Blæser på Dell XPS kører konstant!
Fra : klidsbjerg@gmail.com

Dato : 27-11-08 15:49

Hej,

Blæseren på min Dell XPS m1330 er begyndt at køre konstant. Dvs. den
blæser ca. 5 sekunder hvorefter den går lidt ned i tempo og derfter
fuld skrue igen.

Problemet opstod lige efter jeg opdatedere min Windows Vista, og jeg
kan læse andre med samme problem har kunnet ændre det i deres BIOS
eller via et nogle programmer producenten har lagt ind. Men hvad gør
man på en Dell? Syntes ikke jeg kan finde nogle steder at ændre i det!

På forhånd tak.

/Flemming Nielsen

Fra : Peter Martinsen

Dato : 28-11-08 00:58

<klidsbjerg@gmail.com> wrote in message
[...]

Prøv da at ringe til deres support !

Mvh Peter

Fra : jacob.rosendahl@gmai~

Dato : 06-12-08 04:04

Hej Flemming

Efter som du nævner det er efter windows updatering er jeg næsten 95%
sikker på det er en nvidia driver der har fucket det op for dig. Du
kan ordne ved inde i "Start" - "Standart programmer" - "Programmer og
funktioner" - Og herunder inde programmet Nvidia. Den fremgår IKKE som
en windows opdatering, men som et selvstændigt program. Fjern
programmet - genstart, og din problem vil formentligt være ovre.

Du behøver ikke være bange for at uninstall den driver, da det reellt
ikke er en driver, men blot nogle tillægs produkter der er
overflødige.

Håber dette kunne hjælpe.

Hvis dette ikke hjælper, så skriv det, så har vi en alternativ
metode ;)

/Heisstrup