Børnehavebørnforældre ej som BoMM
Fra : Bo Warming

Dato : 23-11-08 02:10

Børnehavebørnforældre ej som BoMM
Der er stor respekt om mig i kvarteret, for jeg har boet her i 31 år og man
ved, at lægevæsenet ville være korruptere hvis ikke mit Sædhjælpsfond havde
rusket op i de magtmisbrugende overlæger

Et par autonome i nabolaget er så naragtigt vildledte, som vor BoMM, og tror
jeg er racist, men de der har nærlæst et par af mine hundreder af
læserbreve - eller mit plankeværk - ved at jeg er som Glistrup

Pædagoger er dog OFTE som BoMM og rygtet er nok spredt ved deres kaffebord
at jeg sku se ned på muslimbørn,
De må såres af, at det ikke lykkedes BZ-og hubzuttahrir-stenkast at fordrive
mig.

Et barn var blevet propaganderet til ond-stalinisme og faderen slæbte det
ind i min have sidste sommer og spurgte - for barnets skyld - om jeg havde
noget mod muslimer

Jeg svarede, at jeg synes at der er for mange i Danmark, men vi bør tackle
dem vi har uvoldeligt, og barnet spærrede øjenene op og var letttet over, at
faderen havde fået bevist sit postulat om, at jeg er ufarlig for barnets
indvandrede legekammerater.

At de 3-5 papiraviser jeg abonnerer på,
daglig lægges til genbrug udenfor min havelåge hjælper til, at
børnehavelederen er blevet sundt forvirret ved min eksistens - indtil
sidste år da de fik en chef med Obama-farve og MEGET lavere intelligens.
Hun er sikker på at jeg er Hitler selv og taler kun med intens foragt i
stemmen