Tønderfars overlegne opdragelse
Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 14:21

Tønderfars overlegne opdragelse
I dag læses i EB, at 77 årige hr Trip der dømtes for at købe sex hos
datteren, har oplevet EGEN SKYLD hos den mindreårige glædespige SELV. En
klog vurdering.
Dvs faderen har haft held til at opdrage sin datter til at tage ansvar for
eget liv og være modnere og klogere, end hvad er normalt i den alder. Børn
ser sammme TV som forældre og er extremt modne tidligt i dag, men Tønderfar
har overgået Rousseau i genialitet.

Da børnehavebørn i 2002 råbte til mig fra 2 meter høj plankeværkstop, at "DU
LUGTER " og henviste til forældre, der aldrig har mødt mig som kilde, dvs de
er hoppet på trediehåndsrygte udfra EB-løgn, så var disse børn fremmelige,
åbne,udadvenddtte, intelligente, interesserede, og det er forståeligt at
pædagogcchefen, Bjelkes Alle 47 har lagt pres på stadsarkitekten, så der få
år siden åbnedes for dialog, så børnene kunne skælde ud på forbipasserende
vantro pensionisters ulækre hunde , så disses ejere kunne få tid til at
forlade landet i lyset af svenskeragtig muslimhetz mod dem. EL bifalder at
børn er helligkrig-fortropper
Enhedslistepædagoger der i Christiania-BRIS-stil og Kamal Qureshi stil
ønsker børnene udstyret med valgret før pottetræning har indset at så kloge
rollinger, der konverserer om EB-artikler, skal ikke fængsles bag
plankeværk, men trådnet er mindre katastrofalt.
Børnehavens voksne er skitzofrene, så de ikke tåler at børn går i dialog med
mig - der jo udstråler nonverbalt at mene som sexdømte Gerhard Trip i EB i
dag.
En inkompetent Redbarnet psykolog overskrifter om hr Tønder-Trip i samme EB
at "Han fortrænger virkeligheden" men alle læsere kan se på Trips ærlige
fjæs, at det er psykologen, der ønsketænker som en hallucinerende tosse.
At jeg skulle være en ekshibitionistisk tosse vil jeg nok få modbevist af
referat ved møde 9.12
At min hjemmeside aldrig har rummet noget om pædofili, hænger kommunen på at
modbevise, og _der_ er de impotente.
Ovenstående støtte til Trip og faderen kan måske hindre, at
naboskab-erklæring bliver den af en advokat forventede blankochek på igen at
bruge gadens fortovsareal efter loven dvs ubegrænset.
Ingen på dk.politik har kunne fantasere sig til et logik i, at meninger som
mine er farlige gennem trådnet, hvorigennem kun fodtøj og isterninger
diskuteres.
Kommunen kan evt opdigte, at børnene er så frihedssøgende, at de efter at
børnehavens lukketid eller efter egen skolealder kan finde på at opsøge mig
og bage på mig og købe sig til coke-inficerede isterninger eller piksut
eller hvad ved jeg.
Og den risiko kræver jo, at de nedlægger internet og formiddagepresse , så
de kan hindre, at børnene kender virkeligheden om, at der er frihedskæmpere
som jeg.
Ved dialog mellem avislæsende mig og aktivt bagende børn med nysgerrighed om
mit hus mm, var jeg standhaftig og svarede kun på spørgsmål om nøgterne
usexede væsentligheder. Det lader jeg gerne gå til referatt vil fortsætte og
det må være nok for de hysteriske forældrfe.
Kilde EB 24.11 side 4-5 "Det var pigens egen skyld"
Venligst Bo Waring BjelkesAlle 46, 2200N, 35861000

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 18:46

> [...]
> ser sammme TV som forældre og er extremt modne tidligt i dag, men
> Tønderfar har overgået Rousseau i genialitet.

Gør verden en tjeneste: Gå ud i haven og hæng dig selv.
Hvordan fanden, kan du komme frem til din konklusion?
Er det så svært for dig at fatte det: Pigen er et OFFER, som er blevet
MISBRUGT af syge mænd.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 21:33

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Gør verden en tjeneste: Gå ud i haven og hæng dig selv.

Jeg har ingen fastgroede synspunkter
Jeg afprøver brainwashing

> Hvordan fanden, kan du komme frem til din konklusion?
> Er det så svært for dig at fatte det: Pigen er et OFFER, som er blevet
> MISBRUGT af syge mænd.

