dermed bevise din gode vilje og uskyldsrenhed.

Er der radiosender i biltag så er der sikker totalviden om alle bilers sted
og dermed hastighed
Kameraer er for dyre

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 29-11-08 23:20

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Så er det da godt at der ikke findes sådan nogen her i landet.

Vi har da masser af muhammedanere i vores land, Danmark.

Nogen kalder dem fx. også for muslimer eller muselmænd.

De har alle det tilfælles, at de ikke er folkedanskere. Generelt er
de ikke særlig velkomne nogen steder.

Fx. kom der nogen af dem på besøg her:

http://edition.cnn.com/2008/WORLD/asiapcf/11/29/india.attacks/index.html

Kun en tåbe, vil vel have den slags folk i sit eget land.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-08 21:10

> [...]
> meddelelse news:KY6dnXkdp8oAh6zUnZ2dnUVZ8sPinZ2d@giganews.com...
> NEJ, vi bør forbyde muhamedanere -alle muhamedanere.

Giv diskoteksejer ret til at afvise ved indgangen de gæster der forekommer
farlige¨
Helt som du selv besttemmer hvem du inviterer ind i dit hjem

BAnder af lutter unge mænd fra Tyrkiet og Somalia ville så være afvist.

Fra : /Peter

Dato : 29-11-08 21:21

> [...]
> Helt som du selv besttemmer hvem du inviterer ind i dit hjem
>
> BAnder af lutter unge mænd fra Tyrkiet og Somalia ville så være

Ja, de skulle være afvist ved grænsen.

Fra : E.M.

Dato : 29-11-08 21:23

> [...]
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article1091578.ece
>
> Bør vi ikke forbyde diskoteker i vores land, Danmark?

De kan for min skyld mokse hinanden af indbyrdes lige så tosset de vil, det
rager mig langsomt.

E.M.