Falskanklagende brev t politi
Fra : Bo Warming

Dato : 22-11-08 06:15

Hermed brev dateret 9 maj 2007 fra Dronning Louises Asyl Bjelkes Alle 45,
2200N 35857969 Email lsm@drla.dk til Bellashøjs Politi, Borupsalle 266
2400 NV

Undertegnede Lone Sass Mønsted leder af børnehaven Dronning Louises Asul vil
hermed gøre politiet opmærksom på og henstille til at Bo Warming, Bjelkes
Alle 46 får et tilhold til børnhavens side af Bjelkes Alle

For ca 2 år siden blev jeg spurgt af Bo Warming, om han måtte sidde ved
børnehavens hjørne indtil nabo, hvor der var sol om morgenen. Jeg svarede at
hvis han ikke gjorde andet, kunne jeg ikke se at det ville genere os.
Jeg har altid betragtet Bo Warming som et indslag i mangfoldigheden på
Nørrebro
Allersidst på sommeren 2006 blev jeg gjort opmærksom på at han ofte sad uden
bukser.
Da det som sagt var slut på sommeren tænkte jeg at jeg ville kontakte ham
her i foråret og sige, at de kunne vi ikke have.
Derudover har jeg fået oplyst af personalet, at han har givet børnene
isterninger sidst på sommeren. Også dette ville jeg bede ham indstille.
På børnehavens bestyrelsesmøde 7.maj i år fortalte en forældre om Bo
Warmings hjemmesider (uddrag medfølger)
Efter at have læst disse må jeg sige, at karakteren af hans tanker og
holdninger overskrider alt hvad jeg kan stå inde for og "lægge børn til".
På grund af indholdet af hans hjemmeside kan jeg frygte, at han vil udnytte
en given mulighed for at antaste og opføre sig uterligt overfor børn og
personale.
Kommer Bo Warmings holdninger forældrekredsen for øre, kan det også blive en
rigtig ubehagelig situation
Med venlig hilsen Lone Sass Mønsted, leder
Dette brev har jeg fået i kopi i dag, efter jeg medio maj 2007 besøgtes af
to betjente der truede med tilhold hvis fortsat benyttelse af det offentlige
fortov og jeg klagede og rykkede over ti gange i følgende 1½ år.