Hjælp til køb af strømforsyning a la Antec~
Fra : Jesper

Dato : 29-11-08 22:09

Hej Gutter (?)

Pludselig lugtede min strømforsyning af kaffe (der var brændt på), så nu er
jeg ude efter en ny.

Den jeg har er en Antec True 380 SP (serial ATA-ready). Det ligner den her:
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=70837&searchArea=&Soegeord=

Er der et billigere alternativ - eller eet der er ligeså godt??

Den skal have S-ATA stik og selvfølgelig passe ind i hullerne (afslørede jeg
her at jeg er novice?)

Jesper

Fra : kjeld09

Dato : 30-11-08 04:04

On 29 Nov., 22:09, "Jesper" <jes...@frehr.dk> wrote:
> [...]
>
> Er der et billigere alternativ - eller eet der er ligeså godt??
>
> Den skal have S-ATA stik og selvfølgelig passe ind i hullerne (afslørede jeg

Hej
Det du skal lægge mærke til er on den har 20 eller 24 pins power stik.
SCI Data har en der har begge dele og den er på 550 W pris ca 500 kr.
Næsten alle strømforsyninger har alle samme layout for fast gørelse,
jeg har endnu ikke set nogle der ikke passer.Kun mærkevare PCer der
kan have en andet layout.
IBM, HP, COMPAQ som kan være anderledes.
m v h
Kjeld