VAr du der?
Nej, tingene er mere komplidcerrede end som så

Jeg kan ikke indfange sandheden i få ord
Så jeg bidrager med særligt manglende brudstykker

Dømmesyge gavner ikke

Det er bedre at tænde lys end at forbande mørket

Fra : N_B_DK

Dato : 24-11-08 22:18

> VAr du der?
> Nej, tingene er mere komplidcerrede end som så

Og DU var der heller ikke, det du skriver er direkte sygt Bo, normalt
tager jeg dig gerne i forsvar (fordi jeg er overbevist om meget af det
du skriver er provokationer blot for at skabe debat), men det der er sq
for langt ude.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 22:24

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> skriver er provokationer blot for at skabe debat), men det der er sq for

Min pointe er som Goethes - målett er også vedr børnehaven
FORSONING

> Goethe sagde engang "Jeg har endnu aldrig hørt om en ugerning så grufuld,
> at jeg ikke selv under de rette omstændigheder kunne have begået den."

Er dett langt ude?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 25-11-08 08:15

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> [...]
> skriver er provokationer blot for at skabe debat), men det der er sq for

Men ikke desto mindre en provokation for ... at få opmærksomhed ligesom alt
andet, BW skriver.

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 09:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message

> Men ikke desto mindre en provokation for ... at få opmærksomhed ligesom
> alt andet, BW skriver.

sANDHEDSSØGERE GAVNER IKK e
ved at grave sig ned

Det er konstruktivt o9g nødvendig for demokratiet at man sikrer sig
opmærksomhed når man vil stække heksejagtondskaben i samfundet

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 01:35

> [...]
> skriver er provokationer blot for at skabe debat), men det der er sq for

Men jeg var der i togkupe og ved børnehave hvor Joihnny Andersen oig Kim
Larsen opdigter kriminalitet hos mig

og usaglighed som deres præger også Tøndersag

Heksejagt er interessant

Og afsløringerne er fornem videnskab som kan generaliseres til andre
heksejagter

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 04:24

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

Provokationer for at få opmærksomhed er uværdige

Provokationer for at få folk til at mindske dømmesyge er en god ide

"Den kaste første stten der selv er ren" gælder både vedr holocaust -
- og vedr Tønder-overgreb - der ikke medførte blødende sår eller liggnende

Jesus går ikke vidt nok når han siger "Døm ej att du ikke selv skal dømmes"

Vi bør søge sandhed og derfor analysere SAGEN og ikke have ttravltt med at
udpege syndebukke og fjendebilleder.

Selvfølgelig er jeg også tilbøjelig til at fordømme fx censurtiltængere.Men
egentlig kun CENSUR, som bør modargumenteres

Men når kommunen har arrangeret møde 9.12 om børnehavens censureren mig væk
fra fortov udfra www.glisrup.com
der intet rummmer om pædofili, så er der lagt op til dialog - omsider - der
kan gøre klogere.

Selv hvis børnehavebørnforældre er blevet indbildt at jeg spiser og befamler
jødebørn i store antal daglig og tror på dett, så kan intet sådant
legitimere at politi skal true med tilhold for at sole sig nær børnehaven på
fortov der er alles.

Mødet er om godt fremtidigt naboskab

En betingelse for sådant må være at børnehavebestyrelsen lader føre til
referat, at hvis de oplever noget uvoldeligt kritisabelt ved mig, så går de
til mig og ikke bag min ryg.

Selvfølgelig er jeg sttolt af at have fået frem i lysett heksejagens sande
ansigt som fører til at ytringsfrihed skades, ved at indlæg er alibi for at
forbyde færdsel på offentlig areal.

Børnehavens bagvaskelse var selvtægt, og gentagelse bør umuliggøres

Jeanne d'Arc brændtes fordi magthavere derved opnåede censur mod kætteri.
Muslimer ønsker blasfemi-§-håndhævelse. Derfor!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 22:23

> Jeg har ingen fastgroede synspunkter
> Jeg afprøver brainwashing

Du ER brainwashed, Bo - af dine egen syge teorier.

> VAr du der?
> Nej, tingene er mere komplidcerrede end som så

Var DU der? Det håber jeg ikke. Så hvordan ved du, hvad der skete?

> Jeg kan ikke indfange sandheden i få ord
> Så jeg bidrager med særligt manglende brudstykker
>

> Dømmesyge gavner ikke
>
> Det er bedre at tænde lys end at forbande mørket

Hvad vrøvler du om?
Det er jo ikke første gang, du forsvarer at en lille pige bliver misbrugt...

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 22:36

> Du ER brainwashed, Bo - af dine egen syge teorier.

UNDSKYLD JEG MENTE BRAINSTORMING

> Var DU der? Det håber jeg ikke. Så hvordan ved du, hvad der skete?

