RAM til HP laptop
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 29-11-08 21:03

Hej.

Min fars pc trænger gevaldigt til noget mere RAM. Der er pt. 512 mb. Jeg
fandt ud af, at det er PC2700 333 mhz.

Det er jo et par generationer gammelt efterhånden... men hvad kan jeg mon
bruge i stedet? Og er er der væsentlige forskelle på hastigheden, når han
ikke bruger den til spil?

Hvordan kan jeg se, om der er tale om de mindre klodser, og ikke alm.
desktop RAM?

Mvh

Jasper

Fra : Kaj

Dato : 29-11-08 14:12

On 29 Nov., 21:02, "Jasper Norman Ahrensbach"
<jas...@FJERNESahrensbach.com> wrote:
> [...]
> ikke bruger den til spil?
>
> Hvordan kan jeg se, om der er tale om de mindre klodser, og ikke alm.

Prøv at se her. Der er sikkert 200 pins Ram, men check det lige.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=90482&searchArea=&Soegeord=

Mvh

Kaj

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 30-11-08 19:15

Prøv at se her. Der er sikkert 200 pins Ram, men check det lige.

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=90482&searchArea=&Soegeord=

Jeps. Ligner det meget godt. Det er sandelig noget dyrere end "normal" ram?

Takker

Mvh

Jasper