Køb af printer ?
Fra : LasseJensen

Dato : 25-07-01 19:39

Hej Group

Jeg har set på en Canon BJC-2100 til 599,-
eller Canon BJC-3000 til 803,-
Det skal være Canon fordi de er billigst i drift.
Er der nogen der har ros/ris på ovennævnte
eller forslag til mig.

Hilsen Lasse

PS. priser set på "www.edbpriser.dk" et rigtig godt site

Fra : Niels Nielsen

Dato : 25-07-01 20:16

Det er kun bjc-3000 som er billig i drift 2100 er dyr i drift.

Fra : Niels Nielsen

Dato : 25-07-01 20:17

Se www.mediamac.dk tilbud i EW på Epson printer.

Fra : LasseJensen

Dato : 27-07-01 21:41

Niels Nielsen wrote:

> Se www.mediamac.dk tilbud i EW på Epson printer.

Takker for Råd.
Men er Canon ikke billiger end Epson i drift ?