HELT RIGTIGT - ingen af os var der. Lad os droppe al egoisttisk dum
DØMMESYGE

Min respekt for faderen er teori - helt som at Rousseaus optimisme var
skrivebordsteori - men gavnlig - brainsttorm-inspirerende

At pigen holdt af sin far og mere end af sin magtliderlige skadelige
frikendtte mor, er tankevækkende

Også¨de skitzoffreni-diagnosticerede mor bør vi ikke dømme men analysere og
forsttå for intet gavnes af hvis man havde stanget strafliderligghed ud mod
hende også

Tingen er komplicerede og udenforstående kan teoreisere , ydmygt - og hvis
nogen har hørt om gavlighed af straf er jeg nysgerrig.
Ved at samenligne med Japan ses at straf øger forbrydelse

Politiet har bakket ud af sagen med børnehaven - de har smidt alle papirer
ud fordi de har dårlig samvittighed og nu nægter at der har eksisteret en
sag tsk tsk tsk

Om jeg ved møde kan opnå forsoning bliver spændende, men når man kæmper for
tillid må man løbe risiko. Når de lover at jeg må sole mig på offentlig
fortov og sadler om bør de gå til mig og ikke vise mmisttillid ved atg
blande politi ind - så polittiet skal erkende fejl ved at bortkomme papirer.

Børnehavechefen derr skriftlig godkendte al min adfærd løj at de så mig som
del af Nørrebros mangfoldighed. Det stak ikke dybt

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 22:49

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> UNDSKYLD JEG MENTE BRAINSTORMING

Alt forladt. Enhver kan skrive forkert.

> [...]
>
> Min respekt for faderen er teori - helt som at Rousseaus optimisme var
> skrivebordsteori - men gavnlig - brainsttorm-inspirerende

Nu kender jeg en del til Rousseaus teorier. Hvor beskriver Rousseaus, at
misbrug er små piger er ok? Kom gerne med en henvisning.
Din brainstom er ikke interessant.

> At pigen holdt af sin far og mere end af sin magtliderlige skadelige
> frikendtte mor, er tankevækkende

Du læser, som fanden prædiker. Ved du hvad Stockholm syndromet er?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 23:20

> [...]
> Din brainstom er ikke interessant.

> Du læser, som fanden prædiker. Ved du hvad Stockholm syndromet er?

Sføli. Hun holdt af en kærlig far der i Rousseous ånd behandlede hende med
tillid dvs som en voksen

Jeg har haft børn på ti år og ved at

*behandlet klogt, er de som voksne.*

Man skal ikke gå bag deres ryg og se ned på den som børnehavechefen har
forsøgt med mig.
'Man skal vise tillid og anerkende at folk ved hvad er godt for dem selv.
Kun når risiko for blødende sår skal man være formynderisk

Kamal Qureshi ønsker at give 12 årige stemmeret for at købe stemmer. Han er
strømpil om at børn er modne som voksne, men han vil ikke danske børn det
godt. Han er jo muslim.

Intet i mine skriverier giver grund ttil ikke at vise mig tillid - og ingen
af denne ng s forargede har forklaret hvordan man kan gøre skade på et
fortov UDENFOR børnehaven. Prøv du. Jeg har allerede trynet børnehaven ved
at politiet afviser at kunne finde sagen dvs nægter at de har truet med
tilhold.

Havde de, havde de brudt loven og bluffet - så de er krumbøjet af dårlig
samvittighed mod mig.Et vidne sad i min stue og hørte politiett i min entre
true med tilhold . dvs bryde loven tsk tsk tsk

Vi holder børe børn tilbage i udvikling - kvinderr er fæle, siger vovhund i
stedet for hund

Tønderfar har jeg ikke mødt og jeg afreagerrede mine sezlyster tidligt så
jeg ikke er liderlig olding som han er og som min far var, fordi min mor
sexsultede ham.

Jeg sympatiserer med at han hjalp datterren til frihed - men jeg har aldrig
foregivet at have været i Tønder, så jeg har ikke forgivet at have dyb
indsigt i sagen.

Når datteren sikkert er psykisk sund eller bliver det, er det på trods af
staten. Ikke pga strafhysteriet

" Is insincerity such a terrible thing? I think not. It is merely a method
by which we can multiply our personalities.Oscar Wilde

"A mask tells more than a face. Wilde
" Alt som er dybt elsker at maskere sig. Nietzsche

"Bort med hykleriet. Lyssky udsvævelser er ikke noget for mig. Jeg vil nyde
alt i fuldt dagslys" skrev en klog mellemøstlig intellektuel inden at Islam
havde fået gennemført sit forbud mod nytænkning (Abu Nawas 787-814) Han
lovpriste onani.Oscar Wilde(1855-1900) levede i en tid med en vis lukkethed
om sexspørgsmål, og det fik ham til at påstå "Hvis alle udtrykte deres
lyster åbent og frit, ville verden blive forynget" Men det var lidet
sandsynligt, at det ville ske, idet selv de modigste var bange for at
indrømme, hvordan de virkelig var. Hvis forfølgelse af de ikke-konforme var
reglen, tilrådede Wilde som næstbedste løsning, at folk skulle opleve
tilfredsstillelsen ved at foregive og skjule, spille en rolle, og gøre nar
ad modstandere og kritikere. Det kom han i fængsel for.(Theodore Zeldin "Det
private livs historie. Samtid 1992.

