Nokia 6210
Fra : Shaft

Dato : 24-07-01 22:42

Jeg skal ud at købe en ny Nokia 6210 med enten TDC eller Sonofon, hvor er
den billigst?
Jeg har set på www.mobilpriser.dk der koster den billigste 1980 kr. med TDC
jeg mener bare at jeg har set den til omkring 1500 kr. med TDC men hvor kan
jeg ikke huske.

På forhånd tak for hjælpen.
Hilsen Shaft

Fra : PHK

Dato : 27-07-01 13:45

"Shaft" <danny@post4700.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
TDC
> jeg mener bare at jeg har set den til omkring 1500 kr. med TDC men hvor

Jeg købte en for nogen tid siden for 1695. De 300 kr. jeg fik i rabet har
jeg senere set man fik i form af ... var det samtaletid eller sms´er?

--
_
|_|