Neil D og de rødbrune hunde
Fra : Martin

Dato : 22-11-08 22:02

Neil D skrev:
> Der er ikke nogen gangbare argumenter mod dødsstraf, såfremt vi ønsker
> at straffe misdæderne i vort samfund. Dødsstraf har så mange fordele, at
> dem der ønsker at udelade denne mulighed, selv burde straffes.

Jeg konkluderer du er tilhænger af at når man er gammel nok til at
læse en standretsbefaling er man også gammel nok til at blive skudt?

Om det er rød stjerne eller svastika du har tatoveret på pikken ved
jeg ikke. Men om du synes denne vittighed er sjov eller ej vil vise
det.
"Mor, hvorfor gemmer alle de brune hunde sig?"
"Det er fordi de er bange for at de røde hunde snart kommer."

Nåh, var den sjov eller ej?

Venter
stadig...........................................................
Cat got your tounge..................bitch!

Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 07:07

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i meddelelsen
Neil D skrev:
> [...]

det.
"Mor, hvorfor gemmer alle de brune hunde sig?"
"Det er fordi de er bange for at de røde hunde snart kommer."

Den røde hund Mukabe lar idag ikke brunhhund Jimmmy Carter rejse ind i
KINESISKE Zimbabwe, som har *krom* og andre stragiske mineraler i
rekord-forekomst
Og kobber og platin mm
Hvorfor skilte med at Mukabe lar ½ af eget flk dø af sult
Mao var grov mod eget folk 1949-65 men USA råbte ikke om det idag er USA
vildt splittet

" Jeg er træt af at beskatte fattige mennesker i vort rige land og sende
pengene til de rige folk i de fattige lande". Jimmy Carter i ca 1980