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 23:45

> Sføli. Hun holdt af en kærlig far der i Rousseous ånd behandlede hende med
> tillid dvs som en voksen

Kom nu med en henvisning til Rousseous teori vedr. små piger, som du påstår
han har fremsagt. Din egen fortolkning er ikke interessant

> Jeg har haft børn på ti år og ved at
>
> *behandlet klogt, er de som voksne.*

Du forholder dig ikke til hvad jeg skriver. Jeg har også børn på 13 og 17
år. Uden at have dine syge forestillinger om pædofili.

Du blander to tråde sammen.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 00:35

> [...]
>
> Du forholder dig ikke til hvad jeg skriver. Jeg har også børn på 13 og 17
> år. Uden at have dine syge forestillinger om pædofili.

Jeg skal nedenfor informere dig om hvad Rousseau sttår for og det du oplever
upræcist kan du altsammen få uddybet hvis du SPØRGER PRÆCISTT

CITATER FRA Rousseau (1712-1778)French Philosopher, Author, Theorist, and
Composer
Vi har set at Rousseaus stygge og sygelige karakter fandt sin ægte
afspejling i hans uhyre talentfulde, men forløjede, lumske og hysteriske
skrifter". Egon Friedell

Den der siger "Udenfor kirken er der ingen frelse", bør udjages af staten.
Rousseau

De der prædiker kærlighed til menneskene, ødsler så meget med deres
kærlighed, at de kun har lidt til overs til deres naboer. Rousseau(og dette
er et af de mange citater, som Nietzsche moderniserede)

Enhver ondskab stammer fra svaghed, barnet er kun ondt fordi det er svagt.
Gør barnet uforfærdet overfor alt. Rousseau

Ikke "adlyde" og "befale", men "pligt" og "hensyn" - "magt-nødvendighed"
og "afmagt" skal have stor plads i barnets ordbog. Rousseau

At glemme al religion fører uvilkårligt til at glemme menneskets
pligter.Rousseau

Fællesviljen eller den "offentlige ånd"(korpsånden i samfundet) skal ikke
blot være de nulevende borgeres stemme, men også de afdødes og endnu
ufødtes. Rousseau(en korpsånd og fremtids fornyelse som Nietzsche
videreudvikler)
---------------

MISBRUG AF ROUSSEAU: "Menneskerettighederne rummer alle, de er åbne for
alle. De har almen ret på programmet. De er tolerante. Og dermed er de
fjender af enhver ideologi eller tro, der prædiker udstødelse, afgrænsning,
klassekamp og had. (PeterWivels, indledning til sin bog "Rousseau -
Fantasien til magten"1998

"Rousseau opdagede som den første menneskets dybt skjulte natur under den
mangfoldighed af skikkelser, mennesket havde antaget." Immanuel Kant

"Rousseau er overalt den dristige verdensfavnende vismand, der ikke ænser
nogen fordomme, måtte de være nok så alment anerkendte, men styrer direkte
imod sandheden uden at bekymre sig om de skinsandheder, han måtte ofre for
hvert et skridt". Lessing

[Rousseau opdagede, som den første, menneskets natur, den skjulte, den
mangfoldighed af karakterer den har antaget.. Immanuel Kant]
------------------------
Good laws lead to the making of better ones ; bad ones bring about worse.
Rousseau

Love er altid nyttige for de rige. Rousseau

Truth is not road to fortune. Rousseau

De penge, man ejer, er frihedens instrument. De penge, man jager efter, er
trældommens instrument. Jean-Jacques Rousseau

Drømmenes land er i denne verden det eneste, der er værd at leve i.
Rousseau

Aldrig har jeg løjet for min egen vindings skyld,
men ofte har jeg løjet af skam for at komme ud af forlegenheden i sager uden
betydning.
når jeg måtte holde liv i en diskussion,
og mine tankers træghed og min konversations tørhed tvang mig til at tage
tilflugt til fantasier for dog at have noget at sige. Rousseau

Frequent punishments are always a sign of weakness or laziness on the part
of a government.' Jean Jacques Rousseau (hvilket Goethe og Nietzsche
gentager i forbedret formulering)

Man was born free, and everywhere he is in chains. Rousseau
(og i forlængelse af dette skrev han - ordrigt, hvor Proudhon skriver
Nietzsche agtig "dynamit": "ejendom-er-tyveri":"Ondskaben kom ind i verden,
da en mand satte hegn om sin jord." Rousseau)

"Det er ikke ordet "frihed" der intet betyder, det er ordet "nødvendighed"
Rousseau

Af så kroget ved, som mennesket er gjort af, kan der ikke gøres en ret
planke. Rousseau

Our greatest misfortunes come to us from ourselves Rousseau
(1712-1778)French Philosopher, Author, Theorist, and Compose.

Menneskets frihed består ikke deri, at det kan gøre, hvad det vil. Men
derimod i, at det ikke er tvunget til at gøre, hvad det ikke vil.
Jean-Jacques Rousseau

Ungdommen er den tid, hvor man bør studere visdom,
alderdommen den tid, hvor man bør udøve den. Rousseau

Rousseau -the-Composer: Taste is, so to speak, the microscope of
judgment.Rousseau
Det menneske, der har levet mest, er ikke det, der kan tælle de fleste år,
men det, der har følt livet dybest. Rousseau

Domination is servile, when beholden to opinion. For you depend upon the
PREJUDICES of those you govern, by means of their PREJUDICES. Rousseau

("Gamle Rousseau havde mod til at sige, at han var den ædleste mand i
verden. Alle vi andre nøjes med i stilhed at tro det samme os selv." skrev
Aldous Huxley,
- og Friedell og Paul Johnson kalder Rousseau usympatisk, fordi de ikke
forstår normal inkonsekvens og hypokondri og rethaveriskhed og
selv-iscenesættelse !)

""Tilbage til naturen"" Rousseau(hans slogan ifølge historiebøgerne, men
faktisk var det de fysiokratiske laissez-faire økonomer , dog ikke Adam
Smith, der markedsførte sloganet om, at markedsfrihedens _natur_lighed
fjerner al uretfærdighed(den usynlige hånd)
- så sloganet lå i luften, "På et frit marked fører egoisme til dygtig
kapitalisme , der skaber job for andre og varer til endnu flere, så godhed
skabes af en "usynlig hånd". Adam Smith

""Al magt til fantasien""/""Fantasien til magten"" Rousseau (ifølge Peter
Wivels bog, der bygger det på, at han var sanselig, komponist,
naturglad(botaniker), respekterede LEG.)

Smag er følelsesdom, som fornuften siden vil bifalde - det samme med
samvittighed.Rousseau

Mennesket fødes frit, men er overalt i lænker. Rousseau

Alle religioner er gode, blot man handler efter Guds vilje("almenviljen").
Den vigtigste gudsfrygt er hjertets.Rousseau

Alt oprindeligt er gået til grunde ved nivellering og kunstlethed.Rousseau

Lydighed overfor den lov, som man har foreskrevet sig, er frihed.Rousseau
Staten selv har rod i friheden.Rousseau

God smag/Det smukke. er, hvad der behager uden at personlig interesse er
impliceret. Rousseau(og Kant, som kom til at beundre Rousseau, for at have
den følelses-indsigt, som han selv manglede)

Den der taler om naturtilstand, taler om en tilstand, som ikke længere
eksisterer, og som måske aldrig har eksisteret. Og som alligevel skal
ihukommes, for at man kan fatte nutiden. Rousseau.(tilsvarende er Emile
beskrevet som et nyttigt fantasi-produkt - en fornyelse vedr saglig
fiktion: "generaliseret case study".)

I bogen "Emile : "Der er ingen underkastelse så total, som den der ligner
frihed".Rousseau(som tidligst beskrev "skjult dagsorden" og "repressiv
tolerance")

"Befri os for fordærvelige fremskridt, befri os for vore fejltagelser og
laster, befri os for menneskeværket, og alt er godt."Rousseau

"Jeg udleder ikke disse regler af en høj filosifis principper, men finder
dem i mit hjertes dyb, uudsletteligt indskrevet af naturen. Det er mig selv,
jeg udspørger om, hvad jeg gør og vil. Alt, hvad jeg opfatter som godt, er
godt,
Alt, hvad jeg opfatter som ondt, er ondt."Rousseau

"Den sande frihed består i alles binding til loven"Rousseau

"_Almenviljen_ skal udtrykkes af suverænen, og de ledere der bryder deres ed
og ytrer sig i strid med den sociale fællesvilje, skal straffes."Rousseau(som
levede i en despotisk tid, og ingen evnede endnu at fantasere om et styre
uden straffe)

Rousseaus menneskerettigheder vedr lighed: "Alle mennesker er lige, når ikke
_hensynet til fællesskabet_ nødvendiggør forskelsbehandling."(så han var
helt på linie med Voltaire om ikke at ønske revolution eller total-lighed
eller pøbelvælde.)

Rousseau om børneopdragelse; "Barnet skal lære at opføre sig,
så andre er flinke overfor ham,
og han ikke bliver hundset med.
Barnets kærlighed til sig selv er basis for ære og fair play."Rousseau

"Barnet bør have frihed, men ikke magt over læreren "Rousseau (det glemmer
vor tids lærere!) Rousseau

Vi starter spædbarnets liv med at svøbe det, det er en form for trældom".
Rousseau(og læger har idag kortlagt enorme skader af fortidens brug af
svøb)(At han så kister som unødvendige ved begravelse, er en sund spire til
nudisme, som var ukendt før Rousseau.)

"Opdragelse handler ikke kun om at give barnet nyttige vaner(som Locke havde
påstået) Rousseau

I ethvert land er mændende der, som kvinderne gør dem til --- før kvinderne
tilbage til kvindeligheden, og vi vil igen være mænd." Rousseau

"Kvinderne i Paris tilriver sig det ene køns rettigheder uden at ville give
afkald på det andets; som følge heraf besidder de intet af dem fuldt ud. "
Rousseau

Alt oprindeligt er gået til grunde ved nivellering og kunstlethed.Rousseau
Sociale hensyn udvikles ikke kun hos os gennem oplysning. Skønt
barmhjertigheden er naturlig i menneskets hjerte, ville den for evigt være
uvirksom uden fantasien, der sætter den i spil Rousseau

"Nydelse skal stjæles, nydelse følger viljen. Den skal ikke påtvinges os.
Man kan ikke tvinge folk til at blive lykkelige . Rousseau.

"Incestforbud er samfundets første hellige lov. Uden den ville mennesket kun
møde sig selv. Rousseau

"Hvad betyder det for samfundet, at færre myrdes, hvis staten dræber dem før
fødslen ved at gøre børn til en byrde for fædrene.Rousseau - Kort efter at
have givet sit femte barn til hittebørnshospitalet og den visse dødPWivel

"Den som ikke kan opfylde sine pliger som far, har ikke ret til at blive
det. Fattigdom, arbejdsopgaver og samfundsfordomme fritager ingen fra at
forsørge sine børn og opfostre dem selv. Opfylder man ikke dette, finder man
aldrig trøst".RousseauMateriel ulighed gør han til årsag for sit eget brist.

"MENNESKERETTENS OPRINDELSE: Diskussion om ulighedens oprindelse og
grundlæggelse blandt menneskene", hedder bog og kapitel/bog-overskrift hos
PeterWivel/Rousseau, og her er kernen i den Rousseau-popularitet, der lagde
op til Robespierre og Stalin, og som især startede med Jesus, der præker
fordelingspolitik - eller ihvertfald udtrykker sig så tvetydigt så
kristendom blev til tvangs-socialisme. Et stort skridt i den udvikling skete
på Rousseaus tid, og fordi Rousseau var en gudbenådet dygtig,
sentimentalistisk taler, der listede Messias-snuptags-misundelsespolitik ind
i fransk over- og middelklasse, så kom revolutione(r)n(e).("Lader de små
børn komme til mig"/"Rige kan næsten ikke komme i himlen"Jesus Kristus)
Men Rousseau nød sin popularitet og opnåede den ved at foregøgle at vi er
født gode og paradis kan opnås ved revolutionær snuptagsløsning, og har
dermed en vis indirekte medskyld i socialist-ulykker senere.
Berlingske-manden Peter Wivels bog "Rousseau"Gyldendal 1998
Han resumerer: Menneskerettighederne er et revolutionært begreb. Det er
overbevisningen om at magt ikke er ret. De bygger på en forestilling om
naturret. De siger, at menneskene er født lige og frie. Mennesket har et
ansvar, ingen myndighed kan fratage det. Menneskerettighederne er
universelle. De gælder for alle. Oplysningstiden er denne almenheds
tidsalder, men det er deri dens fornuftstro ligger. Menneskerettighederne
rummer alle, er åbne for alle. De har almen ret på programmet.. De er
tolerante. Og dermed er de også fjende af enhver ideologi eller tro, der
prædiker udstødelse, afgrænsning, klassekamp og had.
HER SER VI AT ROUSSEAU VAR SVÆRMER OG MORALISERENDE, DVS INTOLERANT: Han
pådutter sine modstandere at være onde. Han foregiver tolerance, som han
ikke har. Han glemmer at lighed kan kun opnås ved intolerant
fordelingspolitik - og at lighed måske ikke skaber lykke, men er drevet af
misundelse.Han pådutter at vi har et ansvar for hele menneskeheden. Mon ikke
dette bør gradbøjes og vi især har en - spontant, ikke-påtvungen - ansvar
for de nærmeste.

Fra : Kim Larsen

Dato : 24-11-08 18:48

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Hvordan fanden, kan du komme frem til din konklusion?
> Er det så svært for dig at fatte det: Pigen er et OFFER, som er blevet

Smid ham dog på kill-filter, Johnny. Manden er gennemsyg i bolden og ikke
værd at spilde et sekund på.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : mr

Dato : 24-11-08 21:36

> [...]
> ser sammme TV som forældre og er extremt modne tidligt i dag, men
> Tønderfar har overgået Rousseau i genialitet.

dig og andre ynkelige gamle mænd, har vel kun to muligheder: Børn eller
købte kineserpiger.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 22:03

"mr" <mail@mail.dk> skrev i meddelelsen

> dig og andre ynkelige gamle mænd, har vel kun to muligheder: Børn eller
> købte kineserpiger.

Børn har jeg og erotisk har børn aldrig interesseret mig

Efter 3 års ægteskab valgte Noriko og jeg skilsmisse og venskab og fælles
bolig og hun holdt op at modtage bisand for hun er ikke købt.
Hun var oversygeplejerske på et Tokyohospitalet og var forelsket i den
danske velfærdssttat - men er blevet skuffet over dens ødelæggelse af sig
selv pr muslimimport
Hvis hun ville være dansk statsborger kunne han blive det men dette land har
ikke noget som er meget værd for en´japaner

Er du ikke lidt langt væk til at foretage vurderinger, der ikke er
overfladiske?

Og det gælder ikke kun om BW og Noriko men også om Tønderfar+mor+datter

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 22:30

> Børn har jeg og erotisk har børn aldrig interesseret mig

Nu lyver du igen, Bo. Kan du huske dine udgydelser om en togtur til Berlin,
hvor du sad sammen med en 10 årige pige og hendes mor? Hvis din hukommelse
svigter dig, skal jeg gerne finde det på google.

Kan du huske dine indlæg om at "piksut skader mindre...."?`For at
genopfriske din hukommelse, var det om piger på 11 år!! Du skrev endda at du
ikke syntes, at det ville være skadeligt for din egen datter!!!!

Du har åbenbart svært ved at erkende at du lider af pædofili, plus en del
andre psykiske sygdomme.

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 22:48

> Nu lyver du igen, Bo. Kan du huske dine udgydelser om en togtur til
> Berlin, hvor du sad sammen med en 10 årige pige og hendes mor? Hvis din
> hukommelse svigter dig, skal jeg gerne finde det på google.

Det var ikke erotik men grænsesøggende VIDENSKAB

> Kan du huske dine indlæg om at "piksut skader mindre...."?`For at
> genopfriske din hukommelse, var det om piger på 11 år!! Du skrev endda at
> du ikke syntes, at det ville være skadeligt for din egen datter!!!!

Hun er opdraget så godt at intet sådant småpjat kan skade hende.

hun besøgte mig idag og er ikke helstøbbtt - har engang begået
selvmordsforsøg, men hun tør ærlighed og er derfor på god kurs.

Børnehaven - og Berlin-moderen - turde ikke forsøge ærlighed

> Du har åbenbart svært ved at erkende at du lider af pædofili, plus en del
> andre psykiske sygdomme.

Hvis du ikke forstår følgende, forstår du ikke internettet

"Sig hvis du tænker idag med ord så hårde som kanonkugler og sig imorgen
hvad imorgen tænker med hårde ord igen, også selvom det modsiger hvad du
sagde idag. Ralph W Emerson, Amerikansk filosof 1803-1882

Hvorfor skrev Kierkegaard og ibsen i pseudonymer hhv roller. For at afprøve
synspunkter

At du tror man kan diagnosticere udfra debat er overfladisk
Gå efter bolden - og respekter at vi ikke alle er på ad hominem planet

Udskyld at jeg bruger dig til at "tiltrække kanonilden" og eksemplificere
fordommes skadelighed på internettet. Det er ikke personlig ment. Jeg kender
dig ikke

Men diagnoser om psyke er smagsdommeri og ufarlige

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 23:02

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det var ikke erotik men grænsesøggende VIDENSKAB

Nå da... Jeg er ret sikker på at lovgivningen IKKE skelner mellem din
"grænsesøggende VIDENSKAB" og pædofili

> Hun er opdraget så godt at intet sådant småpjat kan skade hende.

Bo, du erkender at "piksut og småpjat" er ok. for små piger, endda din egen
datter!!?

> hun besøgte mig idag og er ikke helstøbbtt - har engang begået
> selvmordsforsøg, men hun tør ærlighed og er derfor på god kurs.

Du ser der som en sejr, at hun ikke har forsøgt selvmord!!?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 24-11-08 23:18

> Nå da... Jeg er ret sikker på at lovgivningen IKKE skelner mellem din
> "grænsesøggende VIDENSKAB" og pædofili

Fortæl mig hvilke love giver dirrektiver om internetdebat

> Bo, du erkender at "piksut og småpjat" er ok. for små piger, endda din
> egen datter!!?

Hun er 21 år og tilfældigvis besøgte hun mig idag og jeg kan stå inde for at
hun ikke har taget skade af at hun var tidligt ude

> Du ser der som en sejr, at hun ikke har forsøgt selvmord!!?

Det var et halvhjertet opmærksomhedssøgende fupselvmordsforsøg med en
hundesovetaablet og en sjat Martini og en stribe psykologsamtaler hvor
psykologerne sagde at de lærte mere af hende end hun af dem

Mener man skal vise sine børn tillid og ved at le af hendes pjat har jeg
vist hende tillid og hun er ret åben. Falsk smiger er ondskab.

LEg med ild og våben er farlig. Anden leg er udviklende

Hvad ikke neddbryder dig, gør dig stærkere - at det ord ikke er forstået er
årsag til megen ondskab idag

Fra : Johnny Andersen

Dato : 24-11-08 23:32

> "Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Fortæl mig hvilke love giver dirrektiver om internetdebat

Hvad har internetdebat med sagen at gøre? Du bor i Danmark og skriver dine
indlæg fra Danmark. Du påstår at piger på ti år ikke tager skade af
"piksut" - ikke at forglemme din tur til Berlin... Mon ikke det er
straffeloven, som er intersandt her?

> Hun er 21 år og tilfældigvis besøgte hun mig idag og jeg kan stå inde for
> at hun ikke har taget skade af at hun var tidligt ude

Dit ord har ikke meget værdi jvf. dine udgydelser om pædofili.

> Det var et halvhjertet opmærksomhedssøgende fupselvmordsforsøg med en
> hundesovetaablet og en sjat Martini og en stribe psykologsamtaler hvor
> psykologerne sagde at de lærte mere af hende end hun af dem

Flot, Bo. Du har klaret din forældrerolle godt..... Hun har kun FORSØGT
selvmord....Flot, Bo..

> Mener man skal vise sine børn tillid og ved at le af hendes pjat har jeg
> vist hende tillid og hun er ret åben. Falsk smiger er ondskab.

Dine teser er lang ude...

> LEg med ild og våben er farlig. Anden leg er udviklende
>
> Hvad ikke neddbryder dig, gør dig stærkere - at det ord ikke er forstået
> er årsag til megen ondskab idag

Er det fra din citat-database?

/Johnny

Fra : Bo Warming

Dato : 25-11-08 00:33

> [...]
> indlæg fra Danmark. Du påstår at piger på ti år ikke tager skade af
> "piksut" - ikke at forglemme din tur til Berlin... Mon ikke det er

Tak forr dit tilbud om at lægge copypast på ng udfra googling som jeg ikke
dur til.
Den muntre togepisode har ikke strejfet min hjerne siden beskrev den på
dk.politik så jeg er spændt på om det matdher hvad jeg nu trådstarter

Straffelov kræver afklædthed, ikke ? Genitalkontakt og sådant

Til mit kommunalmøde kan det blive essentielt at du googler og fremlægger så
tak

mig idag og jeg kan stå inde for

> Dit ord har ikke meget værdi jvf. dine udgydelser om pædofili.

Hvilke detaljer behøver du att vide for at tro på at frihed har været
gavnlig?
Hæmninger er oftest dybt skadelige - men delvis uuundgåelige - hendes
stedfar gav endefuld for sengevædning Han er cand.pæd psyk som Arne Wilsrup

Hun har aldrig været nær en pædofili så du udstiller kun irrelevante
heksejagttendenser hos dig selv med dine uforståelige angreb

> Flot, Bo. Du har klaret din forældrerolle godt..... Hun har kun FORSØGT
> selvmord....Flot, Bo..

Nej hun fingerede et forsøg og fordi jeg hånede hende er det aldrig kommet
til et seriøstt forsøg

Hvis hun havde så ville det ikke sige meget om min faderrolle - mødre er
vigtigst og at halvelen af klassekameratter er cuttere og anorexia-tosser er
ultravigtigt

> Dine teser er lang ude...

Forklar - Du er totalt uforståelig

> Er det fra din citat-database?

BoMM vil pedantisk kunne hævde at jeg ikke citerer Nietzsche ordret - jeg
moderniserer

Fra : Martin Larsen

Dato : 25-11-08 01:11

> [...]
> vigtigst og at halvelen af klassekameratter er cuttere og anorexia-tosser

Johnny Andersen skal takke de røde for at mange unge føler tomhed og/eller
utilstrækkelighed. Gid han forstod det.
Alle røde er sindssyge (tillært hjælpeløshed) som Svendsen citerer den
psykologiske videnskab for nu endelig at have fastslået.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-11-08 01:29

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Alle røde er sindssyge (tillært hjælpeløshed) som Svendsen citerer den
> psykologiske videnskab for nu endelig at have fastslået.

Og at Johhny Andersen og Kim Larsen hallucinerer om pædofili hos mig er
komisk

Heksejagt dominerer , fakts ved de ikke hvad er

Kan nogen forstå dem?